1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyman

Candyman Guest

_0/ _0/
    Dit komt bij mij toch over als opscheppen met je ENIGSTE en _0/ _0/. En weet je dat ik nou voor de eerste keer hoor dat jullie hebben gebridge? Jullie hebben altijd volgehouden dat jullie nooit hebben gebrigde. Dutch Nightmare(PsYcHoKiD) heb jij vroeger niet gestandbyed:confused: _0/ _0/ legit praten kan iedereen. _0/ _0/
    Sorry voor me 6 posts achter elkaar!

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2006
  2. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    standby ik vond dat zo zo irritant als mensen dat deden echt, echt blij dat ze dat gefixed hebben

3. Candyman

Candyman Guest

Je kan nog steeds standbyen en het gebeurt nog zeker wel maar er zijn gewoon een stuk meer interessante en efficentere manieren. Ik zat laatst random te joinen op teamhardcore op me 2e account en ik kwam elke keer bij standbyers in het team. Ik had me handen vol met suicide om die standbyer te laten verliezen maar het was wel gelukt 8) :p

4. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    Ah respect dat je dan nog hun probeert te laten verliezen en niet mee met de flow gaat voor de punten

5. Candyman

Candyman Guest

6. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

LOL bleek niet in die game :confused: en vroeger maakte we hem ook al af aleen niet doen die lecky Lethel host gaf en hij is ook niet legit want hij bridged met alles net zoals al die andere Flikkas

7. sickness

Leuk Bevonden:
    0
  8. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Wie zegt dat we hebbe gebridged ??
    Nee standbyde niet ??????? Dummy glicht is wat anders

9. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

wat kom je nou opscheppen dat je neits verloren had tot lvl 26 |:-

10. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij uitleggen wat nu precies bridgen is ik ken het kaartspel wel maar verder????

11. Candyman

Candyman Guest

Nederlands A.U.B. ik zit er vaak zelf ook naast met spelling maar dit is wel heel erg. Maar van wat ik eruit heb begrepen probeer je te zeggen dat je denkt dat je beter bent maar nog nooit van ze hebt gewonnen doordat hun host hadden:confused: Nou ik kan dit zeggen ik speel met Angel en ik speel wel is met jou. En hmm hoe moet ik dit nou goed brengen:confused: Je zuigt tegenover angel O-) _0/

12. sickness

Leuk Bevonden:
    0

haha owned dit is echt te erg, zitten ze op te scheppen wie het beste cheat

13. Candyman

Candyman Guest

Leuk jah leuk |:- neWd. Wat probeer je nou weer te zeggen:confused: Omdat jij verbluft bent dat ik random join en niks verlies kan ik niks aan doen :+ . Je weet zelf ook dat ik niet opschep met die stats anders had ik ze al een poosje eerder gepost.

14. Candyman

Candyman Guest

IDD je hebt gelijkt dit gaat echt nergens over|:- .

15. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Grapjas daarom wonne we vroeger wel eens van hem toen HIJ Iemand met een GOEDE HOST bridgde maar toen het lethal werd zaten we gelijk in het geel en anders zuigt hij ook
    EN wtf boeit het als ik spellingfouten heb INTERESSSSSSSSSEERT me niet8)

16. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

JIJ begon|:-

17. sickness

Leuk Bevonden:
    0

komop mensen nou loopt het echt uit de hand, kindjes:{

18. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

WTF is toch zo PAPA

19. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar

20. Candyman

Candyman Guest

Bridgen is het stelen van host d.m.v. een host programma. De meeste mensen gebruiken zone alarm. Als je wil bridgen moet je host screem krijgen. (mensen joinen jou). Je zet het zone alarm op ze veiligste stand. De IP's van je team maten maak je veilig. Als er dan mensen joinen worden de IP's van de joiners geblokt waardoor een van je team maten host krijgt.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina