1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel dus live, en ik wil niet eens multiplayer spelen, ik ga altijd 100% voor single player, en nu mag ik per maand gaan betalen omdat anders halo 2 inkompleet is.
     
  2. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    anders zou het wel naaistreek zijn, hmm nog 5 maanden wachten voordat ik eindelijk op live kan maar er zal ongetwijfeld dan nog wel Halo 2 gespeelt worden :cool:
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo 2 incompleet? Jonge, je hebt toch je hele singleplayer en die maps. Je moet die content niet als iets missends zien maar juist als een extra service voor de xbox gebruiker. Het zijn toch alleen multiplayer maps en aangezien je geen live heb maakt je dat dan toch niks uit...
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, als jij nou is begint met het uit te leggen. De meeste mensen hebben em nog niet eens en jij begint alweer te mekkeren over incompleet. Leg het nou is uit |:- |:-
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien offline multiplayer of xbconnect, zou ook leuk zijn als je daarvoor die maps zou hebben
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als Halo 2 zonder de dc incompleet zou zijn, zou het geen ranking van 98% krijgen.. :{

    Anyway dit is een geheel andere discussie die hier niet thuishoort. Zullen we dus gewoon weer over de Live ervaringen verder gaan?

    Wie heeft er al last van lag gehad?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je niet van multiplayer houd dan moet je geen Live nemen ... ik verwacht geen singleplayer maps ...
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je wilt geen multiplayer spelen, dus koop je geen Xbox Live. Was dat nou zo moeilijk?
     
  9. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    IK heb nu een witte masterchief met goude embleem, ziet er best gaaf uit vond ik.
    Maar wanneer krijg je dat poppetje in je eigen kleur te zien? Want meestal krijg je alleen blauw of rood vanwege de teams.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijk als je niet meer in teamverband bezig bent. Dus gewoon een potje deathmatch. (geen team deathmatch dus ;))
     
  11. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nou lag online??
     
  12. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet bij mij, alles loopt lekker soepel. Ook in zware gevechten, geen framedrop niks bij mij. Dus het loopt allemaal soepel en gladjes :)
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    komt dat nou omdat de speler met de beste verbinding host of is dat idee geschapt?
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit word zo fantastich man o man ik moet huilen :9
     
  15. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    HOE komen jullie aan het spel ? het is toch pas 11 november uit ?? huh ?
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lees verder dan je neus lang is en je ziet al een threadtitels met zowel Winkel als Halo 2 erin. Geen offtopic geblaat dus meer aub.
     
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zit er nog steeds in.
    Dat vind ik één van de beste innovaties op Xbox L!ve sinds Xbox L!ve zelf :cool:
     
  18. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag die ik al heel lang heb:

    Kan je met meerdere spelers tegelijk op Live? Ik moet mijn account namelijk delen met mijn lieve schattige broertje, waardoor mijn rankings (natuurlijk :p) enorm gaan dalen en iedereen hem aan gaat spreken voor mij, en mij voor hem...
    Dat moet natuurlijk helemaaaaaaaaaaaaaal niet gebeuren ("hé, gister had je nog een enorme piepstem, ging bij mij vroeger niet zo snel...")

    Kan je soms ook "off rankings" spelen?
     
  19. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan met z´n 4en online.
     
  20. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, je maakt men dag goed, (nadat Intertoys me heeft genaaid). Ik had net bij Dixons gepre-ordered, fietste naar huis... om tot te ontdekking te komen dat half Nederland Halo 2 al heeft... :cool:

    Ik neem aan dat je dus in Halo 2 ook op Live kan spelen onder een andere naam dan je gamertag (zoals in wolfenstein)?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina