1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik join altijd gewoon vrienden en daar dan de vrienden van :+ werkt altijd lekker snel en ben er zker van dat ze Nederlands spreken, wat ik erg leuk altijd vind.

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    mijn eerste indruk van de live! optie is ook zeer goed, zat meteen met 14 vrienden lagloos te spelen _O_

met je clan tegen een andere clan spelen werkt ook perfect, heel even wachten en live zoekt ongeveer evenveel tegenstanders met dezelfde wensen

alleen praten met witte knopje is af en toe lastig, zeker als je met de warthog rondrij,

maar ga vanavond weer lekker verder spelen :9

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    live is echt heel erg leuk, ik moet alleen nog ff wennen aan dat gekke systeem.

4. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een site waar gedailleerde uitwerkingen van de maps zijn?

5. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    In het doosje (bij normal edition ) zat een klein foldertje met een official strategy guide die je kunt bestellen, daar staan alle maps (ook MP) in beschreven. OOk op de nederlandse boekensite hebben ze er een, maar die is geloof ik anders. Ikzelf ben meer van mening dat een strategy guide handig is om de maps te leren kennen (ook al lukt dat ook wel na veel spelen), maar er zitten veel spoilers in!!!

Greetz ;)

6. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt heb ik ook, denk dat t normaal is omdat hij naar de beste room zoekt voor je.
    Als t niet normaal is moet iemand t maar ff zeggen.

7. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Zo mijn eerste off en on-line avontuur met Halo 2 zit erop, en ik ben erg onder de indruk. Na veel lezen in eerste instantie zoals de game manual, maar ook zeker op de site van bungie aangaande dat nieuwe systeem van MP.
    Dat is erg goed uitgewerkt, want zoals al eerser gemeld je hebt gelijke kansen in de game. Dit kan ff duren inderdaad, maar laten we niet vergeten dat er eruuuuuug veel gamers deze game spelen on-line. Als je zelf een party aanmaakt, en daarna mensen een party- invite stuurt, en dat die mensen ook nog vrienden hebben, en je die ook nog laat uitnodigen, dan kan het feest beginnen (off Ranked welliswaar), maar oh wat een fun!!! Met die party kun je dus ook naar ranked kennelijk (heb ik nog niet geprobeerd). Maar bovenal alles een vrij lag loze game (af en toe een hapering met 16 man).
    De voice is ook ff wennen, want je kunt elkaar horen als je bij elkaar loopt cq rijd / vliegt, maar ook met die witte knop kun je de team maten bereiken waar ook op het veld!!

Die dingen (medailles) die je krijgt zoals melee attack, double kill's etc etc is ook wel cool

Kortom een goed uit gedachte Live experience waarvoor van mijn zijde mede dankzij de playability een dikke 10!!!

Greetz

Je mag me gerust uitnodigen cq toevoegen. Hoe meer Nederlanders hoe beter!!!

8. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb gister avond voor het eerst op xbox liove gespeelt ... best wel slecht eigenlijk want ik heb al bijna 2 jaar of langer een xbox :eek: .
    ff met wat vrienden op halo2 team death match en capciur (?) the flag gespeeld. het was alleen wel veel te makkelijk hebben zelfs een keer gewonnen met 50 - 16 :confused: , dat gaat toch nergens meer over.

wat is nou de leukste online map die er is dan ???
    die met dat strand en die draaiende molen is wel tof, maar hoop ik niet de leukste.

halo2 werkt zekkers lekker op xbox live geen probleem mee gehad en ookgeen lag !!!!! _O_ _O_ _O_

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Geweldig om deze game over Live te spelen! Heb nog wel twee vraagjes.

Ik wil eerst nog alleen unranked matches spelen. Kan dat alleen in training ground?

En waarom wordt je naar een potje in de training ground niet teruggezet in de Lobby maar moet je altijd opnieuw zoeken naar potjes?

Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je kunt niet zeggen wat de leukste map is, dat zal voor iedereen anders zijn en het verschilt ook nog eens met hoeveel man je bent en wat voor type spel je speelt. Met 4 man slayer in Coagulation zal niks aan zijn. Zanzibar en Coagulation lenen zich heel goed voor Capture the Flag, de wat kleinere binnenlevels of Beaver Creek zijn leuk voor Slayer, ook met een wat kleinere party.

11. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister ook effe live gespeeld. Erg veel fun, maar die amerikanen roepen idd veel onzin naar je. Veel mensen uit Londen, Schotland e.d. zijn veel serieuzer.

Stuur me gerust een Friend request...the more the marrier.

Gamertag: Minime NL

12. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

heb ik geen last van gehad, want wij hebben alleen game gedaan met 90% nederlanders en 10% belg... *) waren wel een stel zenuw pezen die achter elke zin "over" riepen, beetje irri.

13. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    8 vs 8 op Coagulation, Mid Tower en lock out blijven toch wel het leukste

14. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    @venom NL
    vind je het goed als ik je een friend request stuur?
    Hoe meer hoe beter

15. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ austin 77

is prima mijn tag is ... venom NL ... orgineel he *)

16. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Tja..die van mij is ook zo campie...wel vernoemd naar mijn overleden kat..dus may the catforce be with me als ik aan het spelen ben.
    Consider you added with the request!

Trouwens balen...Essent gooit vanaf 13:00 uur vanmiddag tot 16:00 uur in mijn wijk de stroom eraf....damn geen xbox live of whatsoever!!! :mad:

Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  17. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van 13.00 oto 16.00 de stroom er af ??? wat dan is dat goedkoper ofzo ??? anders ga je (als je handige jongen bent) sloop je je fiets laat je broertje ofzo heel hard fietsen en gebruik de stroom van de dinamo om te kunnen xboxe }:] }:] }:]

18. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha en dan nog ownen ook :D

19. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is echt f*cking irritant, weet iemand iets over hoe dit anders kan?

20. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat gaat dus niet, daarom vindt ik deze manier zo irritant.
    Dat hij zelf naar spelers zoekt die het beste bij iedereen past kan ik begrijpen.
    Dat is slim bedacht. Maar ik wil na een ronde niet dat ik weer naar een andere game moet zoeken. Ik wil gewoon met de zelfde mensen spelen met wie ik dan net gespeeld heb. Misschien dat ze dat nog veranderen zodat je in de zelfde server blijft maar wel dat het met mensen blijft spelen van de zelfde level. Misschien dat er nog mensen zijn die me in hun lijst kunnen zetten.
    Gamertag: Ghost Dogs

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina