1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag:
    bij CTF (die variant met 1 vlag) loopt er een klok, maar als de klok nog 5 sec aangeeft, blijft de klok stil staan, en hoor je die stem 'set death' of zoiets zeggen.
    kan iemand mij uitleggen waarom de klok dan stil gaat staan, en waarom hij op een gegeven moment ineens weer wel gaat lopen?
    alvast bedankt.
     
  2. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Sudden Death:

    dat is als er nog een flag niet in de thuisbasis is op het moment dat er nog 5 sec op de klok staat.... zodra de flag gereturned word gaat de klok weer verder, maar zolang de flag niet gereturned word kan er dus nog altijd gescoord worden....
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    in het begin was ik er heel erg tevreden mee,maar nu na 11 dagen het spel in huis te hebben vind ik het helemaal niet meer zo leuk(nog wel voor een half uurtje of met vrienden)maar het meeste valt nu tegen.meschien niet mijn soort spel maar ik vind dat de meeste helemaal niet samenwerken en te weinig maps die je als big team battle kan spelen en veel skill heb je er ook niet voor nodig iedereen kan iedereen omver krijgen de ene keer klaart een level 3 de level 10 en de andere keer is het weer anders om.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dit staat helemaal bovenaan als je je friendlist opent dan zie je je eigen naam met je level er achter
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan je mik kwaliteiten en je wapenkeuze.
    Misschien loop jij altijd met 2 SMG's rond en schiet je meer boven die gast dan op 'm. Door de recoil kan dat nog wel eens gebeuren als je niet genoeg tegengas geeft. 2 SMG's zijn zo en zo niet geweldig. Ik raad je aan om een SMG en een plasma rifle bij elkaar te zoeken. Met die combo ben je vrijwel onverslaanbaar, tenzij je een shotgun tegen je hoofd aan krijgt of natuurlijk een energy sword.

    Misschien kun je beter vertellen wat precies je tactiek is zodat we wat tips kunnen geven. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten met wat voor combo's jij gebruikt dus een beetje info zou handig zijn:)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal ongetwijfeld mijn wapenkeus dan zijn. En ik loop niet de hele tijd te springen:D
    Zat ik net lekker in mijn vel in een goed potje, was ineens connectie met Live weg:mad:
     
  7. InDo-Flava

    InDo-Flava What's Ya Flava

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat is bij mij dus niet zo...
    dat is juist het probleem
    maar kga vandaag ff een starterkitje halen, misschien doet ie dan wel normaal
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Plasma gun met SMG en Pistol met SMG is nog effectiever dan SMG met plasma rifle. :)
     
  9. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks _O_
    weet ik dat ook weer!
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En soms heb je het geluk dat een groepje voor je aan het strijden is, zo ben jezelf nog in full health en kan je je prima mengen. Maar anderzijds kunnen ze ook met ze 3en op jouw gaan knallen en dan red je het niet:)
    Zo had ik vanmorgen weer een Killing Sphree (ofzoiets), ging lekker met mijn medals, maar verloor connectie:mad:
     
  11. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren zat ik in een game en toen werd ik gekicked.
    Ik probeerde weer te joinen door een vriend van me te joinen die ook in die zelfde game zat waar ik net was uit gekicked. En het lukte ook nog gewoon dit kan toch niet bij andere spellen dus dat is best een fout toch?
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    :eek:

    23 kills achter elkaar _O_ (kwam eigelijk omdat ik nog nooi rumble pit had gespeeld en wel andere spellen)
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Met plasma gun is inderdaad nog effectiever, maar dan moet je niet misschieten. Soms heb je dat je tegenstander net wegdraaid en dan ben je de lul.

    @[2K], misschien moet je dan maar eens proberen veel te gaan springen en steeds van links naar rechts en andersom bewegen (zonder je tegenstander uit het oog te verliezen natuurlijk). Als je dat de hele tijd doet heb je vrij veel kans dat de ander je niet meer in het oog heeft zodat je weer wat tijd wint om 'm neer te knallen. Ik spring liefst gewoon over 'm heen zodat ik achter 'm sta en vaak nog een rugklapje uit kan delen ook:)
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gaat steeds beter nu, gelukkig:)
     
  15. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    oefenen en oefenen, dat is het motto....:)
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    is alleen als j IN een clan zit...
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    je had dan vast iemand gebetrayed, degene die je betrayed heb kan jouw dan kicken, daarna kan je er niet meer bij, ik vind het best een handige regel, al gaat het teamkillen soms per ongeluk
     
  18. PurifieR

    PurifieR New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond voor het eerst eens even gespeeld (de dag dat ik Halo 2 kreeg ging m'n xbox kapot :mad:) en dat beviel erg goed. Nou alleen nog wat friends, aangezien ik blijkbaar de enige in de omgeving ben die live heeft ;)
    Mensen die me willen toevoegen: gamertag is PurifieR1980
     
  19. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg je wel toe hoor ;)
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heeft iemand gisternacht op TMF ze Halo 2 zien spelen op live? Ik zag een aantal gasten van XBW ertussen zitten. Die Michel was trouwens de slechtste speler die ik ooit gezien heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina