1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    gaat lekker hier :{

2. Towel

Towel Guest

Beetje vreemd Brokenhunter dat jij MM speelt om levels omhoog te gaan. MM heeft gewoon wel leuke en uitdagende gametypes om te spelen (Snipers/Hardcore) maar mocht je offhost spelen, is de kans heel groot dat je team standbyers tegen je krijgt. Ik zeg niet dat het altijd is, maar vaak word je gestandbyed. Iedereen weet hoe die kan bridge en met name kan team standbye.

Wat Masterspy doet in matchmaking maakt me helemaal niks uit. Beetje triest om daarover te zeiken op dit forum. Wel ben ik het met shinato eens dat je niet kan zeggen dat iemand legit is na het "cheaten". Is eigenlijk hetzelfde als geld wit wassen:)

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je deze vraag nu serieus??

Omdat leven niks al heel lang niks meer zegt. Kennelijk begrijp je dit niet. Degene die goed zijn in halo worden toch wel ontdekt en niet door level. Als je een hoog level hebt wordt je juist minder snel serieus genomen aangezien het meestal toch is bereikt door middel van cheaten. Welke vorm dan ook. Level 40+ haal je niet legit, je mag blijven beweren dat het wel legit is, maar ik verander mijn mening er niet over. Daarnaast is de bedoeling van MM niet je level omhoog te krijgen maar op een bepaald niveau te komen waaop je tegen mensen van je eigen niveau speelt. Maar goed jullie levelen maar lekker verder. Halo 2 is toch maar saai.

Wat is dit nu weer voor nutteloze post. Ga levelen ofzo!!

4. Candyman

Candyman Guest

Mijn mening is dat de legit level 40 players zeker wel bestaan. Alleen er valt geen eer meer aan te halen omdat level alleen wat zei voor de stats reset. Ik zelf speel MM om tegen een hele anderen generatie gamers te spelen en niet voor een level. Win ik dan is me level meegenomen.
    Ik ben het er ook niet mee eens dat halo nou zo'n kut spel is door de cheaters. Ik vind het alleen jammer dat allen cheaters halo 2 spelen omdat ze zoveel mensen kunnen cheaten. Als er 100000 op het zelfde moment RBS aan het spelen zijn, zijn er ook mensen die standbyen. Cheaten kan bij allen spellen maar het word alleen bij halo zoveel 'ondekt' omdat zoveel mensen het spelen.(Ik heb ooit een maat van me over standby verteld) en het 'trucje' deed het op een PS2(killzone). Zo kon die lekker onzichtbaar mannetjes in de rug knallen!

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2006
  5. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel grappig om te zien dat iemand die cheat in mm de winnaar van t wcg voor noob uitscheld.

6. Towel

Towel Guest

hihihi jaaaaaaa hihi grappig man, heej gekkie, ik lach me een hoetje!

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ga wow spelen ;)

8. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Wat jij zegt klopt ook niet wij zijn nu toch ook 35 dt ZONDER BRIDGEN WAT JIJ DOEt om jou levels omhoog te halen.8)
    dat is toch ook triest als ik 4 maanden geleden kon bridgen waren we nu 50 met dt8)

9. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Ja anders hebbe americanen toch weer lek van ons 8)
    Gewoon niet birdgen en niet joinen je hebt zo een match en de beste host krijgt hem*)

10. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben legit hoe dan ook

ik had level 40 al maanden geleden toen de meeste nog aan het kloten waren op level 30. Dus jullie moeten echt niet gaan liggen zeiken op dit foroum dat ik niet legit ben

11. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo bijdehand wilt doen, hoedje schrijfje met een "d".

12. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het in het van dalen grote boek opgezocht en hij heeft gelijk

13. Towel

Towel Guest

haha slimmerikken:D Foutje is ook snel gemaakt:)

14. Towel

Towel Guest

Zoals ik al aangaf ga ik er ook niet over zeiken, maar misschien is een betere formulering> "Trinity account is niet meer legit, Masterspy NL wel". Vind eigenlijk de benaming "Legit" super dom overkomen.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2006
  15. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA owned

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ey gast, van waar kom je uit brabant??

En towel, hoedje met een 't' is niet erg elite :'-(
    Ik was lekker eerder als MasterSpy lvl 40 :+, en apu is nog niet eens in WoW level 40 |:- :p

_0/

17. sickness

Leuk Bevonden:
    0

haaren dat is tussen den bosch en tilburg in daar ergens

hoezo?

18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    , want ik kom ook uit brabant :9 (woon in Heesch ligt bij Oss, en dat ligt 15 km ten ooste van Den Bosch) en brabant is nogal groot dus vroeg ik me gwoon af :)

19. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ah oke wazig, is het een beetje te doen in hees dicht bij droge keel :9

20. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    mometeel woon ik in antwerpen voor stage trouwens

sorry voor dubbel

Topicstatus: