1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, moet ook nodig eens gaan oefenen met wapens. Wordt regelmatig afgeslacht omdat een tegenstander me eerder dood weet te maken dan ik hem.

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    he...das gek...das meestal he [2K]:+

idd goed op je wapenkeuze letten...dat is het verschil tussen winnen en verliezen.

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad niet helemaal to the point. Ik vind het echt geweldig live, en dat wil wat zeggen als ik dat van een shooter vind. Dat is namelijk niet mijn favoriete genre. Maar de mogelijkheden die bungie op live biedt zijn zo ontzettend uitgebreid (en nog niet allemaal geïmplementeerd) dat je zo af en toe met wat vragen zit :). Bugs kom ik in bijna alle live spellen tegen. De ene uitgever is wat beruchter dan de andere wat dat aangaat. En HALO valt dan in de goede categorie, dus die van developpers die er in ieder geval goed over hebben nagedacht. De schoonheidsfoutjes worden nog wel opgelost neem ik aan.

4. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    is gewoonweg hartstikke gaaf
    het enige onhandige is het joinen van servers, want die zijn er niet egt.

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Woehoe, net level up gegaan na 2x scoren met de vlag :cool:
    Snap alleen niet wanneer je een medal krijgt. Speelde net een goed potje en kreeg maar 1 medal. Soms speel je slecht en krijg je er veel.

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Medals krijg je als je een opdracht uitvoert. Als je bijvoorbeeld een Plasma Grenade op iemand weet te plakken krijg je daar een Medal voor. Maar ook als je bijvoorbeeld een Headshot maakt of een voertuig Board. Ik heb er tegenwoordig in veel games wel een stuk of 10+.

7. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand meschien een site waar alle medals opstaan inclusief plaatje?

8. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
  9. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Online is dit echt het beste spel op dit moment. En ik heb nog NOOIT lag bij dit spel gehad dus waar hebben jullie het over??

10. halo_is_lauw

halo_is_lauw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben binnekort ook op halo 2 mag ik een paar van jullie gaste in me friends list zettte ;) zie jullie dan *)

11. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    mensen loop niet zo te zeiken over die servers...
    Bungie doet dit zodat je het tegen onbekende moet opnemen waarvan je niet weet of ze goed of slecht zijn, dit is om te vorkomen dat je tegen n00bs gaat om je level flink op te hogen!!!

Diablo heeft gesproken..

12. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Nog altijd geen antwoord dus blijkbaar begrijpt niemand dat systeem ;)

13. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    ja als je met zijn 3en bent worden er bijv 13 spelers (ligt eraan wat je gaat doen) bijgezet (die ongeveer hetzelfde level hebben) en dan word het 8 vs 8 en ja je kunt dus bij fransen, belgen, amerikanen, russen, chinezen, eskimo's, indianen enz. worden gezet.
    en ja, je word zo ergens in een map gezet (maar zoals ik zei, dit is om je skills te testen tegen mensen die je niet kent)

14. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Das heel fijn maar ik kan toch echt veel tactischer te werk gaan met 3 bekenden van me. Ook heb ik aan sommige maps/ gamemodes absoluut geen behoefte :{

15. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon een party maken met 4 vrienden erin en dan tegen 4 andere onbekenden. Dan switch je gewoon naar matchmaking -->team skirmisch (bijv.).
    Dan speel je met je vrienden gewoon een ranking game....

16. legosmurf

legosmurf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe ik een potje kan splen met 16 mensen online want i kspeel tot nu toe alleen nog maar tegen 8 mensen(mezelf inbegrepen)??

Greetz danny

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Optimatch - Big Team Battle

You're welcome ;)

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij is het vaak gewoon meer geluk hebben en wordt ik altijd benadeeld. Ammo leegknallen op iemand die in leven blijft en zelf met een paar kogels of een melee-attack dood zijn is niet goed voor mijn frustratiemeter.
    Ik ben niet de beste op Live, maar zo slecht ben ik nou ook weer niet.

Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  19. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0

dit gevoel heb ik nu ook. Mijn controller heeft het soms echt zwaar te verduren. Het is behoorlijk frusterend dat als je eindelijk rank 9 hebt behaald in rumble pit en dat je vervolgens het moet gaan opnemen tegen lvl 12 en 13 spelers. DIe lui zijn zo goed dat je gelijk kansloos verliest en dan weer terugvalt naar rank 8 :mad:

20. InDo-Flava

InDo-Flava What's Ya Flava

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje
    Weet iemand hoe het komt dat ik mijn eigen level ranking niet kan zien in mijn friendlist en andere mensen in mijn friendlist mijn level ook niet zien?
    als ik optimatch doe dan zie ik het wel altijd naast mn naam, maar in friendlist dus niet, terwijl je bij alle andere dat wel ziet..
    Is het misschien omdat ik de twee maanden live trial gebruik?

thnx

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina