1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoi.

Dat probleem met guest heb ik ook. Een guest kan meedoen wanneer je een party joint (bij een invite of iemand uit je friendlist joinen wanneer dit mogelijk is).
    Inderdaad jammer dat je niet kan kiezen en je een random game/type/map krijgt. Een partyleader kan wel de type en map etc. instellen, dus dan moet je of een friend joinen of zelf een game hosten (weet niet zeker of je guest dan ook mee kan doen, dacht het wel).

2. Rodericus

Rodericus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Add me Rodericus plz ben nu online op xb live

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lukt me nog niet om alle vrienden (persoonlijke) in een party te krijgen. 3/4 lukt wel maar sommige spelers kunnen gewoon niet samen in een game. Ze krijgen dan een melding dat het een fout van Bungie/Microsoft is. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden.

Verder vind ik de online MP ook zoals de single player tegenvallen. Het boeit geen reet hoeveel medailles je haalt of hoe vaak je dood gaat. Alleen moet je de game winnen anders ga je omlaag in je level. Ook worden je stats nergens bij gehouden. Ik bedoel je totale stats. Er staat wel ergens per game maar het totaal ontbreekt. >>> ERG SLECHT VOOR EEN ONLINE GAME. Ook is er nog steeds te veel lag. Meestal is het niet echt een probleem maar 2 van de 10 games zit iedereen in het geel of rood en warpen ze allemaal en iedereen klaagt dan ook. Ook irriteer ik mij mateloos aan die rader. Dat is echt voor mongolen. Ik heb de radar op mijn tv scherm ook afgeplakt omdat het gewoon niet leuk spelen is. Misschien als je nog nooit een joypad vast hebt gehad maar zeg zelf wat is er nou leuk aan een game als je weet waar de tegenstanders zitten? Ze moeten nog aardig wat aan de MP gaan doen want ik hoor meerdere mensen klagen hierover.

4. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    je brengt het alsof het het einde van de wereld is maar het is wel waar natuurlijk. het hele online gebeuren moet nog aan gesleuteld worden. die totale statistieken zou ik ook wel willen zien.

5. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, als je in een clan zit, kun je er dan ook weer uit? Ik zit nu in 1 of andere vage rotclan, maar ik kan er niet zomaar meer uit.

Iemand een idee? :{

6. legosmurf

legosmurf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Party

Wat wordt bedoelt met het woord Party in halo 2?? is dat het enige waarbij guests kunnen joinen en wat houdt het in dan kan je alleen met vrienden etc.. een spel maken en je guests mee laten doen.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind de radar wel prettig. Tevens is de radar uit te schakelen door de party leader!

Lag heb ik vrijwel nooit last van.

Vind het wel vervelend als iedereen meteen in een warthog wegracet, ook al zitten ze er in hun eentje in. Alsoif ze teamplay niet begrijpen.

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Als je een game start heb je als het ware een party, vrienden kunnen dan in je party komen. Zover ik weet kunnen guests alleen met partys meedoen.

WTF: dubbelpost :eek:
    8)

Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  9. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF een mod die dubbel post, ban hem 8)

maar van lag heb ik ook heel weinig last van, alleen soms een heel klein beetje bij Head2head (ik denk dat hij dan op mijn verbinding rust en die is nie perfect |:-

10. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    D'oh post ik ook dubbel :confused: 8)

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat voor games jou joined dat iedereen altijd last heeft van lag maar ik heb 1 op de 10 potjes last van lag.

En de totale statistieken worden gewoon bijgehouden op Bungie.net

12. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Help. :'-( Kleine topicbump moet kunnen O-)

13. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel vooral rond een uur of 0.00, zijn er dan mensen die vaak aanwezig zijn en zo ja, geef dat dan even aan dan add ik je ff bij mijn friends list. Want dat spelen steeds tegenverschillende niet nederlanders is wel een beetje vervelend na een tijdje. Of je voegt mij toe Joeri71

14. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in het tabblad van de clan ben, kan je volgens mij X drukken voor opties en ook leave clan

15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt, moet je in je friends list een paar keer naar rechts drukken. dan kom je bij het clan tabblad.

16. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan, hardstikke bedanktd:)b

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kan alle games met een party doen. Ga gewoon naar het menu waar je op styart kunt drukken om de game te beginnen. Daar druk je op Y en stuur je een 'friend' een invite !

Ik heb 2 van de 10 last van lag maar dan is het ook meteen dat iedereen rood of geel is.

Totale statistieken staan niet op Bungie anders moet jij mij vertellen waar !?

18. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  19. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Kep nog nooit last van lag gehad en verder vind ik de multiplayer prima O-)

20. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je eigenlijk het totaal van al je medailes bekijken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina