1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    bullettime, kerel, het is duidelijk te merken dat je lang geen halo 2 met mij hebt gespeeld ;) ik laat me namelijk elk potje helemaal gaan :9 . zoals de meeste mensen ook al weten :D. deze reactie viel nog best mee krijg ik zo van un paar te horen 8)
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zal het wel aan liggen, ben dat gewoon niet meer gewend he. Maar zolang je nog niet gaat huilen valt het opzich nog redelijk mee ja:9 (dat zou er nog bij moeten komen 8)) echt WAAAAT! 8) _O_
     
  3. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    huilen doek op zig ook best vaak hoor, das dan als ik OF te hard rape voor woorden :9 *) OF het is als ik eruit wordt geBRd door Raymster :D
    maareuh bullet, kvroeg me af, je hebt je xboxlive account opgezegd he? koop je nog 360? anders add me als je er eentje heb :)
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, help me hier ff, want ik krijg dat kut bestandje niet gedownload :mad:
     
  5. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    of als die met snipers wordt geraped door mij en towel:
    TOWELLLL IK SCHIET HEM 5x IN ZIJN HOOOFDD.... WHAAAT?! NIELS DAT WAS MIJ KILL DAT WAS MIJN NADE:{

    pling. nemomemeliorest had left the game.
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is je msn. ik stuur het je wel:p khad zelfde probleem:p
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je een PM gestuurd *)
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    :D Ten eerste, mijn account is nog (lang) niet opgezegd, en ten tweede die 360 staat hier al sinds 2 december in huis 8). Maar ik add je wel weer ff. Heb wel geen halo2 meer maar goed :)
     
  9. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    k thx man, tja danneuh zie ik je wel in mun friendlist verschijnen, kdenk niet datk met je zal spele, want je speelt voornamlijk halo 1. en dat is bij mij het probleem, want sinds ik draadloos internet heb naar un router ofzoiets, kan mijn pc mijn xbox niet meer vinden. dus xbc zit er voor mij ook niet meer in.:'-(
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer fout! *) Speel geen halo1 meer sinds jens en co zijn overgestapt naar Halo NTSC en aangezien die 360 nogal flink wat kuren heeft is dat niet echt leuk spelen. Speel of speelde Oblivion en nog wat andere 360 games. Maar geen van allen kunnen ze het niveau van Halo halen.
     
  11. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ok ok ik zeg al niks meer hoor :D. nu blij? :9 nee dat was ik ff vergeten. maar ok tot halo 3 dan ofzo :p:)
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde ff zeggen, die BxR van mij op jou, was op je hoofd, maar registreerde niet als heady, maar toch lekkere reflex,
    En die RRX's buit jij echt vreselijk uit, ga ik ook maar eens doen :9, echt lekker vid (maak eens een montage :+) sta ik trouwens nog als enigste van mensen die JOU heeft geRRx'd??

    trouwens, ik wil niels123 even bedanke voor als zijn hulp *)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan kauwgompjeO-)
    en ik vind die double shot maar nep. maargoed dat boeit verder niet. verder wel lekker hoe je nemo soms afmaakt8)
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Niels reageer niet zo dom want ik zeg helemaal niet dat halo een kut game is een daarna geeft Nemo toe dat hij overdreven reageert. Dus _0/ .
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Huh wat waar wanneer hoe?
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag willen komen, maar ik kan niet :'-(, en verder ken ik niemand die wel gaat :mad:
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat is dit soms een bagger spel is online, zo als voorbeeld dit potje, gaat iemand 21x zelfmoord plegen, ik heb al best vaak bij zulke 'henken' in een server gezeten, dan is het echt onmogelijk om 1ste te worden, spel deugt soms echt voor geen meter....
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga is naar school jongeman.
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een leven :+
    @ metalmark, iedereen heeft dit wel eens meegemaakt, het is heel kut maar veel kun je er niet aan doen :mad:, je kunt beter customs spelen, of gewoon een nieuw potje starten en hopen dat je hem niet nog een keer tegen komt :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina