1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

Champion Guest

jonge laat hem nou, hij dacht ook ff dat ie een leuk grapje maakte.

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem anders best grappig hoor :+ Maar Ice Fa2 ??? explain please...

en tappas=pattas=prada schoenen.

Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    pattas hoeven niet perse prada te zijn hoor

4. Champion

Champion Guest

FATOE JE WEET.

en voor de bijdehandte mensen, nee zo praat ik niet.

5. Towel

Towel Guest

Escorbar, valt me echt op, je praat veels te wijs op dit forum... Probeer dat wat te verminderen aub.

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    APU!, zo ken k je weer *), kom vandaag ff online, SjaaK heeft een vette verrasing voor je ;), (Apu, wil je vandaag mn valentijn zijn :$:eek: )

wel raar dat, Kkr er nie tusse staan volgens mij het meest gebruikte scheldwoord op live :{ :eek:

_0/ fijne valentijn :)

Ps: Darkwing, wrom oefen je de Double shot??( kbedoel je speelt nie eens H2 :{ )

Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  7. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    gooi jij je handdoek maar in de ring of was het nou een ELITE handdoek :confused: |:-

wijs genoeg? :D

8. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker holmes :cool:

9. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, ik had net een reply gemaakt op de enquete thread, daar had ik ook iets gepost over dat taal/type gebruik van sommigen. toevallig :)

Maar euhm, even iets anders. Ik neem aan dat alle mensen die hier gepost hebben ook hun stem hebben uitgebracht bij die enquete. Daar komt dus overduidelijk uit dat Halo2 competitief dood is niet?

Wat ik dan niet begrijp is dat er nog zo veel gezeik is naar elkaar toe.
    Kennelijk roept dat spel iets op bij mensen aan agressie, gelukkig hebben we dan nog Halo1 om ons weer rustig te maken!

Nog even een Edit:

- Straattaal, dialect en gebrek aan interpunctie zijn niet toegestaan.
    Er wordt hier in algemeen beschaafd Nederlands gepost, straattaal en dialect zijn dus niet toegestaan. Tevens plaats je een bericht niet voor je zelf, maar voor anderen. Zorg dus ook dat ze deze kunnen lezen. Gebruik daarom interpunctie (hoofdletters, komma’s en punten op de juiste plaatsen.).

http://forum.xboxworld.nl/faq.php

10. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Th4nx 4 the t1pp homy!'''\\ ;)

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm vandaag wordt moeilijk, ik heb het nogal druk met school. Ik zal vanavond even kijken. Natuurlijk wil ik je valentijn zijn:p.

12. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    idd , hij praat vlaams:)

13. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Druk op de middelbare school, laat me niet lachen:D
    Ik heb inderdaad een valentijnscadeautje voor de hele clan. Maar dan moet je wel wat vaker online komen....;)
    Ik kom iig rond half 4 online...

@ Airwave, kom eens op msn, dan krijg jij je presentje alvast..

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 heeft zijn beste tijd wel gehad. Maar ik kom vanavond wel even online.

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook vanaaf, k moet nu ff wa shit voor school af krijge, zodat k geen huiswerk heb voor morge (ff overschrijve uit antwoorde boekje:+ )
    ojah, die lekker discussie van net heb k maar voor de helft geleze, maar k vind het best nutteloze discussie.
    bijde games brenge allebij skill mee, H1 vooral indivuele skills, zoals aim, je strafe en nade plaatsing (verbeter me als dit niet klopt, niet flamen :), want k weet nie zoveel van H1, maar volgens mij is dit tog wel een scherp beeld)

H2 brengt veel skill in vorm van teamwork, en weaponglitches (deze zijn cker wel belangrijk), en wrom vinde de H1 veterane H2 slecht, AUTO-AIM, de indivuele skill die je in H1 nodig had valt voor een groot deel weg, die H1 eik zoo verslaafd maakt

allebij games brenge een groot aanbod van strategie en tactiek, reactie-vermogen, denksnelheid, fun (soms ook in MM ;)) en hostvoordeel 8) het is net als mango's en bananen vergelijken :9

owjah, als hannes, Esco en Darkwing tege Raymster, nemo (derde man :confused: ) gaan spele op H1, dan hoef ik de score niet te wete 8) , en op H2 is dat gwoon het beste team;)

verder wil k ff zegge, dat het echt Kkr gaar is om te gaan zegge dat iemand geen vriende heeft, ik bedoel iedereen hier heeft wel een leven (neej apu geen scherpe opmerking hierover;))

en voor de mense, die het interseert, k speel H1+H2 met veel plezier, en k denk dat mense op forum dit niet gaan verandere, en k ben heel blij dat apu mijn valentijn is :)

_0/

PS: ik heb geen leven heb ik net gemerkt, deze post is fokkin groot :{

16. Towel

Towel Guest

Haha grapjas:) Ik vind dit serieus één van de weinig goede post's van de laatste tijd. Zeer goed verwoord airwave, zo probeerde ik het ook al uit te leggen. :)

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Huh dit snap ik niet wat je hier bedoelt? :confused:

En ik zie je trouwens nooit meer op halo1:eek:

18. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel grappig dat jij dus uit probeerde te leggen dat darkwing, esco en hannes dus met halo1 en halo2 het beste team zijn. Want volgens mij zei je net hele andere dingen dus je spreekt jezelf heeel erg tegen nu_0/

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dit bedoelde ik dat het richten te makkelijk is in H2, in vergelijking met H1 (je weet wel zware auto aim), en alles wat daardoor weg valt bij H2, wat H1 wel had, bulletdelay enso ;)

en dat ik weinig H1 speel, is omdat de pc benede staat, mn xbox bove, op en neer renne, en ouders/zusjes die op die pc wille, ben trouwens gister ff online gweest, tegen een engelsman gespeelt, was wel weer vet.

is wel jammer ik zou wel meer H1 wille spelen, maar soms zit het er gwoon niet in :'-(, maar als k kan zal k het laten wete ;), anders vraag et af en toe over live, of heb jij ook je XBL accoutn op gezegt 8)

_0/ 8)

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Mag dat echt niet:mad:.

Ow ja vanavond ben ik niet meer online want ik was vanmiddag online:p. Morgen of overmogen kom ik wel weer even.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina