1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    <3
     
  2. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Klefgedoe hier..:+
     
  3. Champion

    Champion Guest

    hij heeft vandaag nog team slayer met mars NL gespeeld..
     
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Prik gezamenlijk een datum + tijdstip waarop er gespeeld wordt. Degene die niet op komt dagen heeft gewoon verloren, zo simpel ist.
     
  5. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    luister ik ben nu online bij mn maat ik wil nu wel match spelen dan moet je me adden onder Kapt Nemo... dus destroy , soulsleepers, warchild brutus ik hoor het wel anders ben ik om 11 uur op freakin online.... of moguhvroeg tm 11 uur
     
  6. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag was iedereen online freak... zelfs jij! maar toen ging je bejeweld spelen:confused: wij mssges sturen... Die match had gespeeld kunnen worden, enige ontbrekende was jij:{
     
  7. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    lol , denk je nu echt dat ik dan niet kom man, ik speel toch geen bejeweled dat was mn vriendin ennuh niet ieder1 was online want dat kun je namelijk precies zien als je 360 hebt hoelaat ieder1 online is en er ontbreekte nog iemand, ik ben er iedere avond het spijt me dat ik MOET werken:)
     
  8. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    maaruh Ice jij zit niet in mijn poule zorg nu maar eens dat je erzelf 1 speelt;)
    lol trouwens niet haten ik ben er constant mee bezig om het te fixen!!!
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 kan blijkbaar toch nog leuk zijn:).

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=387550422&player=MasterApu

    Gewoon Nederlanders onder elkaar, geen gescheld en hartstikke spannend. Super vette pot.

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=387565590&player=MasterApu

    Helaas viel mijn verbinding hier gelijk op het begin weg, maar champ zijn team was toch zo sportief om er een 3 vs 3 potje van te maken. Starsix quitte namelijk.

    Ow ja even over onze poule. Ik stel voor vanavond de matches te spelen, rond een uur of 7. Champ zijn team kan dan volgens mij wel. En wij moeten nog even airwave zien te regelen. Mars kun jij je team vanavond ook online krijgen?
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Ik wil vanavond wel spelen maar ik kan de 3e niet toevoegen

    I Furio Sity I
     
  11. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Mars NL zoek een andere teamm8 die voor hem kan invallen. Maakt toch niet uit... Enige wat je moet doen is dan even zijn gamertag hier op mijn site posten met zijn naam.

    iedereen krijgt 3 dagen max. de tijd om de eerste ronde af te ronden.

    ( is heel iedereen compleet of op 1 na, neem anders een vervangend persoon... alleen geldt dat niet voor ronde 2/3 finale, dan moet het je volledige eigen team zijn!)

    edit: kijk op de site www.undutchables.cjb.com ! regele je games! bekijk gespeelde games!
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Mars die gamertag is ook zonder spatie. En hij was gister online.

    Hey maar Ice wat jij met je team doet vind ik niet kunnen. Jij laat zomaar iedereen voor één match invallen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  13. mars15

    mars15 Guest

    heb hem toegevoegd

    maar morgen zijn we wel compleet of misschien laat vanavond
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Maak gewoon een regel dat alle matches van de eerste ronde morgen avond zijn moeten gespeeld. Wie dan neit heeft gespeeld word uit het toernooi gezet of verliest de match.
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de echte halo-fans onder ons :9 www.halozero.new.fr :D is een gratis 2D halo spel gebasseerd op Halo1. Dus met de pistol schieten alleen dan in 2D *)

    Eerst even goed je controls instellen en dan kan het best leuk zijn :D
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  16. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook niet mijn beste oplossing... maar we hebben het toch gedaan. je weet net zo goed als ik dat het niet uitgemaakt had of we met xstyle hadden gespeeld of één van hun die mee deden.
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Morgen moeten we dan maar spelen

    ik kan wel savonds alleen niet van 19 uur tot 20:30

    maar kijken of die ene online komt pes4master wel
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    woow vond dit net op internet:

    7-jarige tweede op grootste Halo 2 toernooi ooit


    Tijdens het grootste Halo 2 toernooi aller tijden, met meer dan 550 deelnemers, is een 7-jarige jongen tweede geworden. Zijn oom werd eerste. "Lil Poison" wordt omschreven als een wonderkind dat fantastisch kan gamen. Het jongetje wist op 5-jarige leeftijd in 2004 al de nationale Halo finales te halen. Volgens sommigen kan het knulletje dan ook een zeer grote gamer met een veelbelovende toekomst worden. Lil Poison is zoals het er nu naar uitziet een naam waar je in de toekomst nog meer van zult horen.


    The fact that he's half the age of other players who are considered very young merely adds to the “wow” factor of watching him destroy the competition. Watching the faces of the crowd that followed him from round to round, you could actually see the misconceptions about his skill melting away, as they realized that he was not only extremely dexterous and knowledgeable about how the game worked, but he actually understood and implemented the underlying strategy that is involved with the game.

    bron: http://www.gamer.nl/nieuws/28966

    (het was btw een FFA toernooi waar hij 2de werd)
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    snap niet hoe dat kleine jochie het flikt maar is toch best knap _O_
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dat de OGRE's niet mee deden, anders zag het er heel anders uit :+

    Maar zeker knap om op z'n leeftijd al de top te halen.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik kende lil poison al wat langer, hij is echt wel goed ja :cool:
    Maar als zijn oom het toernooi won, wie is dat dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina