1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze gewoon weer het richtsysteem van halo1 erin doen heb je nog steeds auto-aim maar geen aimbot zoals in halo2.
     
  2. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    wuhahahaha aimbot xD ,
    mja ik heb te weinig h1 gespeeld om dat "richtsysteem" van h1 te vergelijke met h2:)
     
  3. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker minder, maar het spel zelf loopt ook langzamer, misschien dat het dan wat makkelijker is om te mikken ofzo. (pal)
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij was ntsc zelfs makkelijker om te spelen dan PAL.
     
  5. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat het alleen sneller liep.
     
  6. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    oftewel je bent kk slecht in Halo 1! Gewoon om het feit dat er maar een heel heel heel klein beetje auto aim op zit.. Halo 1 style is echt de profstyle!

    Reply op blackhawk:
    Je hebt volkomen gelijk!

    Halo 1 kon je jezelf ontwikkelen in niveau's! Had je er aanleg voor en speelde je vaak kon j zeer hoog op het lijstje van beste NL's/Europeanen komen. Mensen die nOOb zijn en totaal geen gevoel hebben in de vingers werden ook nooit heel veel beter. Gewoon om het feit dat je echt skills nodig had om te aimen.

    Als je naar Halo 2 kijkt is het verschil tussen een goeie speler en een ''prof'' niet altijd evengoed te zien. Halo 1 was gelijk duidelijk of je goed was of prof!


    peace


    ps: ik zal ff kijken naar het lijstje kansloze;) komt er nog aan.. en reken maar shintoh, jij staat erop in de top 10_0/
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het speelt een stuk soepeler, daarom mikt het ook gewoon wat beter.

    Blackhawk, je hebt opzich ook wel gelijk. Maar het kwam gewoon ff verkeerd over; je ziet een AR in de teaser en je begint spontaan te janken van vreugde over de h2 n00bs. Snapte het niet echt ;)
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, maar Blackhawk heeft volkomen gelijk, sorry voor het misverstand ;)
    maar ik denk dat jens, Darkwing of Escobar beter kan vertellen wat nou precies het verschil is
    ik weet wel (heb ik gehoord dan), dat PAL een stuk laggier is dan de NTSC versie (op XBC), en iedereen weet dat PAL een slecht poort is van de NTSC was (daarom speelt NTSC veel soepeler)
    Ik hoop echt dat iedergeval het skill level hoger is dan die van H2 (ik vind wel dat ik een beetje gevoel in mn vingers heb ;))
    maar ze moeten ook niet TE veel op de MP lette, ik wil dit keer ook een ECHT goeie SP, want daarvoor had ik een Xbox+H1 gekocht
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Jens zit nu ff in Londen maar vraag hem wel een stukje gameplay op te nemen en dan naast elkaar te leggen. Wil nu, na al die verhalen ook wel weten of het echt zoveel uit maakt. Iedereen zegt het altijd wel dat NTSC beter speelt en dat geloof ik ook wel maar wil wel is het verschil zien.

    Ik denk zelf dat Bungie halo3 niet zoals halo1 gaat maken, meer omdat veel mensen dan afhaken na een korte tijd, gewoon omdat ze het te moeilijk vinden. Halo2 was toch meer voor mensen die weinig tijd hadden en ff snel konden spelen. Ze hoefden nauwelijks skills op te bouwen want schieten in Halo2 kon toch bijna iedereen wel. Zo konden ze toch van een game op live ''genieten'' zonder dat ze er tijd instaken.

    Halo2 is heus niet alleen skill-loos maar was ivg met Halo1 wel een grote stap makkelijker. Ik merk zelf dat ik na een paar potjes halo1 er niks van bak en dat ook niet snel ga doen, maar met Halo2 stapte je toch meer in een game die snel wat vertrouwelijker aan voelde(vind ik dan)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  10. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Je ziet EGT wel verschil tussen mensen in SKILL.

    Misschien gewoon zo'n dooie smoes omdat je krot bent in H2.

    En als die autoaim zo sterk is, schiet dan gewoon meteen alles 4 shot tog... grappemaker.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  11. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik et een beetje oefen klaar ik je , dat weetje zelf ook , khoef et nie eens 24/7 te spele om jou te klaren:9
    jeeej_O_
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    In een game als halo moet altijd autoaim blijven, dit omdat je in burst of singel shot schiet (in RTCW en CS waar je vol automatisch schoot en het systeem ook goed was, was autoaim niet nodig en was het zelfs goed dat het er ook niet was). In halo1 was het echter een klein beetje en in halo2 was het zoals bullet al zei gewoon een soort aimbot.
     
  13. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_
     
  14. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Netzoals dat verhaaltje, dat H1 meer skill nodig heeft om te aime... Maar tog kunnen die mensen niet prof aime in H2.. hoe dan? Je hebt tog betere autoaim?
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, je moet trouwens gewoon ff wat gameplays kijken van bv. T2 of de ogres, dan zie je ook wel verschil.
     
  16. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Blaaaaaaaaaaaa

    Hoe kan je zeggen dat H1 moeilijker is dan H2?

    Het is misschien wel ANDERS maar niet moeilijker/makkelijker.
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij maar 10 potjes Halo1 en 10 potjes Halo2, en kijk naar de kills die je hebt gemaakt in beide games. Wedden dat je minimaal 3x zoveel kills in Halo2 hebt. Daar bij komt ook nog eens dat je Halo2 veel sneller door hebt, omdat het allemaal net wat soepeler speelt.
     
  18. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ga je 2 verschillende games met elkaar vergelijken? hoe dom.

    "Ja ik ga ff Q3 en UT met elkaar vergelijken, kijke waar ik meer kills in heb. -> In Q3 hebk meer kills, dan zal het vast wel makkelijker zijn"

    :/
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is makkelijker een H2 4shot of een H1 TsK (triple shot kill ;))
    wat is makkelijker een Heady met H1 sniper of H2 sniper

    opsig maakt dit allemaal niks uit, want bungie maakt de game die zei willen maken, en wij kunnen niks anders dan wachten op het resultaat, en of je blij daarmee bent moet je zelf wete :+
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  20. Candyman

    Candyman Guest

    Ik heb gehoord dat ze met Halo 3 naar Engeland gaan komen, dat zou wel mooi zijn voor de Europese teams die denken kans te maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina