1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    k tnx wel vet spel verder heb ook pas sinds vandaag live en bevalt me goed :D
     
  2. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand antwoord op mijn vraag?
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Online vindt ik hem echt supergoed. Het is heel erg wennen en dat Optimatch systeem vindt ik eigenlijk niks, maar al heb je genoeg friends die een party spelen is hij echt geweldig! Bijna geen lag.

    Ohja en de Sword.... _O_ Machtig ding.
     
  4. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij duurt het ook heel lang, maar als je een friend zijn game joint dan gaat het snel. Daarom doe ik dat meestal.
     
  5. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Neeeeeeeeeeeeeee moet deze game hebben. Stomme dvdcrave :mad::mad: Naja morgen heb ik hem hopelijk dan ben ik morgen full-time op live te vinden !!!
     
  6. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen die mij willen adden zodat ik ook is een potje halo 2 met nederlanders kan spelen :d
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn op het moment gewoon 76000 mensen tegelijk Halo 2 via Live aan het spelen :eek:
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Heeft iemand al precies uitgevonden hoe het praten via de mic werkt in verschillende game-modes?
     
  9. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind LIVE echt NIKS aan. Man je niemand kan je joinen als ie dat wil.... Ik hoop dat ze dat heeeeeeel snel gaan veranderen met een update, anders vind ik het echt DE afgang van het jaar. Zo'n gehyped spel, en dan zo'n knudde LIVE gedeelte....
     
  10. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is idd tegenvallend geregeld. En dan kunnen mensen wel aankomen met opmerkingen zoals: ja, dan join je toch iemand uit je friend list?. Maar als die een keer niet joinable zijn en je wilt een game zoeken dan baal je ook..
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het opzich wel goed allemaal gewoon met vrienden spelen en voor de rest ranking games joinen met vrienden( zit met big team battle op level 7)
     
  12. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Op www.bungie.net worden de live stats ook bijgehouden. Is echt vet. je kunt zelfs achteraf zien waar je iemand hebt omgelegd en met welk wapen. Je ziet dus echt de map waarop je aan het knokken was en daarop zie je icoontjes (je embleem) wie wie neer knalde. Je kunt zelfs inzoomen. Echt toppie. Ze loggen dus veel via xbox live.
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar ik snap echt niet hoe ze zoveel op een site kunnen bijhouden al mijn games die ik heb gespeeld staan er en dat zijn er nogal wat.en als ze van al die gamers zoveel bijmoeten houden....petje af
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag voor het eerst die ranked games gespeeld met een party van vier mensen. De hoste regelt dus de eisen van de game en Halo zoekt zelf een party van 4 met dezelfde wensen en gooit je bij elkaar.... Als het spel is afgelopen dan vertrekt de groep en moet je even wachten op de volgende...
    Ik was hier gisteren zééééééééér sceptisch over maar nu ik het een paar uurtjes heb gedaan ben ik zééééééééér onder de indruk van deze manier van gamen.... _O_

    Super afwisselend en met de groep waarmee je bent erg gezellig en cool!!
    (alleen jammer dat de Amerikanen vaak denken dat we Duitsers zijn en dit ook echt laten weten als ze verliezen ;) )

    Ik ben dus op dit moment erg onder de indruk van de visie van Bungie (dit was ik gisteren dus duidelijk niet). Dus mensen, geef het wat tijd en dit spel zal iedereen overtuigen volgens mij :cool:
     
  15. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou zeker. En dat voor zo,n game. En die quickmatch werkt ook behoorlijk kut. Volgends mij weten ze bij bungie nog niet wat quick betekent. Het doet pijn om te zeggen maar ik heb een gevoel dat Halo 2 geflopt is. Misschien dat het nog te redden is met een update. Hoe kan je nou aan nieuwe vrienden komen als je na een match allemaal uit de server wordt gegooid.
     
  16. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is juist de bedoeling van Bingie geweest. Dit hebben ze gedaan om cheaters niet de kans te geven om maar steeds te spelen op de zelfde map en tegen de zelfde mensen. Zo bepaalt de server tegen wie je speelt en wat voor spelmodi je speelt. Allemaal gedaan om cheaters tegen tegaan.

    Als je gewoon ff paar Friends toevoegt kan je zo in een party spelen en speel je steeds met dezelfde mensen.

    Ik vind het een goede oplossing van Bungie. Nu hebben we in Halo2 een eerlijke ranglijst.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  17. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    k vind t systeem op zich wel relax hoor, je moet er gewoon aan wennen.
     
  18. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeiden toch dat de MP levels uit halo 1 terug kwamen waar kan je die vinden dan?
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang moeten jullie wachten totdat hij een 'best posible' optimatch heeft gevonden, bij mij best wel lang telkens, terwiijl ik supersnel internet heb...
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok hier mijn eerste bevindingen, heb alleen party mode gedaan dus kan nog niks zeggen over ranked games. Maar ben van mening dat de opzet die ze hebben heel erg goed is en bevorderd de gameplay voor mij iig, omdat je tenminste tegenstanders van formaat hebt. Dat er misschien wat gedaan moet worden aan de laadtijden, kan ik me voorstellen

    min Punten
    - soms hele erge voicelag, please update
    - soms kan ik helemaal niet iemand horen
    - sommige maps zijn echt te klein voor 16

    + punten

    - Instant actie, incl. schieten in de rug :p
    - Maps zijn allemaal wel goed opgebouwd om lekker te spellen
    - CTF, gisteren gewoon dik een uur gedaan over één ronde, geweldig!!!

    Moet alleen vet wennen weer, Halo 1 was met name pistol, pistol en pistol, moet ff wennen weer aan de andere wapens. Maar ja van het weekend moet alles wel weer naar behoren gaan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina