1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je dat gehoord ? :confused:
    zou wel vet zijn, dan kunne wij europeanen ook ontwikkele zodat wij oooooit op een dag tege de top teams van de US kunnen concurre ;)
     
  2. Candyman

    Candyman Guest


    Welk team wint MLG altijd:confused: :+
    Nee ik ben het met je eens, Halo 2 is gewoon een game voor een hele grote doelgroep. De game is gemaakt zodat het ook leuk is voor slechte mensen, bij Halo 1 was dit een stuk anders. Als ik zo je post lees krijg ik zin om is een keer Halo 1 te spelen.
    Kan Halo 2 trouwens zonder auto aim? Ik geloof dat je die kan uitzetten. Het zou wel leuk zijn om een keer een MLG match te spelen zonder auto aim.
     
  3. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja er zullen zkr wel een paar fanatieke amerikaantjes helemaal hierheen kome voor dit:p
     
  4. Candyman

    Candyman Guest

    Ik heb dit gehoord van Engelse gamer, het bericht zou hebben gestaan op de site van mlg. Trouwens, er is al een team naar America gegaan alleen zijn ze geloof ik laatste geworden.
     
  5. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij kk dom bent snap je het niet!!!!!! Ballhaar! Moet ik maar weer ff voor je uitleggen... moet pappa weer vertellen hoe het werkt, heah knul?

    Het zit hem eigenlijk allemaal in de host! Halo 1 heeft delay en Halo 2.. verschil is tog nogsteeds heel erg groot. Bij halo 1 kan je doormiddel van je aim iets voor zijn hoofd te richten (altijd op dezelfde manier) alsnog die headshots ALTIJD geven (alleen als je goed ben krijg je onder de knie hoe je moet schieten). Doe je dat bij halo 2 dan gebeurt er nix! oftewel... je kan zo goed richt als je wil, maar het heeft weinig effect! Die autoaim in halo2 is makkelijk op je eigen host, dat zie je dan ook vaak het verschil in stats! Speel je echt op iemand anders zijn host werkt je autoaim ook wel maar je raakt hem alleen niet, terwijl je wel op zijn kk kop knalt.
    Verschil is dat als je prof bent in halo 1 je ook op iemand anders zijn host (van een ''prof'') kan winnen. Bij halo 2 host is IEDEREEN ZWAAR IN HET NADEEL! Het is zwaar slecht als je op je eigen host speeld en niet boven aan staat en ook nog is niet wint!

    En trwns, ik speel nooit en ga met me prof maatjuh starsix VS jij en shintoh en die klaren we ook meteen! En niet te zuinig. En kom neit dat dat een enkele keer is, want het is bij jullie altijd een enkele keer! Maakt niet uit, maar niet haten gewoon!

    Je kan hoog en laag springen wat je wilt, maar elke GOEIE halo 1 speler zit ook in halo 2 bij de top! Enkele uitzondering! En het geldt voor die tijd dat halo 2 nog wel veel gespeeld werdt op live!
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    neej, zo bedoel ik het niet, gwoon dat wij ook niveau krijgen hier zodat wij juist daar naar toe kunne (hier naar toe zou ook chill zijn O-))
    want 144ste in NYC, was niet echt een goed resultaat van team reason ;)
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ooit RTCW gespeeld. Daar heb je totaal geen auto-aim in halo 1 nog een beetje maar niet veel. Probeer dat maar eens te spelen. Heel moeilijk maar zeker wel heel vermakelijk. In die game heb ik heel veel uren ingestoken.
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    En bijna allemaal zijn ze na korte tijd gestopt omdat het te kut werd en ze niet meer het verschil konden maken met hun grotere aanleg voor gamen:9
     
  9. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    blijf maar lekker dromen schatje , je hebt vast al die games tege mij die je won uitgeprint en 10x vergroot en als een poster opgehange boven op je bed.

    vies mannetje:{
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er nu ff halo1 op xbc komen spelen, er zijn nog 2 mensen nodig die tegen of met Blackhawk en mij willen spelen :)?
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik zou graag mee willen doen (je wilt het niet wete ;))
    maar mn internet is fokt op, dus ik kan niet meedoen :mad:
     
  12. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    jahh ik kom wel , moment , xbc tagg = [-Sh1n4t0-]
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok relaxt join [Pannekoek] Halo1 PAL
     
  14. Candyman

    Candyman Guest

    Hey jongens ik heb een besluit genomen, ik ga Halo 1 spelen voor een paar dagen, als je een niveau van 0 hebt (ook alle andere) voeg me dan maar toe: Sick_Capo is me account geloof ik. Jens hou je een beetje in he deze keer!
     
  15. Candyman

    Candyman Guest

    Hey jongens ik heb een besluit genomen, ik ga Halo 1 spelen voor een paar dagen, als je een niveau van 0 hebt (ook alle andere) voeg me dan maar toe: Sick_Capo is me account geloof ik. Jens hou je een beetje in he deze keer!
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Foei Ice:mad: je hebt GH05T net zwaar geklemd nu moet ik em morgen op school weer troosten:) en btw

    Niet als je een goeie host hebt? en btw niet boven aan staan en ook nog is niet winnen, euh is dat niet logisch? Hoe ga je winnen als je niet boven aan staat:p
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ga ff janken infernos ;) Je weet gewoon dat ice gelijk heb.

    Halo1 is gewoon pro, halo2 iets minder :cool:
     
  19. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? I geef Ice toch gelijk:eek:
     
  20. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0


    JIJ BENT TANTOE SLIM... :/

    Jij gaat een H2 XBLive host vergelijken met een XBC H1 ?

    1. Je vergelijkt 2 totaal verschillende games
    2. Je vergelijkt ze op 2 totaal verschillende online methodes
    3. Elke goeie h1 speler is HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL NIET altijd een goeie h2 speler.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina