1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    lol ja misschien wel ja maaruh cool dat je volgend jaar weer kan komen al1 deze keer niet meer achterover van je stoel afvallen zodat we weer ambulance moeten bellen;)
    alles goed verders??? je had ons wel laten verschieten , er werd nog maar weinig gegamed de rest van de dag!!!

    p.s. prijzen waren draadloos modem/ router en usb ontvanger voor draadloos
     
  2. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    lol inderdaad Ice:+
     
  3. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jankerd :+

    Ik was gewoon verbaast dat max weer op het forum was, dus ik ging hem ff met alle liefde verwelkomen. Mag toch wel? Dus maak dr ff geen probleem van en ga, ok daaag _0/
     
  5. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    volgend jaar neem ik die prijzen mee :p
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Towel

    Towel Guest

    Elite niels... elite!:eek:

    Trouwens geluk dat masterspy don en nemo gematched worden tegen zo'n sniper-noob-addicten. Zon kerels moet je niet ni je team hebben op lvl35 niveau..:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2006
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
  9. ExQuiZite v2

    ExQuiZite v2 Guest

    zegge lars:p jij komt ook oit meer online...en ik mis je zo..en nee ik bedoel niet op xbox live..
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, besta jij ook nog?:eek:

    Ik heb je al een paar dagen niet meer online gezien:p.
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    had hem al heeel lang geleden opgezegd.. maar omdat ik hem op had gezegd is die neit gedelete... omdat de creditcardhouder dat moest doen... ( gozer zij van wel.. rare belgO-) ) toen is die dus verlengt zonder dat ik dat wist.. naja aangezien me andere is verlopen ga ik maar op deze verder:+
     
  12. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0

    Niels, ik vind dit echt nergens op slaan, ten eerste heb ik die dag niet gezegd dat je een noob was, eerlijk waar niet. en ten tweede, als je eindelijk een keertje positief staat, en ik gewoon een slecht potje had, moet je het niet meteen op xbw zetten. slaat egt totaal nergens op. normaal sta ik boven jou hor, dus doe maar gwn normaal.
    dankje
     
  13. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Mja ach, spelen we 1 keer wat minder, zijn we meteen de lul op xboxworld. De druk op pro's ligt ook zo hoog he, jezelf altijd moeten bewijzen :+
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    suggereer je hier nou mee dat je zelf een pro bent, want om dat nou over jezelf te zeggen getuigd wel een een enorm grote vertiefde ego.:+
     
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    neem alles niet zo serieus aub
     
  16. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    och nemo het gaat me meer om jouw niveau.. potje ervoor zitten schreeuwen: jemig wat schiet je slecht je kan echt niet no-scopen.. en me ook nog kicken, en dan wordt ik gematched met jullie en dan moet ik het weer voor je doen_0/

    en idd de druk is heel hoog.. soms zo hoog dat ze hysterisch bullshit gaan lullen en quiten als ze effe niet bovenaan staan.. sjaa was ik maar zo pro.. wist ik ook hoe kut het was om onder een noobje te staan:+
     
  17. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    JEZUS, je bent echt zoooooooooon ongelooflijk klein imbeciel mannetje. begrijp je nou ECHT niet dat je wordt geboot als je heeeeeeel de tijd fucking kk opmerkingen over me zit te maken en zit te kutten? en als je gwn keertje 4 kogels op me mist, het raar is dat ik zeg dat je scheef schiet!?!? JEZUS jij spoort echt niet. en je hoeft het niet voor ons ' te doen' khad liever dat je erniet bij was geweest hoor, anders krijgen we weer gezeik zoals nu he ??
     
  18. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Het woord ironie is nog niet uitgevonden bij sommigen zo blijkt.
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt dat je dit tegen nemo gebruikt, want het is namelijk ironisch dat iemand die noob genoemd wordt en gekicked wordt uiteindelijk beove de rest staat, maar dat wist je natuulijk zelf ook wel neem ik aan:eek:
     
  20. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg zo vaak voor de lol als iemand een paar keer mist, dies scheef!, als je daar de humor nie van in kan zien ben je wel een erg grote chagerijn. Nogmaals dit is een eenmalig potje, 1 van de eerste ook en laat me nu niet alle andere 50 potjes plaatsen met andere resultaten want dan zijn we nog jaren bezig denk ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina