whaha, sorry datk dit berichtje nu pas zie, maar je hebt inderdaad gelijk joh ik irriteer me egt vaak in customs. maar dat kan ook haast niet anders als je ziet wat voor pech ik wwl niet heb . ik zou egt eens een BADLUCK montage moeten maken. ik zou in 1 dag al genoeg stof hebben om 5 montages te maken maarja btw. shinato, rrrrraaaaaaaaape we zijn niet anders van je gewend he
Is maar een fatoe, sorry als je je genakt voelt "Jij doet tantoe arrogant man met je smoesjes." Alleen die zin snap ik ff niet.
Vandaag ff gekeken hoe Halo 2 nu eigenlijk echt online werkt, en direct m'n 1ste potje gewonnen . http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=MetalMark NL Ga 'k zeker vaker spelen dit spel
Shinato is nep, hij krijgt al die credits die hij niet verdient. Ik ben tan2 jaloers. Ik ben Sh1n4t0 Fan.
was dat je eerste keer op live? Je naam komt me bekend voor, top dat je halo doet je moet alleenniet te hoog worden, want dan wordt je echt heel veel gecheat, customs zijn IETSJE minder frustrerend
Lol, hij was zelf eerst een cheater. Daarom zegt ie: Eindelijk een keer gekeken hoe halo echt werkt. Zo goed schat?
Jep me eerste keer . En dat voelt goed . Ja ik zal me een beetje inhouden anders own ik die Champion en King Tuur nog is
whaha je moet je ook weer niet TE goed gaan voele , probeer eerst maar van mij te winne anders add me ofzo, kunne we customs doen