1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb ook nog een exemplaar liggen van Halo 1 :). Maar is die speebaar dan op de 360? Lijkt me wel leuk om weer is Hang Hem High te spelen _O_

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  2. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

3. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

BTW nu zeggen ze weeer dat die in 2007 uitkomt snap er niets meer van:p
    Filmpje vind ik opzich niet zo tof ofzo had meer verwacht de eerst 50 sec zie je een woestijn :p
    en wrm geen br in zijn hande:p

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2006
  4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Jep hij is speelbaar :). Maar als je met een xbox tegen een xbox360 speelt gaat hij raar doen en geeft allemaal domme errors ofzo. Maar ja, ik moet eerst ff zien te fixen dat mijn computer mijn internet kabel weer ondekt |:-

5. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    ach man , assault rifle is etzelfde als een smg , maar dan even sterk als een Battle rifle:9

6. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Pistol owned kk zwaar in Halo 1_O_ die 3 shots zettende:)

7. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt het echt een kutspel. :)

8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageerde op mars die zei dat ie weer halo2 ging doen omdat ie goed wil worden in halo3. En het feit waarom ik blij ben dat er een assault rifle in zit is omdat dit erop duidt dat er waarhscijnlijk ging pouper BR in het spel zit maar weer gewoon een pistol. En aan je post te zien heb jij nooit halo1 gespeeld|:-

9. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik niet snap, is dat bungie niets doet met wat de spelers van halo 2 vinden. er zijn namelijk, volgens mij, ontzettend veel mensen van halo 2 naar halo 1 gegaan onderandere door de pistol. dan snap ik niet dat ze daar niet naar kijken, naar wat men wilt! kbedoel, wie wil er nou un assault rifle? ik niet iig

10. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Er zal heus nog wel meer komen hoor, wees maar niet bang.

11. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Assautl rifle duidt er waarshcijnlijk op dat er geen BR in zit, omdat die teveel op elkaar lijken. Hierdoor zou er misschien weer een pistol in zitten.

12. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker belangrijk of er een pistol of BR in zit. :confused: Gaat er toch om wat de wapens doen en niet hoe ze eruit zien? Volgens mij is het vrij duidelijk dat de pistol zo als ie in H1 was niet de bedoeling was, dus er komt echt geen vergelijkbaar wapen in Halo3. Ik snap serieus niet dat mensen denken dat Halo3 een goed spel gaat worden als ze halo2 hebben gespeeld. |:-

13. Champion

Champion Guest

blackhawk stop aub met praten alsof je de beste bent in halo 1... jezus, je schept nog erger op dat shinato met halo 2.

darkwing.. beetje hoop kan geen kwaad he ;)

14. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben Prof , niet haten gewoon*)

15. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dan nog eens naar dat assault rifle, er zit een battle rifle uiteinde op, weet jij veel misschien komen er wel vlammen uit ofzo.

16. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    en en en mischien kan je je eigen wapen oppimpen , jeweetwel met mooie stikkertjes erop 8) dat zou zoooooo coooool zijn_O_ :9

17. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ja bijv. of misschien is er maar 1 wapen maar die kan je aanpassen tot een sniper door er bepaalde stukken op te zetten ofzo. weet jij veel.

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk hetzelfde. Bungie heeft met halo 2 aan het grote geld kunnen ruiken. En dit vonden ze volgens mij niet zo erg. Dus halo 3 wordt nog meer voor de massa dus nog saaier.

19. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    en ik hou er wel van :)

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker boeiend of bungie nou aan het geld zit te ruiken of niet. Halo3 wordt echt geen pruts werk ofzo hoor. Laat bungie lekker hun gangetje gaan, we weten nu ook wel dat Bungie goede games kan ontwikkelen en Halo3 gaat heus niet slecht zijn. Het was btw wel de AR uit Halo1 die hij in zijn handen heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina