Serieus moest je nou echt die kutpost quoten? Nu verneuk je weer heel deze pagina..:{ Report gewoon als je je er aan ergert.. edit: kijk das nou mooi.. een nieuwe pagina
Vind je ? Het merendeel van de posts hier getuigd van kleine kindjes met een ernstig gebrek aan correcte spelling.... :{
Is niks knaps aan, dat noemen ze mens zijn en mensen maken fouten. Echter is er een groot verschil tussen per ongeluk iets fout spellen, of opzettelijk op de meest lompe/idiote manier proberen iets duidelijk te maken om maar "stoer" over te komen :{ Mja ik zal er verder m'n mond over dichthouden, ik heb in dit topic verder toch niks te zoeken. Kan me alleen af en toe een beetje ergeren aan het (typ)gedrag van sommige forummembers Ach ja, vecht het maar lekker uit mensen....maar hou het vooral gezellig ofzo
Doeds, als een van jullie wil mag er een nieuw deeltje gemaakt worden. Ik heb geen zin meer in waarschuwingen en gedoe (en ik geloof dat het ook niet echt meer nodig is hier ), dus ik laat het aan jullie om het leuk te houden... Anders merken jullie het vanzelf wel
Zozo wat zijn we weer aardig vandaag . Ik zou zeggen, opgeruimd staat netjes. Maar als jij die zooi hier wil houden. Ga je gang.
Ofniet, ik zei toch dat hij de enigste die serieus poste , maar Gioz ff een vraagje, waar ligt waddinxveen??, dat is serieus de raarste plaatsnaam die ik ken , naast sifterbant dan Maar zero paradox, als je loopt te ergeren over hoe mensen hier posten, moet je ff bij je zelf beginnen, z3r0 p4r4d0x, wtf, dat toch geen ABN, kan toch niemand lezen
Sinds wanneer moet een nickname uit ABN bestaan dan ? Die hoofdletters in jouw nick horen er eigenlijk ook niet thuis, toch staan ze er. Bovendien denk ik dat het wel meevalt met het aantal mensen wat mijn nick verkeerd interpreteert, zelf "vertaal" je um namelijk ook goed, dus laten we niet gaan mierenneuken En ik had het over posten met inhoud en op een beetje normale manier. Dat hoeft niet gelijk ABN te zijn, maar je kunt wel op een normale manier iets brengen....en daar ontbreekt het hier nog wel eens aan en daar kan ik me soms aan ergeren. Maar je zult mij nooit horen klagen over iemands nick daarentegen, en daar heb jij het dan weer over. Beetje rare vergelijking vindt je niet ? Dus begin jij maar ff bij jezelf, door verschil te maken tussen posten met inhoud en de manier waarop je je nick wilt spellen....
Fijn dat je je even komt melden, ik doelde met mijn vorige posts o.a. op jochies zoals jij. Weten de mensen gelijk waar ik het over heb