1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Serieus moest je nou echt die kutpost quoten? Nu verneuk je weer heel deze pagina..:{

    Report gewoon als je je er aan ergert.. |:-

    edit: kijk das nou mooi.. een nieuwe pagina:)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  2. Champion

    Champion Guest

    geweldig dit :)

    dit is tenminste een echte [Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je ? Het merendeel van de posts hier getuigd van kleine kindjes met een ernstig gebrek aan correcte spelling.... :{
     
  4. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel knap dat je zelf ook een spelfout maakt in die zin... _O_
     
  5. Champion

    Champion Guest

    ja als we daarop moeten gaan letten, dan kunnen we blijven zeiken
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niks knaps aan, dat noemen ze mens zijn en mensen maken fouten. Echter is er een groot verschil tussen per ongeluk iets fout spellen, of opzettelijk op de meest lompe/idiote manier proberen iets duidelijk te maken om maar "stoer" over te komen :{

    Mja ik zal er verder m'n mond over dichthouden, ik heb in dit topic verder toch niks te zoeken. Kan me alleen af en toe een beetje ergeren aan het (typ)gedrag van sommige forummembers :+ Ach ja, vecht het maar lekker uit mensen....maar hou het vooral gezellig ofzo ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  7. Champion

    Champion Guest

    dankjewel, btw shinato, je avatar is geweldig
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Doeds, als een van jullie wil mag er een nieuw deeltje gemaakt worden.

    Ik heb geen zin meer in waarschuwingen en gedoe (en ik geloof dat het ook niet echt meer nodig is hier ;)), dus ik laat het aan jullie om het leuk te houden... Anders merken jullie het vanzelf wel :cool:
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo wat zijn we weer aardig vandaag ;). Ik zou zeggen, opgeruimd staat netjes. Maar als jij die zooi hier wil houden. Ga je gang.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ofniet, ik zei toch dat hij de enigste die serieus poste ;), maar Gioz ff een vraagje, waar ligt waddinxveen??, dat is serieus de raarste plaatsnaam die ik ken :confused:, naast sifterbant dan :+

    Maar zero paradox, als je loopt te ergeren over hoe mensen hier posten, moet je ff bij je zelf beginnen, z3r0 p4r4d0x, wtf, dat toch geen ABN, kan toch niemand lezen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer moet een nickname uit ABN bestaan dan ? Die hoofdletters in jouw nick horen er eigenlijk ook niet thuis, toch staan ze er. Bovendien denk ik dat het wel meevalt met het aantal mensen wat mijn nick verkeerd interpreteert, zelf "vertaal" je um namelijk ook goed, dus laten we niet gaan mierenneuken :)

    En ik had het over posten met inhoud en op een beetje normale manier. Dat hoeft niet gelijk ABN te zijn, maar je kunt wel op een normale manier iets brengen....en daar ontbreekt het hier nog wel eens aan en daar kan ik me soms aan ergeren. Maar je zult mij nooit horen klagen over iemands nick daarentegen, en daar heb jij het dan weer over. Beetje rare vergelijking vindt je niet ? Dus begin jij maar ff bij jezelf, door verschil te maken tussen posten met inhoud en de manier waarop je je nick wilt spellen....
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hahaha Ligt ongeveer tegen Gouda aan ;)


    Maarreh iemand die een nieuw deel wil maken? O-)
     
  13. PsYcHoKiD

    PsYcHoKiD Guest

    0k3 d4n 1k pr44t 00k z0 b35t r3l4x

    /Mod Post dan niet (y)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2006
  14. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft het toch over nicknames |:-
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn dat je je even komt melden, ik doelde met mijn vorige posts o.a. op jochies zoals jij. Weten de mensen gelijk waar ik het over heb :)
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina