1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd.

    Sinterklaas is echt de man... O-)
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je niet kiezen nee. Alleen als je zelf een game start met vrienden. Dus ga maar op zoek naar veel vrienden ;) Mij mag je iig toevoegen, iedereen die zin heeft om een potje te spelen btw: Amras NL. Ben nu lvl 8 op team skirmish.
     
  3. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    De Kerstman is ook geen slechte vent hoor... ;)
     
  4. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt voor elke game mode een ranking, dus een voor rimble pit, een voor team skirmish, een voor head to head en een voor big team battle..
    waarschijnlijk hebben jullie dus verschillende game modes gespeeld
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat was het niet. In de stats na het spel stond lvl 6. Meteen daarna in de party stond ik weer op een lager level. Daarna speelden we weer big team battle, en precies hetzelfde gebeurde weer.
    Ik ben dus niet uit big team battle weg geweest. Op www.bungie.net stond mijn ranking na deze potjes ook weer op lvl 3 voor big team battle
     
  6. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    & de PaasHaas dan

    sorry van de dubble post er ging iets mis
     
  7. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    & de PaasHaas dan _O_ _O_ _O_ _O_
     
  8. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    De Paashaas is geen vent, dat is een dier...btw, I hate rabbits

    Gotta Kill em All!!! ;)
     
  9. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    zit wel wat in.......
    He paas haas tdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatdatda
    damn magazijn is op
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mijn stats niet zien op bungie.net als ik inlog en bovenin het beeld op ´My Stats klik´. Dan krijg ik een error waarin staat dat er geen stats voor de player is. Maar als ik bij find player m´n gamertag (headcollector) invul dan krijg ik wel m´n stats te zien :confused: . Hoe kan dit?'
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo stom dat je niet gewoon king of the hill kan aanzetten bij optimatch!
    Wat is het verschil dan tussen optimatch & quickmatch...
    En al die rare namen: rumble pit, team skirmish...

    Ik vind het multiplayer menu alles behalve overzichtelijk & goed. Hoe kan dat nu dat je niet kan kiezen dat je king of the hill wil spelen? Wat dachten die mensen bij Bungie?
    Wat moet ik dan nemen? Team skirmish? Da's bijna alleen domme territory:mad:
    :mad::mad::mad:multiplayer menu:mad::mad::mad:


    Mensen die graag king of the hill spelen: voeg me gerust toe! gamertag= Vermander
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is het hele probleem ja Tronky. Het is gewoon zo kut dat je niet kan spelen wat je wil spelen.
     
  13. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan met halo2 niet met een vriend samen spelen .. want er staat steeds.. quest cannot play in a ranked game.. maar hoe zet je die bolo pretoe ranked game uit dan :confused::confused: want ik d8 dat je met 3 andere vrienden op xbox live kon :confused::confused:
     
  14. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad en ALS je dan eens iets leuks bezig bent dan is het na 1 ronde al direct gedaan en moet je weer helemaal zo'n groep vinden...
    Als je vrienden hebt is het wss wel allemaal goed, maar ik heb wel niet constant 7 vrienden online die halo2 spelen...
    Gaat er nog een update ofzo komen, want nu is het echt ni leuk...
     
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is idd echt niet meer leuk. Ik kots nu van ascension, collusus, team ball en burial mounds. Halo 2 MP is vergelijkbaar met Halo 1 de hele tijd Rat Race of Longest spelen. Gelukkig is er de heerlijke gameplay want anders was ik er allang al mee gekapt. Als er nu niet snel wat verandert stap ik over op xbconnect.
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist leuk om zo vanalles te spelen. Ok, het ene spel is minder dan het andere. Maar ik kom nu wel alles een keer tegen en leer alle maps uit mijn kop. Als je dit doet met een party die goed samen kan werken maakt het mij niet uit welke map, ik vind het leuk om te doen. Overigens krijg ik meer dan 50% Zanzibar 1 flag CTF _O_
    De afwisseling is zo groter, en met je party kun je altijd nog besluiten om meer mensen uit te nodigen om zelf een potje te spelen. Alleen jammer dat die games niet meetellen voor de ranking.
     
  18. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik overdrijfde ook wel wat maar toch komt er bij mij nu een irriterend gevoel als ik weer in hetzelfde level word geplaatst.
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien gaat dat nog komen. Gelukkig begint mijn friendslist te groeien, onderhand zijn er altijd wel een paar online waar ik kan joinen.
    Ik las pas wel op bungie dat ze het systeem iets aan gingen passen. Ik ben nu aan het zoeken wat precies zou veranderen. Volgens mij was het iets met de kans op het krijgen van iedere map ofzo.
     
  20. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten veranderen dat je ook kan joinen bij custom games. Die verandering zal waarschijnlijk te drastisch zijn en dus niet ingevoerd kunnen worden. Maar ik hoop wel dat het zoiets word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina