1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij stond in datzelfde stuk ook nog dat ze dit systeem zo niet konden veranderen omdat spelers geselecteerd worden op skill. De groepen per skillniveau zijn zo klein dat je dan bijna geen volle games krijgt waarin spelers op hetzelfde niveau zitten als iedereen mag kiezen waar ze in gaan en zelf games aan kunnen maken. Dat zou betekenen dat je meer variatie in het niveau van je tegenstanders krijgt.
    Hier kwam het volgens mij op neer, maar ik kan het artikel zo snel niet meer terug vinden.
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Kzal dan ook maar eens mijn friendslist uitbreiden & in zelfgemaakte rooms spelen.
    Toch wel vreemd dat bungie dit systeem gebruikt.
    Van al die testers moeten er toch wel geweest zijn die dit niet goed vonden?
    Of mss hebben ze dat er pas later ingestopt.
    Ik vind het alleszins ni echt leuk, verpest het spel een beetje.
    Je spendeert meer tijd naar het zoeken van een spelletje dan dat je effectief speelt(om te overdrijven:))
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja je hebt wel gelijk.. De potjes duren maar 3 minuten en dan weer een paar minuten zoeken enzo |:-
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    pfff ik moet zeggen..... HALO the bom.. sinds ik weer Live Heb vanaf donderdag ben ik niet meer op xbw geweest:eek:... alleen maar geHALOed maar wat ik me dan nu ff afvraag spelen er nou zo weinig NLers HALO2:eek:.. want ik ben er sinds donderdag pas iets van 3 tegen gekomen, en een leuke LIVE friendlist heb ik ook nog niet maar dat komt wel , en wat ik dan wil vragen is of het goed is dat ik er een paar mensen van jullie toe mag voegen... of jullie mij natuurlijk. alvast bedankt(y) want met Nlers spelen vind ik toch altijd nog wel het goafste(y)
     
  5. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt gelijk er zijn weinig nlers maar als je ze tege komt............ *)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je mag me toevoegen. Er zijn zat Nederlanders, alleen wordt je vaak bij Engelsen/Amerikanen/Fransen/Aziaten gegooid en zit er af en toe een Nederlander bij.

    Jammer dat je geen restart functie hebt. Steeds opnieuw een game vinden. Sommige potjes zijn na 2 minuten al over (3min. territory oid).
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik moet ook eerst een minuut laden...
    Bij optimatch klik je het type game uit .. en dan gaat ie zoeken// zoeken// zoeken... 1 minuut verder |:- en je kan idd geen game kiezen met aantal spelers/ map..? en met quickmatch kiest ie gewoon hetzelfde uit als bij optimatch>???? :confused:
     
  8. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij quickmatch bespaar je toch 7 hele seconden.
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je al toegevoegd, dacht eerst dat je een bekende van me was waar ik vroeger mee op de pc in een clan zat. Daarom zo'n vaag berichtje van me |:- Maar dat is iig een nederlander er al bij. Kijk anders ook in de thread met game afspraken, aan gisteravond heb ik alweer 11 nederlanders in mijn friendslist overgehouden.
     
  10. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    eej jah ik weet het wer jah was idd een vaag berichtje ik snapte ook niet egt waar het over ging haha maar ik zie jullie gauw op LIVE:9
     
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer eens lekker een dag Halo 2 kunnen spelen! Er is veel gebeurt, ben van clan verandert en in Team Slayer eerst naar lvl 12 gegaan en toen weer terug naar lvl 10 :'-( en ben in Rumble pit gestegen van lvl 8 naar lvl 12. :D

    Al met al dus een lekker weekeind Halo kunnen spelen. Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van het Live gedeelte van Halo 2. Het werkt echt super!

    mijn stats
     
  12. Major Zanzibar

    Major Zanzibar Aapje

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    In het level Waterworks hangen er van die stenen (stalegtieten of iets dergelijks) aan het plafond. Als je daar op schiet met een human weapon, dan komen ze naar beneden gevallen! Probeer het maar eens!
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me nu eindelijk een beetje van de hype losgemaakt, en ik kom tot de conclusie, dat halo 2 eigenlijk helemaal niet zo goed is. je kunt niet kiezen welke mode je wilt spelen, welk level, er worden alleen maar kut modes en levels gespeeld in de servers van bungie. zanzibar CTF wordt niet echt vaak gespeeld, of CTF headlong ook niet, altijd maar collossus teamball, of territories, of ascension team crazy king
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, niet leuk is zacht uitgedrukt. Voor mij is de lol eraf... Ik heb het spel sinds de 11de en als ik in totaal een uurtje op live ben geweest is het veel.
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik voel me behoorlijk hard in de kont gepakt door bungie,
    het is toch idioot dat ze niet gewoon de gamers zelf een game op laten zetten, of zijn ze bang dat al hun 'mooie' spelmodes dan niet tot hun recht komen.

    achteraf hebben repelsteeltje en xboy007 toch gelijk gekregen

    ps. op lannetjes is het wel leuk
     
  16. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vreemd, ik krijg deze juist heel erg vaak, wordt er zelfs een beetje moe van....Ik wou dat ik die andere wat vaker kreeg....
     
  17. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    D'r zijn cheaters actief.
    Waarschijnlijk maken ze misbruik van de stand-by opties op modems.
    Check http://www.badboyoflive.com/video/CheatBBOL.mov
    De amerikanen verdedigen eerst dus niks aan de hand.
    Maar in het 2e potje gebeurt het,....terwijl de fransen wachten tot de game wordt hervat zijn de amerikanen al bijna thuis met de vlag.
    Het is maar de vraag of Bungie hier iets aan kan doen.
    Mocht het een keertje bij jullie gebeuren, noteer dan de gamertags en reporteer die aan bungie.
     
  18. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de makers van halo2 nu wel zo'n beetje door moeten hebben dat "hun" spel opzet
    niet het beste is wat er is... 8) duz zal dat wel verandert worden neem ik aan.
    anders moet je inplaats van hier te "zeuren" }:] ff een klacht per email sturen naar bungie.

    misschien dat ze dan het licht wel zien. *)
     
  19. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat iedereen moeilijk doet over het hele systeem. Ik vind het juist een hele verbetering.
    Het vinden van de games duurt inderdaad ietsje langer dan bij andere spellen, maar als dat ervoor zorgt dat iedereen min of meer gelijk aan elkaar is, so be it!

    En het grote voordeel van dit systeem is dat je gewoon lekker als een party van spel nar spel kunt gaan. Als je een beetje een vast clubje hebt van 4 mensen die vaak spelen, dan wordt het al gauw een heel stuk leuker. (En wordt je ook steeds beter).

    Kortom, hulde voor de opzet. Alleen het zoeken naar een bepaalde game zou wel aardig zijn, al ervaar ik dit nu niet bepaald als een ramp. Dit voorkomt ook dat sommigen te gefixeerd raken op een bepaald level en daar echt heer en meester worden.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net voor het eerst een paar potjes rumbli pit gedaan. Begon met Level 1 tegen diverse Level 5 en 6 gasten, maar na een paar potjes zat ik in Level 4. Lekker mn individuele skills oefenen hiermee:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina