1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 8]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, je handuh waren klam en het zweet stond op je voorhoofd! Hoe bedoel je je speelde niet serieus:9
     
  2. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat hier toch om de opvolger van die 2 games en hoe de mensen willen dat het wordt?

    dan mag je namelijk wel de vorige delen vergelijken:+
     
  3. Champion

    Champion Guest

    ja fucking schreeuwen voor het leven, khoorde hem hier! handdoeken waren er niet genoeg.. _0/
     
  4. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet et , stil maar champiej
     
  5. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, je kan ze niet vergelijken, omdat het 2 totaal andere games zijn.



    @ Ice: Check de Halo 2 Pro 4v4 Bracket maar, jij mag mij gaan vertellen hoeveel pro's daar nog uit de h1 tijden kwamen.
     
  6. Champion

    Champion Guest

    jonge, die aanval van 3300 punten doet mij niks.
     
  7. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn games van zelfde maker.. gaan over hetzelfde.. en aangezien het vervolg over jaar uitkomt praten mensen hier over wat ze willen dat in het vervolg komt en dan KAN je wel zeggen wat goed en slecht was in de ene game en in de andere weer goed, zodat je een betere game kan krijgen?

    en jaah van mij mag het ook halo1 zijn.. heb hem niet meer.. nooit op connect gespeeld maar heb liever skills dan noobs van level 40 die denken dat ze goed zijn ( skilledalex.. towelO-) )
     
  9. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    lol

    ice ik weet bijna zker dat ze niet echt speelde nee + ze staan ook niet echt bekend om hun individuele skills maar meer op et teamwork als ze hun volledige team hebben dan:) maar iig ik heb et begrepen kan je nu ff een andere game met ze spele want ik ken die stats van dat andere potje zo'n beetje uit me hoofd:p

    en ghost waarom haat iedereen over ze hoofd wuahaha is ie kopsterk net als michael*) wuhahaha (interne grap:cool: )

    btw dis pas rape http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=482363436&player=Infern0s
    check me spree
    *)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  10. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het meer over het feit dat mensen zeggen dat je voor H1 meer skill nodig hebt om te ownen.
     
  11. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0

    Shinato heeft anders wel 'individuele skill'. Vind ik dan.
     
  12. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ff serieus ICE, bedoel je die comment serieus of gewoon als fatoe?
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    oke :p ja ik lees niet alles hoor.. maar vond die opmerking van jouw wel grappig;)
    maar het is meer vergelijking dat het lijkt dat je meer skills nodig hebt.. omdat de noobs hier gemmideld beter zijn..

    ps: is dit niet een primeur.. je eerste goede nederlandse zin? met hoofdletter en punt?:+
     
  14. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    GH05T ik zeg dat jullie bekend staan om jullie teamwork niet zozeer om jullie individuele skills ik zeg zeker niet dat jullie dat niet hebben maar als team zijn jullie een van de beste spelers van Europa maar individueel zijn er genoeg mensen die mee kunnen komen met jullie, in NL alleen al. Als team zijn is er in NL geen een team dat mee kan komen teminste een gevestigd team aangezien jullie bijna alleen maar scrimmen tegen teams uit het buitenland:)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  15. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff, wat denk je zelf aap? Als ik zo begin te praten weetjuh tog dat ik fa2 maak. ZIt maar jullie maar een btje op te focken. D8 dat juist jullie dat wel zouden snappen._0/ :9 Rustig aan hoor mattie, weet tochhhhhh!
     
  16. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je weet tog, ik probeer die pimp shizzle discussie te settlen en kmoest ff zeker weten. Je weet dat ik je klaar tanga _0/ Onhost/Offhost H1 of H2 maakni uit, ik klaar je zelfs met tetris G.
     
  17. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja kdoe ff serieus tog :)
     
  18. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijf in jezelf geloven;)! Op den duur denk je nog dat het echt zo is ook, in jouw geval dus:9 Maar volgensmij wordt het weer tijd om je wakker te maken. Het gaat de verkeerde kant met je op:cool: Zal binnenkort weer ff die conroller uit de kast trekken en je koek geven. Ik deel gratis uit;) Dus wees niet bang en kom gerust wat bij me halen:p whehehe! B1atch! Ik kom je opeten!


    salut_0/
     
  19. Champion

    Champion Guest

    infernos, ik weet niet waar jij het over hebt.. maar bekend staan om teamskill ? ghost en wie ? beste van europa ?

    wtf.

    ice, als het dan toch gratis is.. wilt shinato vast ook een hapje ;)
     
  20. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    eten??? gratis??? waar8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina