1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ah joh, hij jankt gewoon:D DankU champion, deed ut weer is met plezier! Met Gho5t was ook grappig!elke keer gillen! zegt ie: kom dan dikke, kom dan naar top Br. 3x raden wat ik deed! Liep van br lvl 1 naar boven en gaf hem koek gek! En hard ook_0/ Daaag gho5t! Hij heeft het meerdere malen geprobeerd, maar het mocht niet baten. Zelfde als shintoh! Geeft niet jongens, volgende keer beter;)

Enigma is flex als je hem niet goed kent.. weet dat ie wellis para kan worden, maar nu deed ie rustig. Maakt niet uit met wie ik speel, zolang ik klaar met zuh vind ik het best:cool:

Vertel hem hoor, hannes! tsssssss kk belediging naar me hoofd!

2. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    aargh jullie zijn echt een stelletje kenker bitches ,
    check ze! ze hebben 1 game van de beroemde "shinto" gewonnen en meteen KK baat praten . jullie weten zelf ik klaar jullie met me tv uit als ik ff serieus ga spele , maar maakt nie uit , wees lekker trots op jullie ene game;)

3. Champion

Champion Guest

die games waren voorbeelden. Je bent niet beroemd, en zeker niet baat ( ? )

en niet bluffen met je tv uit, want zodra die uit staat moet je pillen innemen.*)

4. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    voorbeelden dat jullie trots zijn dat jullie mij hadden genakt off/onhost.
    beroemd , jazeker;) www.statsreloaded.com _O_
    en over baat doen had ik et over jullie (stoer doen)

5. Champion

Champion Guest

http://www.yugioh-cards.net/Merchant2/store/dr1-en178.html

beroemd ? volgens mij gaf jij de verkeerde link shinto

Ice mag over dat trots zijn praten.

_0/

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2006
  6. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    je kon ff niks verzinnen zkr he , dan maar de yugioh grap:eek:

Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  7. II Gh0sT II

II Gh0sT II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ICE JIJ BENT FATOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ik wil vaker met jou spelen grappemaker

:9

8. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0

Jow Ice, doe chill, wrom doe je zo hatelijk tegen shin heel de tijd? hoeft niet, hij kan af en toe best aardige jonge zijn hoor :9

9. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje triest dat iedereen ice af zit te zeiken omdat ie de waarheid zegt|:-

En "shinto"|:- |:- :'-( over dat beroemd, waa rje met je statsreloaded aan komt zetten zegt niets over je behalve dan dat je nog minder een leven hebt dan de meeste mensen hier. En ghost dat jij dat nog gaat verdedigen is gewoon vaag zijn jullie elkaars batties ofzo, want elke keer dat er iets gezegt wordt tegen shinto:'-( begin jij te bitchen en andersom:eek: _0/

10. eTa.XcesZ

eTa.XcesZ ETA

Leuk Bevonden:
    0
    Die Shin word hier dik aggezeikt heerlijk.

Heb ook (te) lang H@ gespeeld maar nog nooit en nimmer van je gehoord Shinie...ken wel een ShintarO maar die zat bij mij in de clan, en dat ben jij niet want die gast houd ni zo van opscheppen en kereltjes die alles doen om de beste te zijn en dan ook nog zo patsen.
    My advice: Get a Life

net als tegen al die andere gasten die elkaar zitten af te zieken, heb je nix beters te doen?
    Opscheppen mag altijd maar zo vaak en dan ook nog andere afzeiken...na een tijdje zie ik de humor er wel in en lach ik ze uit.

11. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_

12. II Gh0sT II

Leuk Bevonden:
    0
    WUHAHAHAAHAHAHAHAHHA

Ff voor de duidelijkheid boys, deze shizzle is alleen voor de grap/fatoe.

Is niet serieus bedoeld, ga alsjeblieft niet met een essay kome van hoe leveloos we zijn tanga.

13. eTa.XcesZ

eTa.XcesZ ETA

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie zo doen kunnen wij er ni omheen hoe levenloos jullie zijn tango. (??)

:9 _0/

14. II Gh0sT II

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan levenloos aan?

Kvind het wel fatoe :)

15. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    nou nou , wat een haat van jou zeg tegenover een ventje die je niet kent.
    wil je niet liever mijn fan zijn? join de club man www.shinatonr1fans.nl _O_

16. eTa.XcesZ

eTa.XcesZ ETA

Leuk Bevonden:
    0
    Nou geen haat...gewoon grappig om te zien/lezen

17. Champion

Champion Guest

blackhawk van jou had ik dit niet verwacht, jij bent toch wel papa van halo2theliveexperience.. Ik kan echt genieten van jullie serieuze opmerkingen tussen al deze onzin door :D

niemand haat hier iemand of wat dan ook, shinato komt aanzetten met statsreloaded omdat hij weet dat hij levenloos is, en staat er daarom ook zo'n smiley achter. ;)

nemo is gewoon dom, die kan er niks aan doen..

maar dan die andere kerel die hier opeens een heel verhaal begint te blaten die hij wss al maanden klaar heeft liggen.. wat een held :D al zijn frustraties van het te lang halo spelen komen naar buiten. lees wss al een tijdje mee, want vind het geweldig dat shinato wordt afgezeken... genieten :D

Ik ben niet zo van de lange verhalen, dus ik hou op voordat hannes een hartaanval krijgt.
    Ice, waar ben je dikkuhhhh!

btw, shinato je link doet het niet.. misschien www.yugiohfanclub.nl ?

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2006
  18. II Gh0sT II

Leuk Bevonden:
    0
    WUHAHAHA

props voor champoes

19. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm nou ok , mischien een beetje dan:9

20. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd in de buurt aap! Maak je niet druk;)

Even voor de ''mindere'' onder ons het volgende... Shintoh,gho5t,champ en ik dollen met elkaar. Maar zit wel een kern van waarheid in:D! Is geen haat hier hoor... Gewoon elkaar beetje focken;)

Gho5t en Shintoh, jullie zijn binnenkort aan de beurt heah! Dat snap je natuurlijk wel! Ik en Champ gaan jullie koek geven op jullie eigen host met al het voordeel bij jullie:p En ga maar bij elkaar thuis zitten ook;) Voor ons geen probleem*)

Shinato is kapot bekend hoor champ! Hij staat bekend om zijn 3300 punten aanval8) , lol! Jij hebt het hem gezegt, maar hij is nog niet zo pro dat ie hem goed uitvoerd. Denk dat je hem het nog ff is een keer haarfijn uit moet leggen:p

salut_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina