1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je HIER naartoe gaan en je daar inschrijven door je gamertag en je team skirmish level te posten.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het ene potje speel je redelijk. Het andere potje word je gigantisch afgeslacht :eek:
     
  3. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Net ik ook...werd ik ff afgeslacht! Damn, al mijn friends team skirmischen met elkaar...ben ik veroordeeld tot rumble Pit. Gevolg: Level Rumble Pit: 10, Team Skirmisch: 6..ik moet echt meer spelen....
     
  4. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zon 2 maanden kaartje gekregen bij mn spel, kan ik die nu zo gebruiken zonder dat je een headset nodig hebt? En hoe verbind je dan precies met Live..?
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, je kunt ook zonder headset spelen. Maar je hebt nog wel een CC nodig om je aan te melden.
    Al vind ik het echt niet handig, zeker in teammatches moet kunnen overleggen.

    *edit, ik heb mijn gamertag al aan mijn .NET passport gehangen. Maar ik heb ook ergens gezien dat je op msn je friendslist kunt zien etc. Waar kan ik die optie ergens vinden?

    *nog een edit, ik heb de instellingen nu al staan. Maar zou er niet een tab in msn moeten verschijnen? Nu kan ik niet zo zien of er iemand online is...
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister met ManialMax, Vinnyx, Orcrist NL en nog een paar andere een leuke custom game gespeeld. Op de map Coagulation met alleen zwaarden en als voertuigen 2 warthogs en 2 banshee´s waarmee je niet mocht schieten. Dan is iedereen dus aan het proberen elkaar plat te rijden en de mensen zonder voertuig probeerde ze dan af te pakken. :9 Klinkt misschien heel saai, maar je lacht je soms echt kapot! :D
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Werkt juist goed en het is niet zo dat je seconden lang kunt blijven praten het is maar 3 seconden. Kwa tactiek is dat juist heel belangrijk en dat is bij SOCOM ook aangezien je geen respawn krijgt. DOOD = DOOD. Dus is het belangrijk dat niet iedereen door elkaar praat.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat potjes gedaan met Team Skirmish. Met deze mode ben ik best goed. Tegenover Slayer waar ik slecht in bent:)
     
  9. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    mja slayer/team slayer zijn meer je inviduele skills, met skirimish heb je ook een lekker team nodig.
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die morgen om 20:00 zin hebben om met allemaal nederlands in een custom game te spelen ga dan naar deze link
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Maar het kan toch niet goed werken als iemand onder schot word gehouden en om hulp probeert te roepen maar steeds moet wachten omdat andere mensen praten? Maar ik denk dat ik SOCOM een keer moet spelen over internet om te mogen oordelen. Ik vind opzich niks mis met Halo2 het praten, het gaat bij mij altijd wel goed.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vandaag had ik een hoop kills en weinig deaths. Enkele Killing Sprees (ofzoiets:) ). Alleen laatste 2 potjes gingen slecht. Kreeg toen weer het idee dat ik benadeeld werd, maar kan ook komen door de lag. Toen heb ik hem ook maar uitgezet.

    Dat op bungie.net, waar je ziet als hoeveelste je in een potje bent geëindigd vind ik maar nep. Had vandaag in diverse potjes beste kill/death verhouding, enkele (meeste) flag steals/saves ed, meeste medailles en nog sta je 5de. Kijk daar dan ook niet meer op:)
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Misschien omdat je een mode heb gespeeld waar je niet de meeste kills moet hebben maar bijvoorbeeld de schedel het langst moet vasthouden om bovenaan te staan?
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nee, was onder andere Capture The Flag. Vond het iig erg vreemd, maar ach, niet dat het veel uit maakt:)
    Zo sta je eerste terwijl je soms slecht speelt.
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Bij CTF sta je eerste omdat je zovaak de vlag hebt gejat en terug gebracht dus daar heeft het aan gelegen ;)
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
  17. VinZ

    VinZ Guest

    Wat is er niet reeel aan dan? Klopt in mijn ogen prima...
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook goed kloppen eigenlijk. Het winnende team staat bovenaan op volgorde van prestatie, en daarna het verliezende team.
    Dat tweede potje is me niet helemaal duidelijk hoe daar de telling zit met de 1e, 2e, 3e, en 4e plaats. Er zijn toch 2 teams?
    Die 3e vind ik ook weer vaag eigenlijk. Gelijkspel, maar dan toch een winnend team? 8)

    Volgens mij ben ik jou vandaag ook nog een paar keer tegenkomen, maar toen ben ik niks raars tegenkomen. Maar bij de wedstrijden die jij laat zien snap ik de telling ook niet.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb ook het idee dat mn friendlist nu aan het flippen is. Een clan waar ik inzat ben ik ineens uit. Enkele friends zijn ineens uit mn lijst verdwenen. Voeg je ze opnieuw toe, verdwijnen ze weer na het accepten. Het zal wel.
     
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens in jouw gameslijst op bungie.net welke plaats er achter staat. In bijvoorbeeld deze game ben ik 5e geworden. Maar ik sta op de 7e plaats in de lijst.

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=14777039&player=Amras NL

    Ik heb net nog Live gespeeld. Mijn friendslist werkt nog gewoon. Wel heb ik af en toe het probleem dat ik iemand niet kan joinen terwijl er staat dat hij gewoon beschikbaar is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina