1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Blackdragon en stalsius bedoel ik... black beweerde in ieder geval altijd dat hun 2 ongeslagen waren samen..

2. Candyman

Candyman Guest

stalsius :+ LoL dat was een kleine Belg van 8 jaar oud geloof ik! Mischien heb ik het nivaue van Black dan toch te hoog ingeschat 8)

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tja hij was ook niet te positief over jou.. ;)

4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook best veel UC met black gespeeld en hij is echt wel goed. Ik zit ook ongeveer op zijn niveau.
    Ik heb bij UC in een clan gezeten die met deathmatch ongeslagen waren maar toen black en stalsius CTF gingen doen werden mijn clanmembers geraped.
    Hun waren goed in CTF en in de rest minder

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Oja dat was ik alweer vergeten :+ Heb wel us UC2 met hem gespeeld maar kon hem toen nog redelijk bijbenen

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook UC gespeeld, alleen dan nooit online, omdat ik geen live had toen maar als je altijd op Godlike speelde, en altijd boven aan Punten/Kills(slechte dag 2e/3e :+), Maar werd TD veel gespeeld?, want ik vond dat altijd maar saai, speelde alleen maar CTF en dat met die bal (ben naam kwijt, veel te lang gelede *) ),

7. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

wtf is UC en RBS3 :'-( 8)

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Meen je dit nou of niet.. :confused:

UC = Unreal Championship
    RBS3 = Rainbow Six 3

9. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

:9
    wist ik wel:9

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig. Eerst moet iedereen bewijzen dat hij of zij(airwave) de beste is in halo 2. Hebben we het over een ander spel krijgen we weer precies hetzelfde. Iedereen kan wel een aardig potje gamen. Maar het belangrijkste blijft toch nog altijd dat je er ook plezier in moet hebben. En dit is soms vaak ver te zoeken.

11. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op UC werd ook veel deathmatch gespeeld. en dan gewoon CTF dat was het meeste wat gespeeld werd

Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  12. Champion

Champion Guest

ach, zo'n forum is toch om op te scheppen ? zelfde als msn en alle andere dingen.

wordt altijd veel gepraat maar in het echt komt er allemaal niet veel van terecht ;)

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    :{, en jij dan??

:D, Ey apu, zeikerd

Ik wilde gwoon ff mede delen dat ik niet slecht was in UC, maar geen live had om toen ook met deze gaste te spele, want aan het begin kende ik helemaal niemand, terwijl de meeste op live elkaar wel langer kenne ;), maar het ging meer om de vraag of er ook TD werd gespeeld, omdat ik dat zelf best saai vond, miss lag dat ook aan de Bots, weet ik niet :confused: , maar CTF is zoizo veel leuker, :9

_0/

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  15. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De personen die het hardst zeggen dat Halo2 dood is, houden het juist in leven.... ironisch niet?
    De mensen die telkens zeggen dat halo 2 dood is posten hier het meest, waardoor zij indirect halo2 in leven houden, tenminste zo zie ik het.

Dus jij hebt al 234 keer opgeschept, goed man!

En om even op jullie nivo te reageren:
    NIET HATEN!!!

17. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Here we go again, ronde 2, ding ding. En het publiek vindt het geweldig!

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch zo'n laatste eer aan een spel bewijzen he ;). Door er elke keer maar over te praten. Het gaat vaak helemaal niet over halo2 maar meer bij alles wat daar bij kwam of komt kijken. Dus Halo2=dood? Halo2=dood ja, maar de hele community er omheen die leeft nog steeds :) Zie het maar als dat Elvis Presley ook al lang dood is, maar er nog steeds duizenden mensen fan van zijn :).

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Goh je meent het :eek: staat toch niks voor niks: :+ achter..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina