Ik heb bijna nooit halo1 gespeelt online, pas ongeveer
een jaar na halo2 ben ik het af en toe gaan spelen, en toen zag ik in dat dit spel velen malen beter is dan halo2 )ik speelde CS en heel veel RTCW).
DAt argument van jou slaat dus nergens op. Verder zeg je dat ik een mega grote noob ben enzo, maar vertel jij dan eens waarom het eerste
team toernooi via deze site geregeld dan door mijn
clan gewonnen is. Verder is het zo dat onze
clan in het begin van halo2 toch zeer hoog op de ranking stond en als 1 van de eerste
clans in NL begon met het serieus spelen van MLG. Het punt waarom ik en de rest van mijn
clan gestopt zijn, was omdat er na 4 maanden spelen weinig mogelijkheden waren om door te groeien en echt hard te ownen. Bij bv. rtcw speelde je 2v8 en dan haalde je met gemak ratio 20 ofzo, gewoon omdat je aim beter was. Bij halo2 ligt het aan teamwork en wapencontrol.
HEt team dat echter host heeft krijgt in het begin alle wapens en kan daarna rustig het potje uitspelen zonder moeite. Als je de wapens niet hebt en ook geen host hebt en er maar een beetje lag is maak je weinig kans. Je wint ook vaak, maar het is niet leuk om te spelen. Verder ben je wel heeeeeel erg naïef als je denkt dat host geen voordeel is, want zelfs op een lan is het doorslaggevend, dus laat staan op live.
Dat je goed bent was echter in het algemeen, niet op jou persoonlijk. Dat jij dit echter persoonlijk opvalt geeft maar weer aan wat een arrogant mannetje je bent.
_0/
Amen
Klik om te vergroten...