1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

    Champion Guest

    hij speelt het met een S controller.. Sadpanda deed het met een L, volgens hem was dat makkelijker.. omdat die knoppen er beter zaten dan..

    nja, als ik sla hou ik mn controller als claw vast, sla je tenminste niet hele tijd mis :)
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben daar ook mee bezig om dat erin te krijgen, maar soms gaat de actie gwoon te snel :mad:, maar als ik iets draag (zoals vlag ofso) claw ik altijd
    ik zou mezelf claw willen aanleren, maar naar een uur spele krijg ik al pijn aan mn vingers, dus doe k dat maar niet :+
    met H1 kan ik trouwens wel goed clawen op een of andere manier :{

    trouwens dat filmpje jens was vet, ik had em alleen al gezien :+, maar opsig goed gevonde, en ik speelde vanmiddag tegen Spanky, een nederlander op XBC H1, weet jij (of iemand anders) toevallig wie dat is?
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  3. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me echt vet om gewoon een keer z'on MLG weekend mee te maken. Die sfeer lijkt me echt vet. Gewoon allemaal gamers onder elkaar:).
     
  4. Champion

    Champion Guest

    ik doe het niet hele tijd, alleen als het nodig is, switch zeg maar hele tijd..
    en ik deed het per ongeluk, toen ik begon met spelen, had het zelfs niet eens door totdat iemand het zei :D
     
  5. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik own...(ban?)
     
  6. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    als het aan mij lag wel ja , waar haal je verdomme het lef vandaan:mad:
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Kunnen toch ook ons eigen MLG toernooi maken8) Wel LAN he en halo1 en 2
     
  8. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar zo....Jij wwweeettstt jou *vid* ownt he sh1n! Btw, wie zei `fuck jou dubbelshots sh1n4to`? Lijkt op mijn stem maar ik zie rechtsonder Nemo staan _O_ !
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  9. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was nemo :) ik gaf hem er 1 toen zei hij et
     
  10. Candyman

    Candyman Guest

    Upcoming

    Pre-register Here
    18 Teams registered
    (as of 2:30 p.m. 4/11/06)

    BCB Films will be hosting an online amatuer team tournament (4v4). The date is TBA, but is being planned for May. Although this tournament will be conducted over live all games will be hosted on our boxes at a central location to prevent an form of cheating.* The tournament will be held under MLG rules which can be viewed here. More details on this trournamentwill be announced shortly. The prizes are as follows:

    First: 50% of profit

    Second: 25% of profit

    Third: 10% of profit

    In adittion to the prizes listed above the winner of the tournament will be eligible for BCB Films sponsorship.

    In order to get an accurate estimate of the number of competitors we ask that you pre-register here (you will not need to pay until closer to game day, and can back out at any time.)

    The entrance fee is going to be $20 per team. When more information on this tournament has been secured it will be posted, untill then please contact nate (contact page) with any questions.

    *Cheating will result in the imediate disqualification from the tournament.
    http://www.bcbfilms.net/
     
  11. Champion

    Champion Guest

    wie hebben zich al ingeschreven, waar kan je dat zien.. ?
     
  12. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Nodig mij volgende keer ook eens uit*) Maar dan wel op mijn host..
     
  13. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolz, ik zou wel mee willen doen maar heb op dit moment geen team meer (jaja de belgjes zijn allemaal gestopt :p)! Mischien wil iemand......(HINT)
     
  14. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    in amerika zkr:{
     
  15. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    sommige snappen echt nix he BITLAN!!!!!!!!:+
     
  16. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat je bazuh i-net link dan achter Freak, anders komt er natuurlijk niemand:{
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    hier heb je em baasje www.bitlan.nl
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het over TOERNOOI.. en dat bitlan toch niet?
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  19. Towel

    Towel Guest

    Hey Champion, om nog even terug te komen op dat slaan: Ik kan jou idd nooit raken aangezien je wegdraaid met je claw. In eerste instantie verwijt ik gelijk die host, omdat het op het eerste gezicht bullshit lijkt, maar je doet het close distance wel heel netjes met wegdraaien.
    Hier om midship ff het toppunt van kutzooi. Ik vond zelf dat je na de slag op je voeten na de bxr op je buik wel dood mocht zijn:cool: >

    http://oege.ie.hva.nl/~mulder4z/misopchamp.avi

    Gegroet lui! Trouwens mn capture kaart is kapot, dat word aan mn verouderde montage werken:cool:
     
  20. Champion

    Champion Guest

    haha, tja ben jij 1 van de weinige die het doorheeft ;)

    iedereen begint altijd maar te schreeuwen dat het onzin is enzo.. maar danke schon voor het compliment :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina