1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II Gh0sT II

II Gh0sT II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WUHAHAHAH die opmerkingen zijn kkkkkkkkkkk pimp xD

3000 defense wuhahahhaha

shinato is kkkkkkk stil

maar ice je weet dat je altijd pak krijgt als ik ff serieus speel tanga :9

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
  3. Candyman

Candyman Guest

4. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha...je zegt nu met andere woorden: ik speelde niet serieus die game met shintoh. Maar hoe kan dat dan?... je zweetuh kapot:p KGaf je nog die zweetbandjes en handoek. Je was klaar met die games en zei:kga ff douche man, kom strax weer8) *) Kapot gillen tijdens die game van:kom dan ice!klaar je dikkuh.. Toen kwam ik en het angstzweet brak je uit gek! Maakte je kapot!

En shintoh helemaal lol! begin van de game d8 ik: shiiiiiintoooh is gonna win:9 Maar neej:+ Verschil moet er wezen_0/ baas boven baas! Of niet Champ!?!

5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
  6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet, maar hij was vanmorge (voor ons dan) gepost op mlgpro, en sinds je een account moet hebben om uberhaupt dat forum in te zien, denk ik post ik ff de link, maar er stond bij winter 2005/2006, (allemaal LAN) dus ik weet niet precies wanneer ze die stuff hebben opgenomen. :confused:

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  7. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

als jij halo 2 levenloos vind, zal het forum ook wel levenloos zijn dus is het ook levenloos om hier te komen voor jou, of ben je levenloos?

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    laat die gast gwoon ;), hij is gwoon jaloers dat hij er niks van bakt met Halo :+

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel een vet filmpje. Dat hebben ze opgenomen op de ogre lan of niet?

10. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
  11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    probeer nou niet te proviteren van alle aandacht die mensen hebben voor een veeeel betere montage :9

PS; vond nog best goeie montage (hoe oud is hij eigelijk?), lekkere flow van kills, alleen zat er wel dubbele clips tussen xD, maar was leuk om te kijken

12. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja geupload door yours truly, die biggy noob van Live en #1 fan van Shinato de enige die deze montage nog had:cool:

Lol die montage van FB is bijna even good als die van Shinato :p

Nee maar ff serieus die montage van FB :{ kk gek mayne die KILLTAC van Ogre 2 :eek: en zo'n beetje alles van hem was kk ziekie.

Beetje jammer dat Saiyen niet zoveel had ik wil wel is wat meer van hem zien maar damn dat kleine stukje was al gek, grenade hop + dubbele beatdown omg.

Tsja Ogre 1 en Walshy valt niet zoveel over te zeggen he gewoon fockin ziek beeldmateriaal van een paar van de beste spelers van de wereld:cool:

En ja ja jullie klaren mij allemaal voordat er weer beef komt over dat ik niet eens recht heb om hier te posten omdat ik zo noob ben8)

PS: Final Bosses filmpie is in de kerstvakantie gemaakt en et filmpie van shinato is een half jaar oud:) Dat filmpje van Final Bosses heeft lang geduurt om te editen omdat Final Bosses en Shook On3 ( de editor ) het allemaal heel druk hadden met andere zaken en omdat FB stukjes naar Shook On3 hadden gestuurd i.p.v. hele gameplays als er hele gameplays waren gestuurd was het voor Shook On3 veel makkelijker geweest om het te editen want FB had bepaalde standaard editing dingen achterwege gelaten omdat ze simpelweg niet wisten hoe ze dat moesten doen:)

van MLGPRO.com - http://www.mlgpro.com/forum/showthread.php?t=63770&page=1&pp=10

Btw interlacing zijn die lijntjes op het beeld met de-interlacing vervaag je het beeld een heel klein beetje en haal je die lijntjes weg. Bij Shinto ze montage zie je een duidelijk voorbeeld van interlacing:)

Hier is overigens nog een oude montage met waarschijnlijk de meeste multi-kills in een montage ooit, het is wel een wat ouder filmpje maar hij blijft goed:) ( en voor iedereen die van is van de dubbelshot zit er ook nog een mooie double kill met 2 keer een double shot 4 shot kill :p en dat is dan ook nog voor een killtac:)
    http://www.gamingvidz.com/vidz/showl...ATOVERKILL.wmv

rechtermuisklik, opslaan als :)

en hier is ook nog een filmpje met een paar wapen glitches:p

http://files2.bungie.org/stratguide/...chniquesII.wmv

rechtermuisklik, opslaan als:)

13. II Gh0sT II

Leuk Bevonden:
    0
    Saaaaaaaaaaaaaang

Infernos = pimmmmpppppp

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet precies wat je bedoelt, hij zei zelf dat hij te lui was om goed materiaal aan te wijzen/uit te halen, zodat er minder van hem was xD, beetje vaag, maar goed wel jammer

Infer0s, is je tag ook Infern0s ??

15. II Gh0sT II

Leuk Bevonden:
    0
    Infernos is kk pimp, ik heb zijn handtekening G

16. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    tsssssss ik heb em in et echt gezien8)

17. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    srry

18. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Lol

Legendarisch : Ja me gamertag is ook Infern0s 0 =nul :) dat wat je zei over Shook On3 dat ie te lui was wist ik niet eens thnx weer wat geleerd:p

GH05T : Is me smatje noh:eek:

Sh1N4t0 : HIJ REAGEERDE OP ME POST WEYOO IK VOEL ME KK PROF lol wuff you shinto:9

btw lees ff de rest van me post staan nog wat lijpe filmpies iedereen:)

fock sorry van de dubbelpost me computer space-de (?) hoe kan ik die andere verwijderen?

19. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje kan je je stats verwijderen van halo2 zodat je weer op level 1 begint want ik word gek van die gasten die steeds zelfmoord plegen want die hebben mij van level 35 naar 26 geholpen|:- en nu wil ik met een maat het weer vanaf level 1 beginnen en dat gaan we steeds samen spelen dan heb je daar minder last van.. maar ik heb geen zin om een nieuw account aan te maken ( gamerscore kwijt:+)

20. II Gh0sT II

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de-ranke ofzo, suicide akka's plegen enzo :9

Shint-ho wat praat je stoer, die kill zit bij mij in de klas gekkkkkkk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina