1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Over host-voordeel zeiken is n44b, dat voordeel valt echt wel mee (ervaren uit eigen hand dus niet zeiken svp) Halo2 zelf zit vol met fouten die random voorkomen heeft weinig met hostvoordeel te maken.

2. Champion

Champion Guest

omdat jij iets vind, moeten wij het daarmee eens zijn ?

3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    wil je ontkennen dat halo2 vol met vage fouten zit dan ? Ik wil alleen maar zeggen dat er vaak genoeg rare en schijnbaar onmogelijke dingen gebeuren en dat dat niet altijd aan het hostvoordeel hoeft te liggen.

4. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind amerikaanse host hinderlijker dan vage fouten..

5. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    wuhahaaha , jij hebt vast nog nooit op een buitenlandse host gespeeld|:- |:- |:- |:- |:-

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel ... ik VIND en DENK dat vaak mensen hun eigen fouten als hostvoordeel van zich afschuiven. Ik bedoel er is wel voordeel maar niet zo groot als het vaak word gezegd.

7. Champion

Champion Guest

neeuh, je hebt niet echt gelijk..

8. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies , ik bedoel als je een hele br clip op iemand schiet en toch spontaan doorloopt , en dan opeens achter je staat en jou assasinate , echt een typisch foutje van halo2 toch? heeleemaaaaaaal geen lagg...|:-

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    probeer jij maar eens op bijvoorbeeld coagulation iemand op middel-lange tot lange afstand neer te schieten, je zult zien dat het gewoon niet lukt(hoeveel je ook raak schiet). Ben je host, dan knal je iemand neer in 4 shot's. Je kan mij(en een heleboel andere) niet wijsmaken dat het host voordeel niet groot is, want dat is het 100% zeker wel! Dat maakt halo2 ook zo slecht. Op lan heb je hier niet echt veel last van en is het al beter te spelen.

10. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    @ shinato: Lag is iets anders dan hostvoordeel ....

11. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    die kerel is dan de host he, ik noem dat toch wel een voordeel als host, als je de host niet kan neerknalle terwijl je de hele clip op em leeg schiet of niet dan..:{

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan ook bij iemand gebeuren die geen host is.

13. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    dan schiet je best wel scheef...|:-

14. Towel

Towel Guest

FR, je moet misschien wat meer hardcore spelen, en minder met duals rondlopen. Dan merk je dat het best nadeel is. Ik mag overigens niet klagen he als bridger:) maar ben wel van mening dat amerikanen lekker schieten op nl 1mbit host. En soms is het andersom ook zo. Maar vaak als k zonder host speel krijgen we gele ping wat al gauw valt onder cheaten.

Rumble pit is wel echt lastig op kills met br te maken. 80% van de kills moet k gewoon met de grenaten maken, want die zijn wel even effectief offhost.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2006
  15. Champion

Champion Guest

niet.

16. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat dat voorbeeld dat jij geeft ook voor kan komen bij iemand die geen host is ...

17. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Als degene in jou team host is, en je joint dan met 4 nederlanders dus, en je speelt tegen buitenlanders of zelfs al andere nederlanders is het voordeel van de host in jou team hebben en dan een redelijke verbinding vaak al meer dan genoeg om met veel gemak te winnen. Heb je dit niet verlies je redelijk vaak, tenzij je beluk hebt en op een goede host speelt of ze wel heel erg slecht zijn. Het is ook niet gek dat al die MM noobs met hun level 8273659726 tjes alleen maar host prog. gebruiken. Zouden ze egt niet doen als er geen voordeel was:cool:

18. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat " kan " , maar zulk onzin gebeurt niet als je host bent , toch wel een voordeel he_0/

19. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    host je wel eens ? ik wel nl en ik zie dat soort dingen ook gewoon gebeuren maar laten we hier svp mee ophouden want het loopt uit op een welles/nietes thread.

20. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Host voordeel komt voort uit lag van de tegenstanders...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina