Die hele L!VE experience vind ik echt niet zo denderend bij Halo2.
Ten eerste die klote timer!! Zijn niet veel spellen die langer duren dan 15 minuten.
Bij Halo 1 had je soms CTF battles in Blood Gulch die 2 uur duurden, dat was pas spannend!
En dan dat hele match systeem, soms speel ik wel 5 X oddball achter elkaar in een of ander poepwereld terwijl ik wil slayer of CTF wil doen in Zanzibar of een andere coole map. En dan heb je een keer geluk en heb je leuke tegenstander/leuke map/leuke teamgenoten word je het volgende rondje weer bij andere ingedeeld, wat een onzin.
Bom Assault (of hoe het ook heet) vind ik wel ok, vereist tenminste een beetje tactiek.
En dan die rocketlauncher, autolock is leuk in singleplayer, maar in multiplayer is het toch veel leuker om een beetje skill te ontwikkelen wanneer je moet schieten om een voertuig te raken. Snipen is veel te makkelijk geworden vind ik, iedere noob kan je nu een headshot geven.
Och ja ik hoop dat er nog een of andere patch uitkomt zodat het mogelijk is games joinen die jij wil, maar ik vrees het ergste...
Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2004