1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zn gevoelens echt gekwetst hoor...

2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  4. Towel

Towel Guest

Apu jouwn mening hebben we niet gevraagd dus ga maar gauw verder met WoW

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    LoL :+, maar towel, die link doet het niet meer :{
    Fix em ff ;)

_0/

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Gast ik geef gewoon mijn mening over jou preview meer niet. Hoef je niet gelijk geprikkeld te reageren. Daarnaast heb je al meer dan genoeg voorstukjes laten zien. Laat de uiteindelijke versie nu maar eens zien.

En je zou zelf misschien ook eens een keer een nieuw spel moeten proberen in plaats van een spel dat dood in ieder geval verjaard is.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  7. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me echt af hoe je nog zo kk blij kan zijn met previeuws maken van halo 2 (denk tenminste dat ie dat heeft gedaan aangezien de link niet werkt). Waar die het geupload had d8ten ze: weer zo'n kk garuh previeuw:p Hup gooien ze um eraf, verspilling:9 Get a life, halo2 is didde (dood).

Srry Champ dat ik je spel afkraak, maar serieus het is tijdverspilling voor je knul!;)

Peace!_0/

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    scheit gast, tis gwoon leuk om te zien wat hij heeft gedaan met zn montage, een nederlandse montage zie je niet zo vaak, ik heb liever een montage, inplaats van een preview, (want ik moet opsig wel toegeven dat ik die previews een beetje heel erge verspilling van mn tijd vind) maar towel heeft op dit moment niks beters. Ik dacht dat jens ook nog een montage ging make :+

en loop niet te trippe over dat ik dit wil zien, wat boeid jou dat nou ;), en H2 is dood, dit is een leuke afwisseling toch, en op Get a Life argument ga ik niet op in :p hater2k6 *)

_0/ lata!

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die montage, preview of wat het dan ook mag zijn ook gezien. Wel veel single kills hoor :+ Want dat kan elke hamlul he :9. Wel grappig gedaan met dat ''oeeee'' en dan een sniper kill of met dat ''broeeeeee'' en dan zo'n stuck :9. BTW, heb je die muziek zelf gemaakt ofzo? Want ik zou niet weten waar je dit soort ''whalalala'' muziek vandaan haalt :)

10. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    weejoo ice je voelt je echt te stoer dat je geen halo meer speelt. btr blijf je hier weg ,je praat onzin_0/

11. Towel

Towel Guest

Gast jouwn mening boeit niet want het is het eerste deel van het totaal.. En het was niet mijn plan om hem te posten hoor. K heb de link veranderd omdat k um nie wil vrijgeven, dit is idd het 1ste deel en dus alleen stucks en no scopes. Om dat gelijk te zeggen dat het saai en eentonig is komt omdat dit ook maar het begin is. Tripples en killtaculairs komen later. Daarom vind k die oordeel van jou niet nodig, doe dat fijn als hij af is!

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2006
  12. Towel

Towel Guest

Nogmaals dit was niet bedoeld als preview, wou alleen niels laten zien hoever ik was, omdat het zolang wachten is. Dat hij het hier dan neerzet wist ik nie, daarom de naam veranderd. En ice, het is een 100mbit.hva waar k zelf controle over heb, als jij misschien nog eens gaat studeren krijg je dat ook wel.

Die muziek is van dune:) en vond um wel toepasselijk voor de stucks en no scopes. Idd dus alleen single kills, de langere runs komen het 2de liedje.

13. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    spannend:D

14. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah zeg dan ook dat je niet wou dat die gepost werd:+
    maar goed sorry handdoekje dat je nu al die mensen over je dak krijgt die halo2 niet eens meer aanraken, maar toch altijd als 1e erbij zijn als er hier weer iets wordt gepost|:-

en mensen niet zeuren. het is dus niet af daarom ook PREview, maar geloof dat sommige dat woordt niet echt begrijpen.

ps: als iemand het leuk vindt om dit spel te spelen. laat ze, ik kraak jullie toch ook niet af omdat jullie 24 uur per dag wow doen:+

15. Towel

Towel Guest

nou het maakt niet uit dat je um post, maar ik laat liever previews niet zien op forum omdat ik al mannetjes als masterapu had verwacht die dan gelijk een oordeel zou uitbrengen.

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik maak wel montage maar breng hem niet uit plus ik werk er haast nooit meer aan..

17. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een leuke montage Towel, alleen vind ik no-scopes in montages niet zo boeiend. Liever zie ik vette acties, zoals triples/killtacs met battle rifle en nades...

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Oke oke mijn mening was een beetje bot. Het is wel een aardig stukje, mooie snipes en stucks. Maar het probleem is dat er al zoveel montages zijn vrijgegeven. Dus single snipes en stucks zijn niet meer echt vernieuwend, dat is alles. Wat ik nu nog wel gaaf vind om te zien zijn wat langere stukjes gameplay die bijvoorbeeld een vette killing spree laat zien. Ik vind het ook zeer vet dat itwasluck en killer n continu hun oefenpotjes op live uploaden. Dit vind ik leuker om te zien aangezien iedereen stucks and snipes achter elkaar kan zetten. Maar zoals je zelf al zegt dat komt in de totale versie dus ik ben benieuwd. En gister was ik nogal gaar van een feesje dus ik kon het muziekje niet echt verdragen, het is niet echt mijn smaak maar het is ook niet echt irritant.

Towel heeft al meedere previews laten zien dus wij willen de eindversie weleens willlen zien.

19. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor apu blijf dan gewoon bij je mening, muziekje was bout, voor de rest zag het er leuk uit. Ben benieuwd naar de full version. Zaten een hoop goede no scope verrekijkers en pannekoeken bij ;)

Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  20. Towel

Towel Guest

Haha grapjas:D K heb ook nog vette bloemkolen in de hele montage zitten.

En deze toon bevalt me veel beter Apu, muziekje valt niet bij iedereen in de smaak. Kan moeilijk een muziekje kiezen dat iedereen leuk vind. Persoonlijk houd k ook nie zo van het genre, maar voor de single no scope en stucks vond k um wel toepasselijk. Waarschijnlijk worden de langere runs een rock iets liedje.

Gameplay filmpjes vind ik ook leuker om te zien, maarja alleen van de amerikaanse pros zijn interessant, dus daarom kan k alleen een montage maken. Heb overigens wel gameplay van Team hardcore tegen OGRE 3, PN Shibby, EG Pacmayne en nog wat, maar die zijn nie zo interessant dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina