1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

Champion Guest

hoe durf je shinato in goed te noemen :{

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps sorry, typfout.

3. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
  4. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke sig apu

5. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

add me maar dan spelen we eens met dat je me reaped |:- lang geleden ja doe we het nog eens over

6. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

daarom winne we ook soms van hun|:- _O_
    ik zeg niet altijd maar soms wel ??
    En jij zit hier aleen maar te praten en doet niets speel eerst weer halo voordat je iedereen weer afzeiktO-)

7. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0

beetje laat, maar ik loop stage bij een architectenbureau

8. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    zeven levels hoger is niet echt hetzelfde als zeven keer beter want zeven keer beter dan zou hij 40 keer 7 level 280 moeten zijn en dat is bestwel ziek

9. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Die gast snapt het zelf niet echt ( apu )
    Dan zegge lvl zegt niets en nu zegt die ja 7 levels hoger is 7 keer beter 8) 8) 8) 8) 8) 8)

10. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    vreemd kereltje

11. Candyman

Candyman Guest

Legit overgedaan tot 47_O_ . PsYcHoKiD: Jij en broken waren de enige Nederlanders op dat moment die zo stom waren om 8 uur te wachten op een match en dan ben je ook nog is zo stom om hier op dit forum te komen opschepen hoe geweldig je bent. Jullie speelde altijd met 'host' screen en waarschijnlijk alleen maar tegen boosters(dat laatste heb ik niet gezegd). Jullie lieten mensen altijd joinen_O_ respect man,, nee nou maak ik een fa2. Het draaid niet om het LEVEL maar om het LEVEN.

12. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Jullie zijn echt dom juLLIE ZEGGEN DAT IK OPSCHEP maar het gaat over het feit dat iedereen zegt 40 kan je niet legit halen :confused: DUS zei ik ik heb 47 legit gehaalt is niet opscheppen dus:confused: en 8 uur w8ten klopt ook niet half uur nog niet eens majah met internet naast je kan je ook andere dingen doen en als je een game hebt kan je spelen dus ff niet lullen|:-

Wie w8t hier nou uren op een hardcore game ?? met bridgen vind je niets nee

13. Candyman

Candyman Guest

:+ ooit van joinen gehoort? Je kunt ook makelijk level 50 worden. Word level 34 team skirmish en dan wordt je vanzelf prongeluk omhoog geboost door boosters, kijk maar naar de Engels man Faraaz. Deze jongen is level 50 geworden op team skirmish met joinen WOUW. En jij bent hier dom want jij komt hier een beetje praten over je level 47 terwijl wij met ze allen al hadden besloten dat level niks meer zegt en nooit wat heeft gezegd na de update :+.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2006
  14. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    shit, noobs

15. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Hoe wil jij joinen als je brigde ??:confused:
    je zegt wel dat ik niet join JA met slayer en dt ja en fcuk mij die 47 ik begon niet opteschepen en werd niet geboost tot 47 en die farraz is 32 skirmish??_0/
    En begin je alleen tege mij AIRWAVE begon met ja ik ben eerste 40 legit dat boeit toch ook niet

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2006
  16. Candyman

Candyman Guest

17. sickness

Leuk Bevonden:
    0
  18. Candyman

Candyman Guest

Heey Kid wat neemt die het weer lekker serieus hier |:- :+. Wie is er ook alweer dom:'-( _0/ !

19. Candyman

Candyman Guest

Nu we toch bezig zijn wil ik dit ook meteen ff kwijt. Angel heeft je echt kapot hard uit zitten lachen toen ik zei dat je dit op een forum het gepost en zei dat ze gingen suicide als excuse. Die vent had ooit voor de lol geboost en was aan het deranken. Hij dacht dat jullie gewoon wat RANDOM noobs waren_0/ .

20. sickness

Leuk Bevonden:
    0

haha heerlijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina