1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mogelijk dmv bots multiplayer te spelen? Heb helaas nog geen LIve, komt nog wel. Maar is het mogelijk om gewoon tegen de computer te spelen?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee ... er zijn geen bots in Multiplayer (off-line of on-line)

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    halo2 is goed, online ook...

MAAR: het gedoe met het witte knopje moet eruit. zo bevorder je geen teamplay en wordt het minder leuk doordat je minder makkelijk wat met elkaar kunt lullen...
    wel leuk is het dat wanneer iemand dichtbij loopt...je hem door je boxen kunt horen.

4. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    halo 2 kiest zelf altijd iemand met de beste verbinding en die host (zonder het zelf te weten) de game.

handig he? :)

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is echt zwaar relaxed! _O_ Je moet er misschien een paar tellen langer voor wachten, maar het bevordert zeker het speelplezier. :)

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik de enige die geen goede verbinding heeft? Of zijn er meer mensen met Chello met hetzelfde probleem? Alleen de 10e had ik een perfecte verbinding, maar daarna gewoon niet meer xD

7. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Wat ook wel relaxed is is dat mocht je verbinding wegvallen met een game het spel je automatisch weer probeert te verbinden. Ik had hier ook af en toe last van met PGR2 en dan kon je niet meer joinen als je weer online kwam, maar dat probleem is nu een stuk minder gelukkig.

Even een vraag over die witte knop, met team-games dus CTF en dergelijke kan je alleen met je teamleden praten als je de witte knop ingedrukt houdt en met individuele games hoeft dat niet?

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als je in "slayer free for all" speelt kun je de witte knop indrukken. Dan hoort iedereen in het veld je. Als je dat niet doet, hoort iedereen op gehoorafstand je...

9. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals dan maar,

De witte knop is je radio verbinding met je teamleden, echter als jij en je teamleden in een bepaalde afstand van elkaar lopen kan je elkaar wel horen, het witte knopje geld alleen als jij ergens alleen loopt, en je wilt een teamlid die waarschijnlijk aan de andere kant rond hobbelt op de map wat laten weten, dat je backup nodig hebt of ies van die strekking.

Let wel, ook met het witte knopje kunnen vijanden die in de buurt lopen je kennelijk ook horen, dus toch een soort van verraadsfeer.

Maar het staat allemaal in de manual

Greetz

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Praten over Live werkt perfect. _O_

Maar weetiemand nou hoe het nou zit met games met rankinging en games zonder ranking? Hoe kun je potjes spelen zonder dat het meetelt voor je ranking? Ik snap er namelijk geen iota van.

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En hoe telt je ranking mee? Is je ranking per gamertag of per profile op je xbox?

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Gamertag, dat weet ik wel, maar ik snap niet hoe en wanneer je een ranked, respectievelijk unranked game speelt.

13. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ranked games zijn de games die je binnegaat met Quickmatch en met optimatch, als je dus in een game gestopt wordt na die 4 stappen die Bungie uitvoert ga je ranked spelen, behalve de training ground mode niet.

Als je dus UN-Ranked games wilt spelen, moet je een party aanmaken met vrienden, eof er een joinen na bv een invite!!

Let wel je schijnt met diezelfde party ook ranked games te kunenn spelen.

Met de Party Host in gedachte is hij in dat gedeelte diegene die alles kan aanpassen!!!

Greetz

14. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic:
    weet iemand misschien, als je een halo2 xbox pack koopt, of halo 2 gewoon in een 'normaal' hoesje zit?

15. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    even vraagje:

Als een vriend een xbox heeft met halo 2 en xbox live. Ik neem van thuis ook een xbox mee en halo 2. Dan linken we die 2 samen met systemlink, kan ik dan als guest spelen op mijn eigen tv via zijn xbox live ?

Bedankt

16. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zover ik weet kan dit niet.

17. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de antwoorden allemaal, en Seahawk, de uitleg in de manual was voor mij was niet helemaal duidelijk en die heb ik van voor tot achter gelezen.

Voor iedereen die wil weten hoe het ranking systeem werkt. De bungie faq

18. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0

ja is met een normaal hoesje.

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Seahawk en JelleJelle: BEdankt! _O_

Overigens heb ik ook een oplossing voor de mensen die via optimatch en quickmatch spelen en na een game opnieuw een server moeten vinden. Verstuur iedereen gewoon party invites en ga met z'n allen in een party game spelen.

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou dit geloof ik dus niet want Bungie's theorie is dus dat iedereen willekeurig wordt ingedeeld met 'vreemde' tegenstanders, zeg maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina