1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alle nieuwe maps op Zanzibar na zuigen zwaar. Ik vind het echt klote maps en na 2 weken spelen heb ik geen eens zin meer. Iedere keer flag of bomb ik word er ziek van. En dan die mensen in je team die niet eens weten waar ze mee bezig zijn. Ben je ' On Defense' lopen ze gewoon ergens buiten rond te lopen. Niemand die ook zichzelf wil opofferen voor de carrier.

2. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind de maps ook zwaar tegenvallen. Maar CTF in Zanzibar en die nieuwe bloodgultch (weet ff niet meer hoe hij heet) is wel altijd leuk.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die nieuwe Blood Gulch is wel cool alleen jammer dat je die maar 1 op de 20x speelt. Zanzibar speel ik 1 op de 10x. Ik moet altijd Waterworks en Headlong spelen en die maps zijn te zielig voor woorden. Vooral Headlong als je n00bs in je team hebt want daar kun je wel via 10 wegen naar binnen dus is niet te verdedigen maar 1 a 2 man :mad:

4. Boeddha

Boeddha The one and only

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind WaterWorks ook zo'n kutmap, te groot en te donker. Ik weet vaak niet eens waar ik ben.. Maar gelukkig word ik ook bijna nooit op die map ingedeeld :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zit er 1 op de 2 keer. Altijd Waterworks of Headlong. Om van te gaan janken :mad:

6. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ben blij dat TMF klaar is met halo2, is het weer rustig in de nacht :D

7. halo_is_lauw

halo_is_lauw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zet je de radar uit?

8. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon al ben je host, moet je even zoeken bij Quick Options ofzo iets, en dan motion sensor off.

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt medelijden met jou. Je vind elk spel helemaal kut. Ik noem Fable, Halo 2 en Forza Motorsport wat niet eens uit is. Van de maps uit Halo 1 waren ook alleen Hang 'm High, Blood Gulch en Rat Race tof.
    Daarbij komt nog dat jij altijd de enige bent met een hoop lag en dat je altijd in de kutmaps wordt ingedeeld (waterworks is idd een paupermap).

Arme jongen

10. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Waterworks is meesterlijk! met 16 man slayer, geen team gekut 8)

11. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezijk over jullie live experiance! ga eens een fatsoenlijk potje custom gamen stelletje apen!

12. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd alle mappen zijn leuk van halo 2 je moet alleen de juiste strategy en spelvariant doen _0/ king of the hill is bijv masterlijk op waterworks en zo is allen zwaarden op lockout egt tof. of bijv team slayer op burla mounds of waterworks.

kortom bungie heeft de mappen zo ontwikkeld/gemaakt dat elke map voor een andere gameplay zorgt. O-) 8) _0/

13. halo_is_lauw

halo_is_lauw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is goed *) bedankt :cool:

14. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Euhm volgens de manual kan je jezelf onzichtbaar maken voor de radar door heel zachtjes te lopen. Dus als jij naar de vlag sluipt dan blijf je gewoon onzichtbaar voor de radar. Het is dus nog steeds mogelijk om er stiekum vandoor te gaan alleen moet je wel echt stiekum zijn :).

15. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik inderdaad mensen zien proberen ja. Zonder succes, misschien kan je iemand niet op de radar zien maar als jij een beetje oplettend staat te verdedigen en iemand probeert met de vlag langs je te sluipen, heb je dat meestal toch wel door. Want zover kan de vlagdrager niet weg zijn als in beeld

16. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ff een stellinkje:

Hang 'em High (Halo 1 map) is beter dan alle Halo 2 maps bij elkaar, de multiplayer maps vallen tegen en eigelijk zou Halo 2 een lager cijfer moeten krijgen.

tis een mening je mag gerust het oneens zijn met mij maar dit is wat ik vind...

17. wyko

wyko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, volledig mee eens. Alle maps draaie ook op matchmaking meestal met de gametype die "erbij hoort". Alleen vin ik dat ze coagulation( de nieuwe blood gulch) ze er met CTF classic er inmoeten zette, in plaats van dit hatelijke aussault( DAT PAST ER NIET BIJ )

p.s. ik vin aussault in andere maps best OK hoor ;)

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb al een tijdje geen team games gespeeld (al mijn friends spelen met elkaar en dan ik net te laat :) ) maar ik doe dus nu veel Rumble Pit..en dat werkt echt goed! Ivory Tower, Lockout en Ascension zijn echt geniale maps. Zanzibar ook. Andere zijn gewoon goed. In Halo vond ik alleen Side Winder en Blood Gulch boeiend.

19. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Burial Mounds en Waterworks zijn de minste maps van het spel. Miss dat ik ook te weinig Waterworks heb gespeelt maar het komt gewoon heel erg sfeerloos over. Al doe je Team Skirmish krijg je zo vaak Burial Mounds, en die map vindt ik gewoon kut.

Shotgun CTF/Assault op Midship is geniaal, evenals die map. Lockout is ook leuk. Coagulation is ook vet, mits je een voertuig heb anders zuigt het best wel, kan je dat hele pokke stuk lopen:+. Verder vind ik Ascension ook wat minder, maar dat kan ook komen doordat ik altijd naar beneden pleur.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel alleen voor stats en geen custom games. Ik ' Decline' iedere friend request. Alleen vrienden die ik ken zet ik in de lijst. En in stats kun je niet kiezen. Als er geen stats waren zou ik al helemaal geen MP spelen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina