1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Level geeft niet echt een impressie van het niveau. Geloof mij maar. Allemaal leuk en aardig jou level 40, maar ik heb nog nooit van je gehoord. Dus dat zegt al genoeg. En bijvoorbeeld champion is level 32 maar wel een van de beste Nederlandse halo 2 spelers.

Matchmaking is zowiezo zielig. Ik speel het tegenwoordig alleen voor de fun. Custom games is nog het enige leuk in halo 2, ook al wordt er dan nog steeds gejankt over host dit host dat. Laat je maar een keer zien in custom games, ik ken je nog niet dus voeg me maar toe: Masterapu.

Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  2. Nissassa

Nissassa Lazy

Leuk Bevonden:
    0
    @ master apu
    ik heb aight niets gezegt over mijn goedzijnde, ik heb enkel mijn level gegeven, ik speel voor de lol, lol op mijn niveau, en ik zou niet weten of dat hetzelfde niveau is dat julie spelen, komen we nog wel ff achter:) misschien zit ik wel onder je, ik weet aik dat levels niets zeggen, ik heb het tegendeel ook nooit beweerd, wat naar mijn indruk wel lijkt of jij dat denkt; P

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah mijn eerste impressie was dat je met je level wou pronken. Maar blijkbaar niet. Maar zoals ik al zei voeg me maar toe. Kunnen we een keer custom games spelen.

4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nissassa voeg mij ook maar toe : I masterspy I
    maar ik speel niet lang meer deze week krijg ik Final Fantasy 11 online en dan ben ik definitief weg van halo

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel keer hebben we dit al niet gehoord :cool:?

Eerst GRAW, toen Oblivion, toen Top spin2 en nu weer FFXI O-)

Grapje hoor Masterspy, kan je wel waarderen he ;) Wordt Halo2 nog veel gespeeld eigenlijk?

6. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je een lang of kort antwoord? Denk dat je wel van kort maar krachtig houd. Dus bij deze... Begint met een N en eindigt op EE! Of was dat tog een lang antwoord:D

Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    /Mod Daar mag je het hier niet over hebben, en dat weet je ook als ik naar je registratie datum kijk. -Conquistador

zeikerd..:{

Maar dutch don elite je weet wel hoe je aan NTSC moet komen toch?

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ vonnta mouse: je friendlist is vol, ik wil nu namelijk wel potje halo2 doen:cool:

9. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    ja man vet zielig:)
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=430325182&player=Vontha Mouse
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=430329388&player=Vontha Mouse
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=430332007&player=Vontha Mouse
    :p _O_
    _0/

10. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BUSTED! Hahaha :+

11. Candyman

Candyman Guest

Terwijl je ze in een custom gewoon zwaar raped, tegenstand is altijd leuk. Tegen jou hoef ik dus niet te spelen. _0/
    Ik moet niet teveel zeggen ik heb vandaag weer lekker zitten booten voor mijn TH level.

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=473385879&player=I MaeStrO I

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=473391259&player=I MaeStrO I

Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2006
  12. Candyman

Candyman Guest

Ik had net even naar je games zitten kijken. Je hebt uren lang zitten circle boosten tot level 41 (stuk of 1000 keer). Toen ging je legit spelen en heb je alles verloren tot level 40. Dus je bent toch 'legit' aan je level 40 gekomen. Add me maar I MAeStRo I of SicK CaPo.

13. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je gamertag dan op XBC , want ik speel Pal !?

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
  15. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu is het serieus bullet.
    Als IK FF 11 ben ik echt weg. Misschien dat ik af en toe nog wel eens een potje zal gaan spelen maar het zal niet meer zo gek veel zijn als wat ik nu doe :p

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vermoedens klopten dus toch. Triest geval inderdaad die circle boosters. Maar het is nog triester als je beweerd dat je toch legit bent_0/ .

Maestro van jou zijn we het onderhand gewend he:).

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    apu help mij, al mn post worden gedelete :'-(, jij bent de enige die ik nog kan vertouwen op dit forum :+

18. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is FF 11 niet gewoon een slechte versie van WoW waar je meer voor betaald? Kan je nog beter Halo2 spelen... :confused:

19. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    M'n xbc naam is: DefQon, add me maar, ik zie het vanzelf.
    Heb wel zin in halo 1 :)

Ja ik hoorde dat je aan ntsc kom komen door iets te downloaden ofzo. Halo 1 multiplayer geloof ik.

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  20. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ok..., heb ik ook 20 keer gezegd, maar de verslaving trok me na een maand er toch weer achter. Overigens ook het enige spel dat ik speel, maar toch. Halo2 blijft tof ondanks alle modders etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina