1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

majah zo als er staat :
    EErste game jij host 2e game hij host meeste kills gaat door_0/

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop voor je wel wat vaker dan soms:+

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij wilt zeggen dat bij 90% vd potjes bij de MLG 1v1 het gewoon vanzelfsprekend is dat de beste speler host is en dat deze wapencontrol heeft dat het hostvoordeel daar niets mee te maken heeft. Want de laatste keer dat ik wiskunde had leerde ik toch egt dat 50% de helft van 100% is dat als er geen voordeel was er volgens een simpele kansberekening uit zou komen dat er 50% gewonnen zou moeten worden door de host. Rekening houdend met de standaardafwijking zou dit best 60% kunnen worden, maar geen 90% zoals het geval is. Als ik het fout heb mag je het zeggen hor, maar ergens klopt er in mijn ogen toch egt iets niet als bij 90% vd potjes de host wint. HEt is namelijk wel erg toevallig dat de hele tijd de beste spelers host zijn|:- . Nog iets, in de regels van dat toernooi stond eerst iets over 3 potjes spelen en niet 2 en er stond dat gewoon de 1e speler host zou zijn, en niets over wisselen en puntenverschillen. Dus zo achterlijk ben ik blijkbaar niet dat ik gewoon eerst iets lees, en dat er dan wat veranderd wordt ken ik weinig aan doen natuurlijk_0/

4. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, soms een 4 shot kill, zet het in de krant dat is egt TE pro voor woorden8)

5. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft het toch over 1v1?

6. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Esco, die sig van jou is egt grappig, ik had die post van meastro nog niet gelezen, maar het geeft het niveau van arrogantie en zelfverheerliking van hem weer goed weer8)

7. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Host is ook wel betr pm te hebbe en je speelt opp nederlandse host dus wtf boeit het dan als iemand btr is dan de andere wint die wel ZOnder of met host|:-

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Huh wat wil je nou zeggen? snap er niks van..

9. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Ja hij lult ja als je host hebt win je h2h

10. Champion

Champion Guest

helemaal niet :cool:

11. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

_O_
    Ja daarom ik snap niet wat die BlackHawk ofzoiets nu lult hier majah

12. Candyman

Candyman Guest

Heb ik er nog een voor je: Ik heb 90% van mijn H2H potjes op een custom OFF host gewonnen. Laatste potje dat ik heb verloren dat ik me kan/wil herinneren is van Blackdragon3.
    En over die arrogantie dat zegt niks over zelfverheeliking van mij maar van het nivaeu van spelen van jou en je vrienden _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2006
  13. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Precies 8)
    blackhawk zit wel te lulle over halo2 nog enzo maar speelt het niet ? ga je eigen spel afzeike:p

14. Candyman

Candyman Guest

Nee kan niet Halo 1 is te perfect.

15. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Psycho, ik zeg neit dat je met host wint, het is alleen een mega groot voordeel, want 90% vd de mlg 1v1 die gespeelt zijn wint de host. Maar als ik jou moet geloven is het dus gewoon heeeeeeel erg toevallig en de normaalste zaak van de wereld dat de winnaar (de host) 90% vd potjes de beste speler is.

@meastro, Idd halo1 is te perfect, en als halo2 net zoals halo1 geweest was zou jij het een kut spel vinden, omdat je het dan niet kan. gaylo2 is een spel voor de massa, zodat iedereen het kan. Want het is geen toeval dat alle mensen die het leuk vinden en er "goed" in zijn nog nooit goed geweest zijn in een ander spel waar weldegelijk skill voor nodig is. _0/

16. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet nog niks af aan het feit dat zelfs op lan een 1v1 game wordt beslist door hostvoordeel, laat staan online.

Hieruit kan ik niks anders concluderen dan dat dit een te hoog niveau is.

ps mooi vetgedrukte tekst gebruikt, het ziet er alleen niet uit naast die grammatica op asielzoeker niveau

17. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Wat doe je op het halo2 forum als jij het een kut spel vind ??
    Je hoeft niet alleen naar die gasten te kijken er zijn genoeg mensen die offhost winne

18. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

niet grappig sorry

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Zeker omdat jij je ook aangesproken voelt of niet? (met je spelling he..)

20. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    het was ook niet grappig bedoelt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina