[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd dat wil ik dus ook, vet irri dat je hele tijd weer met andere mensen speelt en andere levels, zit je eindelijk in een leuke server kom je weer in een andere :mad:

Ik wil je best aan mij vriendenlijst toevoegen

2. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het praten nogal rot op live. je moet de hele tijd dat witte knopje indrukken, kan je daar iets tegen doen, zoadat je de hele tijd met je tegenstander kan praten?
    En dat jhe dus niet constant het witte knopje moet indrukken, waardoor je kut loopt en alles. alvast bedankt

3. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Knopje hoef je niet de hele tijd in te drukken.
    Je drukt, gaat praten en wanneer je stopt met praten zal dit automatisch worden uitgezet. Dus de hele tijd is niet nodig. Je kunt dit horen aan die geluidjes.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij het verschil tussen ranked game en party game uitleggen? En hoe maak je een game voor iedereen toegankelijk? Party game maken, op open zetten, en dan?? wachten??

Thx

Joene

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Volgens mij werkt omhoog op je d-pad ook zag ik bij een van de on-screen tips. Alleen nog niet geprobeerd.

Ik vind de sound chat juist geweldig uitgevoerd: Als je de witte knop indrukt hoort iedereen je (of alleen je teammates), en dat hoor je dan in je headset. Praat je gewoon zonder witte knop dan horen alleen de mensen die in de buurt staan je. En mensen die verder weg staan hoor je ook zachter. En die stemmen komen uit je gewone boxen. Echt cool, zo heb ik een paar keer gehad dat ik iemand kon horen aankomen omdat ie zat te praten :D

6. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik er van begrijp is als je een party game maakt dan moet je daarna mensen uit je friends lijst kiezen om mee te laten doe aan je game. En gewone spelers op xbox live kunnen die room niet vinden en kunnen ook niet joinen. En als je je party game op open zet dan kan iedereen van je friendslist in jou room spelen.

7. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat ze met een update meer mogelijkheden geven bij het selecteren van je games, ik wil gewoon zo graag standard CTF doen (net weer een brilliant potje colossus achter de rug) maar dat kan je gewoon niet kiezen... hatelijk

Als mensen zich geroepen voelen mogen ze mij toevoegen, hoe meer mensen in de lijst hoe groter de kans dat je wat tactieken kan gaan gebruiken (aka met nederlanders spelen :D )

Xtinction NL is de tag :)

Edit: ben ik trouwens de enige die de battle rifle echt een achterlijke schurftgun vind? Ik mis mijn pistol :mad:

Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  8. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nee jonge ik vind die Battlerifle juist zwaar relaxt wapen.

Maar ff ontopic:

Ik speel ook graag CTF dus je mag me toevoegen als je wilt: Manialmax
    Ken ook nog heel wat mensen die ook graag ctf doen dus die nodig ik dan ook wel uit.

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik ben 't zeker met je eens.
    Ik vind de Battle Rifle echt 3x niks, ik gebruik nu nog steeds liever een Magnum als dat achterlijke ding...

Voeg me maar toe, ik ga vanmiddag voor 't eerst op Live(wou eerst ff Single PLayer uitspelen)

Ravage the Nr 1

Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  10. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij misschien ook vertellen waar ik de rank list kan vinden? :confused:

11. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de battle rifle sucks idd kut burst en CTF is idd het leukst om te spelen

12. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt super die MP!! Iedereen die zin in een potje heeft voegt mij maar toe :9

Gamertag: Deahtly Angel

14. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Echt ongelofelijk hoe goed de verbinding altijd is.

Verder vind ik het persoonlijk wel slim hoe men het bij Bungie heeft aangepakt. Voor de mensen die voor de rankings willen meedoen hebben ze matchmaking waarin je jezelf telkens in een andere situatie moet bewijzen. Voor iedereen die gewoon een potje CTF op Zanzibar wil spelen is er de custom game, ok, je hebt wat friends nodig maar dan heb je ook wat :p

15. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag mijn xboxlive aan de praat weten te krijgen... is vet :p

alleen jammer dat je niet zelf kunt selecteren welke gametype je precies wilt... en het lange wachten totdat een game gemaakt is... das jammer

maar men gamertag is Beloved NL dus voeg me maar toe dan kunnen we tenminste een beetje cool samenwerken enzo *)
    _0/

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    is het eigenlijk mogelijk als je op live met guest speelt om het beeld horizontaal te splitsen? vind verticaal namelijk niet ideaal....

iemand een idee?

17. Boeddha

Boeddha The one and only

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je op live een game hebt gespeeld komt er altijd zo'n scherm met de statistieken van het potje.. Nou is mij vraag, zit er ook een bepaalde volgorde in de rij van de spelers, want soms heb ik veel betere stats als iemand maar sta ik toch onder die persoon? :confused:

18. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Nou het bizarre is dat als ik met Halo 2 met twee spelers speel het scherm horizontaal is gesplits en als ik bij mijn broertje (op zijn xbox) met Halo 2 speel dan is het verticaal gesplitst:confused:

Ik kon het ook niet zo snel vinden hoe je dat kan veranderen maar misschien heeft het ermee te maken dat de ene xbox staat ingesteld op 4:3 en de andere op breedbeeld (16:9)...dat de verhoudingen misschien beter uitkomen? Tis maar een gok?

19. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er vanaf wat voor mode je speelt...

20. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina