1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar Fardo (als live Guru) wat vind jij nu van het online menu (dus niet van het spel zelf als je aan het spelen bent) maar gewoon van de opzet hoe alles werkt? (Lees voor mijn mening het eerste bericht van deze pagina)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben een beetje in dubio. Ik heb te kort gespeeld om te zeggen ik vind het nix of ik vind het super. Er zijn in mijn ogen te weinig opties ... als ik een potje Slayer wil spelen. Wil ik geen oddball spelen of visa versa. Verder lijkt het spel na het lange wachten veel beter dan welk andere live game dan ook. Het ranking systeem en het matching systeem is veel leuker dan dat ik verwacht had.

    Maar op dit moment vind ik het wachten vervelend (maar ook een goede adem pauze)
     
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de live opzet dus geweldig

    Weet nog wel van andere games dat je op een gegeven moment alleen maar tegen hele goede mensen speelde of tegen de grootste noobes die je kent, ronduit saai dus

    Nu speel je tegen gelijkwaardige spelers en heb je dus echte gevechten, die tot het uiterste gaan, geweldig!!!!

    En dat lange wachten hoeft helemaal niet, ik speel altijd met een vastte groep. Maak een lobby en ga dan met de hele lobby naar matchmaking nou binnen een minuut zit ik in een game en als de game afgelopen is ga je weer terug naar je eigen lobby en begin je weer opnieuw

    En dat van die random gametypes en maps vind ik juist ook een goed punt, anders hou je op ten duur weer dezelfde servers zoals in vele andere spelen. Zo blijft het spel divers en uitdagend.

    Clanmatch systeem idem dito, zoek voor een matchende clan en spelen maar

    Is misschien wennen in het begin, maar van mij mogen meer spellen dit ondersteunen
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe maak je een lobby .. of hoe kom je in een lobby ?
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak een custom game en invite mensen, ga vervolgens naar game options en dan ga naar match making

    dan zoekt de bungie server dus naar groepen mensen die aansluiten op de mensen die in jouw game/lobby zitten

    hoe meer mensen zeg maar met een groep matchmaking doen, hoe sneller je in een game zit en kan starten, omdat er zeg maar gelijk al vijf personen in een server zit. Als er dus een paar groepen joinen zit je zo aan de 16, of als je team skirmish doet, zorg ervoor dat er 3 of 4 personen in je lobby zit, ga naar match making en bungie zorgt snel voor 4 tegenstanders

    ideaal systeem
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet gewoon een serverlijst bekijken. Als ik gewoon via optimatch join en het potje is 1 round is het daarna klaar en duurt het weer een hele tijd om weer een server te joinen. Is dat altijd zo? Kan ik niet gewoon een serverlijst vieuwen net als bij mm3 bijvoorbeeld?
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is vraag #1.568.587 over dit probleem, NEE IS HET ANTWOORD!!!
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik baal dat Halo 2 er is....!!! Waarom? Omdat er zo weinig Rainbow Six BA spelers over zijn haha.... Iedereen uit mijn friendlist is Halo 2 aan het spelen (afgezien van mijn echte friends dan).....
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik leef met je mee :'-(
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ook halo 2 spelen _0/
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nope, het is not my kind of game. Ik hou niet van aliens en shit. Geef mij maar de realistische aanpak in Rainbow 6..... Ik heb deeltje 1 ook wel hoor, maar die vond ik eigenlijk niet zo relaxed. Ik ga natuurlijk wel even checken bij een maat van me hoe Halo 2 op live zal zijn, maar ik denk niet dat het zo vet is dat ik overtuigd zal raken en probeer te vergeten dat het allemaal niet zo realistisch is haha.

    Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ik om de een of andere reden Timesplitters 2 wel een geweldig leuke game vond en die was nou niet bepaald realistisch. Maar dan vooral de multiplayer van TS II. Misschien dat Halo 2 er toch nog komt dan, maar dan zou het alleen maar voor Live zijn. Is 60 euro wel een beetje veel. Maja, ik zie het wel, eerst even checken wat het is.

    @maijn,

    Bedankt voor je medeleven man. Doet me goed.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  12. Rodericus

    Rodericus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Te gek filmpie man!!!
     
  13. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Tmf Live

    Deze week gaan ze op Tmf halo 2 spelen, is er iemand die weet hoe je hier aan mee kan doen. als ik halo 2 via live speel, dan kan ik geen lobby kiezen, maar wordt er een spel voor mij gezocht. kan dit ook anders? want anders kun je toch nooit op die TMF live servers komen???
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet TMF Live 1 en TMF Live 2 toevoegen aan je friendslist dan word je als het goed is vanzelf toegevoegd vanavond...
     
  15. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt dit ben ik met je eens..Op de een of andere reden gaat of lijkt het sneller te gaan (omdat je dan ook met je vrienden aan het praten bent en dus het wachten korter lijkt)..Maar wat als er geen vrienden online zijn dan word je dus verplicht om optimatch te doen want hosten voor alleen jezelf schiet niet echt op... Maar als je in je eentje optimatch doet en er gezocht wordt naar een matched player dan duurt het vaak lang niet normaal meer gisteren duurde vaak langer dan 4 minuten (ik heb geklokt) en dat is vaak nog langer dan sommige matches duren en als je in je eentje naar het scherm kijkt dan lijkt het wachten ook nog langer te duren?

    Wat ik echt niet snap is dat bungie ervoor heeft gekozen dat je niet voor andere mensen kan hosten die niet in je friendlist staan want het is toch non-rated dus ik snap niet wat het nut er van is? Als het nu rated was dan kon ik het nut er enigszins nog van in zien
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook gemengde gevoelens over het systeem... Met een klein groepje is het goed te doen maar het valt ons ook op dat we meer tussen de games zitten als in de games...
    Bovendien is het jammer dat je met een guest maar een beperkte keuze hebt....
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik het mee eens. Zelfs games hosten kan alleen voor friends en dat is jammer. Ik haat games waar de radar aanstaat. Dat is echt voor n00bs. Wil Bungie nou dat we lekker spelen of dat we allemaal GPS cheat hebben.

    Ik heb ook het probleem dat sommige vrienden elkaar niet kunnen horen. En bij Clanmatches heeft 1 team altijd maximale lag. Bungie heeft het echt klote gedaan.
     
  18. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een heleboel mensen die je hier op xbw ziet toevoegen aan je friends list.
    Dan kijken of er een in een party zit en die dan joinen.
    Dan heb je vaak een groep van 8-16 NLers.
    Deze moet je dan ook weer allemaal toevoegen.
    Zo heb je binnen de kortste keren een lijst met iets van 50 NLers.
    Dan kan je kijken of er een in een party zit of zelf een maken en iedereen uitnodigen.
    Zo kan je al heel snel met een vaste grote groep spelen.
     
  19. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook gedaan ... en dan zijn er meestal mooi wat nederlanders online
    en heb je nooit een taal probleem en hoef je ook niet steeds een game te zoeken.
     
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad ik heb 2 XBW'ers toegevoegd en daarna stroomde de friendrequesten van andere nederlanders binnen dus zo moeilijk is het niet om een lijstje met Nederlanders samen te krijgen...

    maar ik vind het met nederlanders veel gezelliger... de meeste amerikanen zijn van die diehards, engelsen zijn wel super droog trouwens... maar nederlanders blijven het leukst kun je gewoon een beetje lekker lullen enzo...

    _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina