Wat dacht je van een potje met een gast zoals in deze link hier , die wist niet van ophouden en hem uit de game kicken ging al evenmin , en dan nóg winnen. http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=475737387&player=StoneyBacchus
neej sry , maar je hebt 2 opties 1 -je quit de game en start een nieuwe (als je niks om je lvl geeft) 2 -je zoekt een team om mee te spelen, zodat je niet hoeft te zeure over Delvlers (als je wel om je lvl geeft
Als officiele fan zijnde wil ik ook die link Ook als staat ie nog op mijn pc en kijk ik um dag in dag uit 100x Maargoed als fan zijnde wil ik mijn collectie uitbreiden met een link ervan heb ook al een ingelijste foto van champ met zijn handtekening erop boven mijn bed hangen. Jaja als je fan bent van zo'n fantastische halo 2 speler wil je alles van hem in huis hebben, dat begrijpen jullie natuurlijk ook wel _0/
En als vervolg word iedere game de host door het andere team gestolen en is halo 2 behoorlijk irritant/saai/slaapverwekkend/niet meer leuk/out of date.
geen geluk man, een sweep is heel makkelijk en je lockt zo op dat koppie om de hoek, wat moet je anders raken in zon krappe ruimte. Met een beetje hoge sens lukt dat wel.
die grenaten van mij verwarde hem helemaal zodat hij shinato niet meer kon raken, daardoor kon shinato hem makkelijk neerschieten . En halo2 is idd echt een tering spel zonder bridge, k snap ook niet waarom mensen nog MM doen offhost. Ik ging gister nog 3 potjes snipers doen in mn eentje. In het 1ste potje word ik geboot en is het WEER 1vs1:{. 2de potje kom ik bij standbyers, en toen heb k er tied van gemaakt. 3de potje gaan ze eerst standbyen, dan staan ze 4 voor, daarna 1 booten van mn team (2vs2) op zanzibar Kortom, zonder host is halo MM gewoon verneukt en niet leuk om te spelen, met host is het nog enigzins leuk.