1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    zullen we het op morgen houden? na 6uur ofzo? ik kan de hele avond tot nu toe add me anders ff op msn xbubbax@hotmail.com

2. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    brutes komt nooit op dit forum....

edit: Shinato:King of the higher plane! Noob dus;) Je weet zelf baas:p

3. mars15

mars15 Guest

schrijf mij maar helaas er uit heb geen team weten rond te krijgen :'-(

4. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    das weer mooi dan...

5. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    niet haten*)

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zag laatst MTV met een gamers aflevering waar ze die Pro gamers uit amerika volgde. Van halo 2 die naar zo'n toernooi gingen en van Counterstrike wijven, was best wel leuk.
    En ik ben goed in halo 2' :) op mijn manier;), zonder gecheat:) Murwgebeukt:) Alleen nog lvl 29 :|

7. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er vandaag ook nog wedstrijden dan? want wil vandaag wel effe potje spelen en towel vast ook wel

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    k weet ni hoe LiL poison, sick vic moet noeme, maar Poison is zn oom ;), en strongside had het toernooi gwonne (het was MLG Chicago waar we et nu over hebbe), want LiL Poison werd 2e in Last Chance Qualifier rondes, achter zn OOM, VS Poison, en toen werde ze bij laatste 32 geplaatst, er ware al van te vore mense geplaats, zoals de Ogres ;) (voor de gap die zei da et anders zou lope als die meedede :+ )

eerst kwam FFA rondes, toen de beste 8 bekent werde, ginge die 1vs1 (kweet ni wrom 1vs1 mar Ok), en daar zat Poison, Sick vic of LiL Poison ni bij, en toen kwame TmG Fonzi en Strongside tege elkaar, en Strongside won :)

en zo zit et :D :+

_0/

Ps: IcE, heb je al onse games tege Champ, IpzOr en ReSoN??

10. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Yep_O_ Vind echt dat jullie heel baas gespeeld hebben hoor! Zeer zeer netjes;)

[Niels]

Als je toevallig een team kan vormen...jij towel en ? Dan mag jij in poule [C] meedoen. Aangezien Mars NL afgevallen is.. Zo word de competietie ook nog wat leuker in die poule! Nu hebben Str8 ripoff en Baas boven Bazen alleen maar Ivory gespeeld en dan zou de groep van Champ Nr 1 zijn op 1 kill verschil zijn! Dus... Als je een team weet? Namen gamertags en Teamnaam! Zou het baas vinden al zouden jullie mee willen doen:)

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah vraag nu effe aan towel en als er nog iemand wil meespelen, zeg het maar:+

12. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
  13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik weet niet of ik nog kan afhaken maar 1 teamm8 is nooit meer online dus kan ik ook niet zeggen dat ie moet spelen en die andere is overgestapt op WoW dus heeft geen zin meer :'-( :'-(.

14. Champion

Champion Guest

ik snap het niet meer.

15. mars15

mars15 Guest

Ik wil wel spelen met je....

16. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
  17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    wooow zeker vet filmpje _O_ alles is net echt, en lijkt alsof hij echt van de ene map naar de andere overgaat. Erg mooi gemaakt dit _O_

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ok.. Dan is er eigenlijk nog een probleem, die WoW gozer is kappot |:-.
    Hij zei dat hij volgende week wel kon spelen maar dan is het denk ik te laat (ofniet?).

19. Champion

Champion Guest

kappot ?

was ist denn das ?

is hij nog te maken ?

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2006
  20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    als je binnen vandaag en morgen geen games heb gespeeld ben je eruit...

kijk:

dit is op 4 januari gepost, en het is nu 6 januari....

Ik krijg btw mijn team mates niet meer te pakken :confused: Maar zolang de soulsleepers niet tegen die brutus kerels hebben gespeeld zijn wij toch niet uitgeschakeld(of wel dan?). Vind dat wij wel door mogen gaan :cool:, want volgens mij waren wij degene die ons team helemaal compleet hadden en precies op 2 jan. gespeeld hebben...

Maar ja dat is aan IcE om te beslissen... Ik krijg Jens en Blackdragon sowieso niet meer te pakken sinds 3 dagen, dus echt verder kunnen lukt toch niet. Daar komt ook nog eens bij dat ik dinsdag halo2 weer moet gaan terug geven... Dus ik heb tot maandag avond de tijd om te spelen en anders is het over, voor mij in ieder geval _0/

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina