1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyman

Candyman Guest

Legit praten kan iedereen _0/ .
    Brokenhunter kwam hier vertellen dat jullie tot level 44/45 gebridged hebben en dat je hebt gestandbyed weet iederen oude rot van het spel wel :'-(
    BV http://www.bungie.net/stats/playergamelist.aspx?player=Dutch Nightmare&page=241
    zoek het niet om verder te zoeken want alleen al op dat account heb je al een DIKKE 300 blz.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2006
  2. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Ik zei net al heb het toch overgehaald die lvls maar boeit mij het
    En ik kan niet eens standbyen dus lul niet

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft toch vreemd he. Als je level 47 legit bent dan moet je toch heel goed zijn. Niemand heeft dit in Nederland gehaald behalve CHEATERS. En dan vlieg je er toch in de 2e ronde van de WCG uit samen met je vriendje die ook level 45+ legit is. Hoe is dit mogelijk. Want als je zon hoog level hebt dan ben je toch de beste of in ieder geval heel goed. Of zegt level toch niet zo veel?

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ow dus je geeft toch toe dat jezelf ook niet legit bent?

Ik speel nog weleens halo hoor maar ik vindt het spel niet meer echt boeiend. Onder andere door figuren zoals jou.

Maar ja laten we nu maar ophouden met deze nutteloze discussies. Want niemand hier die deelneemt aan deze discussies heeft ooit iets bereikt. Dus je hebt ook geen recht van spreken. En ook al is de WCG zowat het enige toernooi hier, dat toernooi heb je ook niet gewonnen en ik ook niet. Start pas met praten wanneer je een MLG toernooi hebt gewonnen ofzo en niet toevallig een potje op live tegen pro's_0/ .

5. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    wauw maestro heeft eindelijk de "edit" knop gevonden_O_

6. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0

AH cool thanx

7. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat jullie nog steeds doorgaan met deze discussie
    laat het toch rusten
    Ga dan een ander spel spelen zoals G.R.A.W :p

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    :+

Ey maestro ben je dyslectisch??, want newb is tog met een B, en niet met een D :+, (verder geen persoonlijke aanval voordat je mij ook aanvalt, of iemand anders :p)

En apu heeft officieel de lauwste sig op XBW. *)

_0/

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Masterspy heeft eindelijk door dat je XBOX360 spellen op een 360 kan spelen, in plaats van gaylo2 [​IMG] [​IMG]

Maar sjakies, waarom zitten jullie nou allemaal te zeiken over die levels enzo? Jullie weten toch ook wel dat er niet eerlijk te spelen valt in matchmaking? LEVEL zegt geen flikkeR!!!! Je komt ongeveer 90% amerikanen tegen, die hebben host of jij hebt host(meestal jij). Dan spelen zij met lag, en dat is nogal belangrijk in halo2. Dus.... LEVEL ZEGT NIKS!!!!! Maar ja dat wist iedereen natuurlijk al [​IMG].

10. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel paginas zijn ze eigenlijk al bezig

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer al 2 draadjes om te ''bewijzen'' dat ze legit zijn en zonder host proggie spelen...

12. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch wel echt extreem he

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    tjah het feit dat ze zichzelf niet kunnen bewijzen omdat ze gewoon cheaten... maar ja extreem idd dat ze zoveel woorden nodig hebben om te ontkennen. Als je het nou is zou toegeven, want ontkennen lukt toch niet... [​IMG]

14. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad, maar iedereen heeft wel een bloedhekel aan cheaters van superjumper tot bridger of stand byer dus als hun het toegeven vind iedereen hun klootzakken.

want cheaters = klootzakken

15. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

JE ZEGT zelf lvl zegt niets wat lul je dan over mijn 47 sukkel
    dat wij tegen zon campers moeten

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, die plaatjes dan :+

17. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Nee hij is ook niet legit omdat angel het ook niet is|:-

18. Candyman

Candyman Guest

Ik ben idd dyslectisch en dat is geen grap. Mare met NeWd bedoel ik gewoon Nerd :+ 8)
    Ben aan het wachten op Oblivion dat wordt de game waar ik me weer wat uurtjes in ga storten.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2006
  19. Candyman

Candyman Guest

:'-( Ik weet niet of je het hier over mij hebt maar hier kwets je me wel :'-( . Probeer alleen maar KIND erop te wijze dat hij Newd is, probeer niks te patsten met legit of weet ik veel wat voor anderen onzin.

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan is et goed ;),
    als Oblivion uit komt, ga ik een 360 kope, tege die tijd heb ik genoeg geld om dat ding te kope en toch nog uit kunne gaan :+, alleen zal school er onder gaan lijde, is jammer :p
    Maar Maestro, wat voor spelle heb je allemaal voor 360??

Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina