1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nou zo, dat als je met je je friends speelt je ranking niet omhoog gaat?
     
  2. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik gebruik rumble pit ook om te oefenen op het "Kill" werk.Met die kill skills worden de big team battles toch makkelijker gewonnen.
     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    wonderlijke mensen heb je toch. knappe prestatie om te winnen zonder tegenstand. |:-
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister was egt mooi we speelden big team battle cptf in die grote zanibar lvl we waren bezig opeens hoorde ik een vamn mein tegenstanders iets schreeuwen en die stem kwam me heel bekend voor dus ik weer proberen hem te vinden zonder te schieten etc dus werd heel de tijd afgemaakt tot ik hem tegenkwam en het bleek een oude vriend van mij te zijn, ik voegde hem toe aan me friendlis en heel de avond geen HALO meer gespeeld we hebben gewoon beetje op live gechilled en beetje praten agf en toe potje fifa gespeeld en outrun ook weer ff msn uitgewisseld en nu heb ik een oude vriend weer tergu.

    _O_ (K)(K)(K) XBox Live (K)(K)(K) _O_
     
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    waar xbox live allemaal niet goed voor is. leuk zeg.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet wat ook nep is ? Soms ontstaan er 2 games. Kijk ik op Bungie.net. Blijkt dat ik verloren heb. Is al 2x gebeurt maar de vorige keer had ik gewonnen terwijl ik in de andere game verloren had.

    Het is dan zo dat er spelers weg zijn bij beide teams. Deze blijken dan later in een ander team te zitten. Zo had ik eerst dat er 6 spelers uit mijn team weg waren en we speelden dus met 2 tegen 8. Ik ben gewoon gebleven en we hadden natuurlijk verloren. Maar toen ik later op Bungie.net keek bleek dat de andere 6 spelers uit mijn team ook in een game werden gezet en die hadden ze gewonnen want het was 6 tegen 0 spelers. Die game werd op Bungie.net opgeslagen terwijl de andere waar ik in verloren had er niet bij stond. Vandaag had ik weer het zelfde. Daar hebben we een game gespeeld waar bij beide teams 1 speler weg ging. Ik kan me die game nog herinneren omdat ik steeds in gevecht was met een sniper. Nu kijk ik op Bungie.net naar die game en blijkt dat ik 0 kills heb en 0 death. En de andere 13 spelers ook. Alleen de 2 spelers die weg gegaan waren hebben wel kill, death en flags.

    Heel vreemd allemaal hoor. Bungie heeft dus flinke problemen met de stats want ik heb al meerdere mensen online horen klagen hierover.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kvin het hele Halo2 Live eigenlijk een beetje te makkelijk. was als level 1 (eerste keer) ingedeeld bij lvl 5 en 6, dik gewonnen...das toch saai?

    het wordt eindelijk leuk als je met een goede groep in matchmaking team skirmish zit. dan krijg je ook tegenstandars van level 13/14, wat weer een uitdaging is:)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is geen cheat. Omdat de verbinding weg viel lopen de spelers nog gewoon door alleen zie je dat niet en kun je ze niet besturen. Daarom sta je na een 'Connection Interruption' ook wel eens heel erg anders als dat je was.

    Wel vreemd is dat je aan het begin van het spel ook een CI ziet en dan drukt de speler op select. Dan zie je 1 of 2 namen in het grijs dus dat betekend dat die spelers weg gegaan zijn, maar een paar seconden later zijn ze er alweer.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, ik zat ook zo in level 4. In het begin zegt de level nog niet zo veel, waneer je pas in level 6 of hoger zit begint het volgens mij een beetje serieus te worden.
     
  10. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt juist heel veel kapot geschoten. het gaat nu al beter dan in het begin. ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe je een rocket launcher kunt locken. kan iemand mij dat misschien vertellen. je moet iets indrukken als het rondje rood is, maar wat moet je indrukken dan? is misschien een beetje een stomme vraag, maar ik hoop dat iemand mij dat kan vertellen.

    alvast bedankt
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je level zegt geen reet. Ligt gewoon aan of je een normaal team hebt. Ik was laatst lvl 11 in Big Team Battle. Toen speelde ik 4 rondes waarbij iedere ronde 2 of meerdere mensen uit mijn team weg gingen en verloor ik 4 rondes en was weer lvl 10. Dat zuigt gewoon. Ze moeten je stats gewoon individueel bepalen zodat je vaak 'mongolische' teammaten je stats niet kunnen verneuken.

    Niks is erger dat je met 2 man je basis aan het verdedigen bent terwijl 6 andere bij de tegenstander in de basis zitten |:-
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet de 'Right Trigger' inhouden totdat je een geluidje hoort. Dan laat je de trigger los en wordt de 'Rocket' gelanceerd.

    Je moet je gewoon altijd opofferen voor je team. Daardoor win je veel vaker. In het begin had ik vaak scores van 25-1 enzo tegen veel hogere lvls maar we verloren wel steeds omdat ik niet aan het verdedigen / aanvallen was maar alleen maar kills maakte (ik dacht toen dat daardoor je stats omhoog gingen.)
     
  13. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ok. ga ik vanavond proberen. ik heb eigenlijk ook weinig first-person shooters gespeeld online. ik heb nog niet zo heel lang live. vanaf oktober ofzo. misschien heel veel oefenen dan gaat het vanzelf goed.
    ik weet niet of er vanavond nog mensen zijn waar mee kan spelen. ik speel meestal met amerikanen enzo. Nederlanders zijn veel leuker. ik zie het wel. iedereen mag mij toevoegen. ik ben zo rond negen uur online denk ik. moet eerst nog even weg.

    Greetz
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als bij mij een aantal mensen weggaan, waardoor het een oneerlijke pot wordt, ga ik ook weg. Heb geen zin om kansloos (en oneerlijk) te verliezen. Dan kan je beter meteen kappen en een nieuw potje zoeken waar wel iedereen gewoon lekker zijn best doet en het complete potje afmaakt. Zit ik dan alsnog in een slecht team, dan blijf ik tenminste en doe ik mijn best om er een leuk potje van te maken.
     
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1

    Wat kraam jij toch allemaal uit...
    1. Hulde voor de opzet is ENORM overdreven
    2. Voor sommige mensen oa ik die absoluut niet graag ctf speel & wel graag king of the hill is de opzet wel degelijk niet goed
    3. Wat is er mis met één level veel spelen? Dan kun je net zo goed in project gotham 2 altijd een random circuit laten kiezen omdat anders er mensen te goed zouden worden? :confused:


    Eerst eens denken voor je iets zegt.
    De opzet kon VEEL beter & dat is gewoon een feit.
     
  16. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Speel daarom ook wel graag in een potje met jou _O_ Khaat die gasten die wanneer ze verliezen snel leaven :{
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je wel doen maar als je team dan verliest gaan je stats alsnog omlaag. En omdat je 'abort' gaan je stats nog een keer omlaag dus je kunt beter blijven in z'on geval want als je ook nog een gaat gaan je stats 2x zo hard omlaag!!
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik helemaal met je eens. Ik speel en heb best veel online shooters gespeedl (PC). En daar speelde ik bijna altijd TDM (Team Death Match) en TKOTH (Team King of the Hill). CTF had ik altijd een hekel aan.

    Bija Halo is het gewoon jammer dat je niet kan kiezen wat voor een soort game je wilt spelen. Nu speel je CTF / Bomb en heel af en toe Terrotories in 2 maps (heel af en toe een 3e). Dat is gewoon te saai......
     
  19. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste van de wereld zitten al op level 24.. dus saai lijkt me een groot woord! Probeer daar maar eens te komen O-)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En dat te betekenen dat je tot level 50 kan :eek:
    In het begin gaan de levels snel, maar ze gaan steeds langzamer omhoog.
    Maar level 24, dat ga ik niet halen. Ben blij als ik over de 10 ben:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina