1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

stiekem wel

2. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

nea went : oik typlk, tocz goed ?

3. Towel

Towel Guest

Host voordeel is zeer klein op nederlandse host hoor. Als iemand wint komt het niet door de host maar gewoon door de weapon control oid. Moet je wel goeie mappen spelen. Rifles op foundatoin is niet te doen als de ander host heeft...

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Lol ik wist niet eens dat er op LAN bij halo2 alsnog steeds hostvoordeel was..:D

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    En weer gaan de discussies nergens over. Jullie kunnen beter gewoon allemaal ophouden met poep praten want jullie geven elkaar toch geen gelijk. Dus je bereikt er uiteindelijk ook geen drol mee.

6. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    De enigste 'goeie' map voor 1vs1 halo2 is warlock, de rest van de maps zijn te groot of simpelweg niet geschikt voor head to head. Op die map kan je ook niet echt spreken van weapon control met MLG settings, het komt erop aan wie het slimste speelt en het beste schiet.
    Wie het beste schiet heeft met host te maken, met 2 gelijkwaardige spelers zal degene met host dus winnen.
    Als je naar de uitslagen van 1vs1 op MLG's kijkt zie je dat bij de top4 head to head spelers bijna altijd de host de doorslag geeft. Met halo1 was dit ook het geval, daarom wordt/werd er tussendoor van host gewisseld.

7. Champion

Champion Guest

je vind jezelf wel goed ?

8. Candyman

Candyman Guest

_0/ _0/ _0/ _0/ Bedankt voor het 'compliment' dat ik goed ben in halo 2. Maar met de rest maak je fa2. Nummer 1 geweest in Unreal Championship en RBS 3/ RBS BA dat zijn de enige games die ik serieus heb gespeeld. Gaylo2 is bedoeld voor de massa daar mee ben ik het met je eens. Maar je hebt ook mensen die gewoon goed zijn in Halo 2. Kijk ik snap dat je Halo 1 bent gaan spelen omdat je gefrustreed raakte omdat je niks kon winnen en omdat alle 'goede' uit halo 1 naar halo 2 zijn gegaan omdat je daar weer wat te winnen hebt. Ik hou van je en ik wens je succes met Halo 1 xx Je bink

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2006
  9. Champion

Champion Guest

maestro held! _O_

10. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk maestro!;)

11. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    De ROOIE DRAAD in deze post is ook fa2 omdat hij nooit halo1 speelt

12. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    let je goed op je spelling :eek: anders gaan ze je daarover pesten:'-(
    doen ze meestal als ze niks terug hebben te zeggen :)

13. Candyman

Candyman Guest

Idd haha ik weet het shinato.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2006
  14. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft ie op mij niks terug te zeggen mr halo2prometzoveelmogelijk cijfersinzijnnaam

15. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is , wie is hij dan om dit te zeggen:confused:

16. Candyman

Candyman Guest

Jah is ok.. dan heb ik het over jou.

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Waarop baseer je dat hij niks meer kon winnen in halo2? Misschien vind hij net als ik halo1 gewoon een leuker spel dan halo2.

18. Candyman

Candyman Guest

|:- |:- |:- Even denken hoe kan ik dit zeggen zonder zijn gevoelens te kwetsen :confused:
    Hij was gewoon slecht in die game

19. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna nooit halo1 gespeelt online, pas ongeveer een jaar na halo2 ben ik het af en toe gaan spelen, en toen zag ik in dat dit spel velen malen beter is dan halo2 )ik speelde CS en heel veel RTCW). DAt argument van jou slaat dus nergens op. Verder zeg je dat ik een mega grote noob ben enzo, maar vertel jij dan eens waarom het eerste team toernooi via deze site geregeld dan door mijn clan gewonnen is. Verder is het zo dat onze clan in het begin van halo2 toch zeer hoog op de ranking stond en als 1 van de eerste clans in NL begon met het serieus spelen van MLG. Het punt waarom ik en de rest van mijn clan gestopt zijn, was omdat er na 4 maanden spelen weinig mogelijkheden waren om door te groeien en echt hard te ownen. Bij bv. rtcw speelde je 2v8 en dan haalde je met gemak ratio 20 ofzo, gewoon omdat je aim beter was. Bij halo2 ligt het aan teamwork en wapencontrol. HEt team dat echter host heeft krijgt in het begin alle wapens en kan daarna rustig het potje uitspelen zonder moeite. Als je de wapens niet hebt en ook geen host hebt en er maar een beetje lag is maak je weinig kans. Je wint ook vaak, maar het is niet leuk om te spelen. Verder ben je wel heeeeeel erg naïef als je denkt dat host geen voordeel is, want zelfs op een lan is het doorslaggevend, dus laat staan op live.

Dat je goed bent was echter in het algemeen, niet op jou persoonlijk. Dat jij dit echter persoonlijk opvalt geeft maar weer aan wat een arrogant mannetje je bent.|:- _0/

Amen

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Over wie gaat het nou blackhawk EM of Escobar?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina