1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ja verkeerde quote gepakt :eek: , maar Earned Rank, was ReignOfChaoz nl, lippi (toen I BaHaMuT I, maar iedereen kent hem als lippi), en Cpl Kamachi en ik dan, maar we hadde niet echt een clan naam, maar deze hadde ze voor de update lvl 18 zonder 1 potje te verlieze :+
    En lippi heeft eigelijk ook bijna niet meegedaan met dat England Ownz U gedoe, waren alleen Kamach en Chaoz die er misbruik van hebben gemaakt

2. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het niet allemaal presoonlijk opvatten, dat gebeurt hier te vaak. Zat nix van haat naar jou in... Sarcasme is moeilijk te begrijpen.

3. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    cs clan op xbox.

vast de beste clan aangezien niemand die game meer speelt.

mijn achtertuin is nog beoiender dan cs@xbox

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hij zegt ZAT dus waarschijnlijk speelt die zelf CS ook al niet meer..

5. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    dat wou ik gewoon ff late zien wat voor bullshit dat is:) , dat ik hem een 4shot geef , en als je GOED kijkt , zie je dat de laatste schot in zijn hoofd is , dan hoort ie eigenlijk dood te zijn , of dat et op ze minst zijn schild eraf haalt , maar deed et nie , en de rest van die clipjes in dat filmpje zie je dat ik Double Shot wat ik vrij knap vind om te doen*) .

6. Towel

Towel Guest

Shinato, snap je dan nog steeds niet dat je 6x op iemand zijn hoofd moet schieten op een amerikaanse host in rumble harcore?:confused:

7. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

OW

--------------------------------------------------------------------------------

Je hebt een OW, dat je het ff weet. Nog even doorgaan zo, en je hebt een flinke ban aan je broek hangen.

LOL:9

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    wat een MMO 8) hahahah, wat zijn dat voor mensen daar :+

10. Champion

Champion Guest

die reacties daar, wat een helden.

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Vraagje:

Waarom pakken ze die #$&@# laaiers niet aan, die met een Team Slayer game, steeds hun teamleden betrayen of zichzelf de afgrond in gooien? Bungie kan toch makkelijk een suicide-betray limiet op een match zetten (bijv. met 5 betrays of suicides word je gekickd). Je kan natuurlijk per ongeluk iemand betrayen, of ergens van af vallen, maar 5x is te veel.
    Heb ik gelijk of niet?:confused:

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    OF je kapt met matchmaking spelen.. of nog beter kap met halo2 spelen:+ :p

13. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je als je derankers in je team hebt. Welkom bij halo 2 infinity

14. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    OF jij stopt gewoom met je kansloze halo2 afkraakpogingen en gaat iets nuttigers doen.

15. Champion

Champion Guest

jensss zit nog steeds met frustraties over headshots die niet tellen, laat hem ;) 8)

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    En masterspy komt nu alweer terug op deze uitspraak, want FF was niks:+ .

17. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt. Ik had me er toch iets meer van voortgesteld. Maar je krijgt gewoon helemaal niks uitgelgd of wat dan ook. Je moet maar zien hoe je alles doet en waar je het vindt. Het is echt onzin

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je vindt jezelf nog steeds erg grappig he ? Maar goed, ik ben geen mod meer dus het interesseert me niet meer of je je wel of niet gedraagt hier....heb nu betere dingen te doen dan kleine kindjes zoals jij in de gaten te houden en te waarschuwen _0/

19. Champion

Champion Guest

had je dat toen je mod was niet dan ? _0/

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, maar toen behoorde het nog tot m'n taak om members te waarschuwen als ze te ver gingen :) Maar ga maar weer lekker ontopic, want het is niet de bedoeling om hier over door te blijven gaan. Worden er weer posts verwijderd en mensen geband, dus....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina