1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    PS. Ik wil nog even zeggen, als host zo weinig voordeel is, waarom gebruik je dan een programma om de host te krijgen:+

2. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh laat em, iemand die als een asielzoeker typt moet je niet te hoog inschatten qua intelligentie, hij raakt een beetje verstrikt in zen eigen gedachtes

3. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    LOL dat je dat nog moet vragen echt...
    ooit op een amerikaanse host gespeeld?|:-

4. Candyman

Candyman Guest

Nou nou stop met deze dis |:-
    Ik heb niet gezegd dat je 'clan' slecht is waar je maar over door blijft ratelen. Maar de keren dat ik jou heb gespeeld vond ik je gewoon niet goed.(punt) En ik weet niet wat je over host praat maar met die host voordeel moet je bij iemand anders zijn denk ik |:-

5. Candyman

Candyman Guest

Als je alles goed had bij gehouden had je gezien dat ik het over Blackhawk.. ik gaf namelijk antwoord op een post van jou die over Blackhawk ging.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2006
  6. Candyman

Candyman Guest

Jensss wou wtf over wie had jij het hier dan:'-( hahaha LOL.. nou hoor ik te schelden met buitenlander ofwat dan ook mare ik gaf gewoon antwoord op jou vraag _0/ _0/

7. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    JA, en het was een retorische vraag. Als je namelijk leest wat ik allemaal gezegt heb, dan lees je dat ik zeg dat het voordeel van host hebben mega groot is. Meastro en psycho zeggen echter dat dit voordeel heel erg klein is en er zelfs niet bestaat.

Als je de volgende keer je matties gaat helpen, probeer dan met een normale reactie richting mij te komen en niet mij te helpen met een perfect argument waarin je wederom aangeeft hoe groot, het volgens meastro en psycho niet bestaande, hostvoordeel wel niet is, en hoe doorslaggevend dit is in een potje_0/

8. Candyman

Candyman Guest

Kun jij die post laten zien :confused: Volgens mij bedoel je de post van mij 90% win ratio off host 1vs1.. hmm dan zou het dus sarcasme van je moeten zijn? Jah sorry ik vat hem niet helemaal marja daar ben ik ook een klein buitenlands jongentje voor.

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat wist ik zelf ook niet meer daarom vroeg ik aan jou, om wie het nou eigenlijk ging :+ :p

Omdat eerst reageer je op blackhawks post en even later zeg je weer dit tegen esco:

Jah is ok.. dan heb ik het over jou.

Ik probeer het alleen maar te snappen8)

10. Candyman

Candyman Guest

Een jaar naar halo 2.. dat is nog niet eens zolang geleden,, waar zou ik het toch op baseren?
    HEt team dat echter host heeft krijgt in het begin alle wapens en kan daarna rustig het potje uitspelen zonder moeite.
    Is dat een nieuwen bonus, niks van meegekregen.

11. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Wat waarop baseren, want nu ben ik het spoor echt helemaal bijster|:-

12. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    pfffffffff op een nederlandse host ja|:-
    en ze zeggen dat de voordeel klein is.

13. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt en het is toch zelfs zo klein dat bij de mlg op een LAN 90% vd 1v1 potjes door de host gewonnen wordt.:+

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je us die bron geven.. van dat 90% van de 1 vs 1 potjes worden gewonnen door de host:confused:

15. Candyman

Candyman Guest

Esco zei dat je nooit halo 1 speelden.. daarop zei jij nog eens (2x) dus dat mijn argument echt dom was omdat je nooit halo 1 speelt. Vervolgens zeg je weer dat je een jaar na Halo 2 halo 1 bent gaan spelen. O-)
    Maar ik vind het goed geweest voor nu er wordt toch alleen maar hetzelfde geroepen. Tabee

16. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies :{
    en als je et vind, dan blijkt het maar weer dat ze aan elkaar gewaagd zijn, en door die kleine voordeel toch winnen :)

17. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, ga je me nou pakken op een paar kleine dingetjes, wat triest. Ik vind het wel jammer dat je dus nog nooit gehoord hebt van beeldspraak, blijkt maar weer dat het mongolenonderwijs zeer achteruit gegaan is en zonde van ons belasting geld.

BEELDSPRAAK: Ik nooit halo1 speelde (afgezein van de SP) ik bedoelde dus dat ik het heel erg weinig speelde afgezien van een enkele keer. Een jaar nadat halo2 uitgekomen was ben ik er pas echt voor gaan zitten en heb ik me er een kleine maand mee vermaakt. Het is echter zo dat ik alleen in de weekenden enzo speelde en af en toe door de week. Ik zpeelde het alleen nooit zoals jij verkrampt als een compleet contact gestoorde poupernerd achter halo2 zit en daar 23 uur per dan 7 dagen per week je leven weg zit te gamen onder de ilusie dat je goed bent|:- Dit leek mij vrij duidelijk als ik zeg dat ik het nooit speel, want in vergelijking met jou tijd in halo2 is mijn tijd in halo1 nog niet eens 1/82695876987601876769697569827689764875079876 ste deel_0/

18. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al de 7235687264509690 keer dat je zegt dat je niet meer gaat posten, doe het dan ook niet meer_0/

19. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0

poupernerd whahaha, kweet nog zooo goed dat je dat egt super vaak zei toen ik met je speelde.

20. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    vooral als je door mij werd geraped he ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina