ik ook vanaaf, k moet nu ff wa shit voor school af krijge, zodat k geen huiswerk heb voor morge (ff overschrijve uit antwoorde boekje )
ojah, die lekker discussie van net heb k maar voor de helft geleze, maar k vind het best nutteloze discussie.
bijde games brenge allebij skill mee, H1 vooral indivuele skills, zoals aim, je strafe en nade plaatsing (verbeter me als dit niet klopt, niet flamen , want k weet nie zoveel van H1, maar volgens mij is dit tog wel een scherp beeld)
H2 brengt veel skill in vorm van teamwork, en weaponglitches (deze zijn cker wel belangrijk), en wrom vinde de H1 veterane H2 slecht, AUTO-AIM, de indivuele skill die je in H1 nodig had valt voor een groot deel weg, die H1 eik zoo verslaafd maakt
allebij games brenge een groot aanbod van strategie en tactiek, reactie-vermogen, denksnelheid, fun (soms ook in MM ) en hostvoordeel het is net als mango's en bananen vergelijken
owjah, als hannes, Esco en Darkwing tege Raymster, nemo (derde man ) gaan spele op H1, dan hoef ik de score niet te wete , en op H2 is dat gwoon het beste team
verder wil k ff zegge, dat het echt Kkr gaar is om te gaan zegge dat iemand geen vriende heeft, ik bedoel iedereen hier heeft wel een leven (neej apu geen scherpe opmerking hierover)
en voor de mense, die het interseert, k speel H1+H2 met veel plezier, en k denk dat mense op forum dit niet gaan verandere, en k ben heel blij dat apu mijn valentijn is
_0/
PS: ik heb geen leven heb ik net gemerkt, deze post is fokkin groot :{
Laatst bewerkt: 14 feb 2006