1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ghhe jij neit alleen :9 ik vind mijn lvl 7 al veel:9 haha mij gaat het ook niet om de ranking maar om de fun die rankin gken me me kont in gepropt worden, al is het wel leuk dat je af en toe in die games hoor waar jij lvl 7 bent dat je die mannetjes hoor zeggen van.. :eek: dit gaan wij niet winne hij is lvl 7:eek::9.... hahaa
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ma kheb ook gzien wie da zijn. das een clan die daar aan de top staat, devoted to play halo2 all the time. dan ben je toch wel ziek bezig. met een goed team kun je HEEL veel bereiken.

    de matchmaking games duren btw erg kort, zonde. ik wil spelen, niet met elkaar liggen lamzakken in de lobby :9
     
  3. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook een hekel aan als mensen leaven als ze verliezen. speelde net assault en van het andere team was er nog maar 1 over. was dus 4 tegen 1 echt zielig hoor
     
  4. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ik leave niet zo snel, alleen als we gewoon zwaar geowned worden en ik een partyinvite krijg van iemand anders.
    maar meestal speel ik ook customgames... geen gezeur met "best" mogelijke games zoeken...

    gisteren een minor clan-match gedaan 3 vs 3.
    en dan moesten we zo'n bom armen.
    ik had triple kill *) ... slaan met die bom }:] hahaha
    eerst liep er een voor me, toen kwam er 1 on het hoekje weg en toen kwam de laatste
    ook om de hoek weg met een zwaard!!! ... maar ik sloeg hem eerder dood }:]

    clan matches zijn cewl, maar dan moet je wel goede samenwerking hebben.
    maar custom-games roeleren. O-)
     
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik nou de enige die dit spel online kut vindt?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alleen de 1e 5 levels gaan wat sneller. Daarna heb je 500xp per level nodig. Als je van hogere levels wint krijg je meer xp daarom ga je in het begin wat sneller. Verlies je van lagere levels gaat je xp snel omlaag.

    Nee, ik vind het leuk om het 30/60 minuten per dag te spelen maar meer ook niet.
     
  7. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik nou ook, dan zit ik er even achter en dan denk ik bij mezelf 'wat een kutspel' terwijl ik dat bij rbs:ba niet had.
    nouja maar afwachten totdat gcshop eindelijk ghost recon 2 opstuurt.
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe weet je hoeveel XP points je precies moet. Misschien dat dit hier al een keer is gezegt, maar bij bungie.net heb je in iedergeval alleen een blauw balkje waaruit je kunt opmaken hoever je nog moet, maar na mijn weten word er niet op de punt nauwkeurig bepaald wanneer je naar een volgend level gaat.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eigenlijk alleen maar in custom games omdat ik met grote groepen speel. Maar als we met een klein groepje zijn vindt ik de Team Skirmish altijd fun. Met een beetje samenwerken win je altijd op de lagere niveau's. Mijn lvl's zijn dus nog behoorlijk laag. Maar dat heeft ook weer het voordeel dat ze niks van mij verwachten ;)
    Clanmatches heb ik nog niet gespeeld, maar dat moet er binnenkort toch maar eens van gaan komen.
     
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die clanmatches komen er binnenkort wel aan. Eerst wil ik ff met de hele clan oefenen op team skirmish.
     
  12. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag over match making: als ik matchmaking doe bij rumble pit bijvoorbeeld krijg ik altijd de map lockout, ascension, ivory tower of colossus en heel soms nog zanzibar maar er zijn ook nog 7 andere maps hoe komt dit ?
    en hoe werkt matchmaking eigenlijk kiest de computer een map en een spelsoort of doet een of andere host dat dus dat ik iemand join?? wie kan hier antwoord op geven ? alvast bedankt
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm.. ten eerste zoekt matchmaking volgens mij de zelfde soort mensen met de zelfde rank als jou. de rest weet ik niet
     
  14. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Kort gezegd: De computer kiets willekeurige tegenstanders die ongeveer op hetzelfde level zitten als jij en gooit jullie in een willekeurige map met een willekeurige gametype (rumble pit kan bijvoorbeeld slayer zijn, maar ook best rockets of crazy king). Er is geen manier om dit zelf in te stellen, het enige dat je kunt instellen is wat voor soort spel je ongeveer wilt spelen (rumble pit, team skirmish, clan battle, head to head etc). Een uitgebreid artikel over hoe het precies werkt kun je hier vinden…
    - Alles over matchmaking: Hier
    - Alles over de playlists: Hier
    - Alles over de stats en ranks: Hier
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Rumble pit kun je maar in 4/5 maps spelen. Dat is voor Halo 2 nog veel, want Big Team Battle is altijd in 2 maps en heel heel af en toe een 3e...
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie heeft voor iedere spelvariant ingesteld welke opties er gekozen kunnen worden. Deze hebben ze gekozen op basis van de grootte, speltype etc. Zo speel je in team skirmish op Zanzibar wel 1flag CTF, maar nooit classic CTF.
    Bij big team battle speel je niet in in de kleine maps omdat daar geen 16 man op passen.
     
  17. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk net op bungie.net zie ik dat er nu ook teamslayer playlists staan, ik kan nu even niet op XBL maar kan iemand ffe confirmen dat er naast team skirmish ook teamslayer is?
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    *kijkt even snel. 3 nieuwe opties. Team training, Rumble training, Team slayer.
    Flinke verbetering :) Zou nu de team skirmish alleen nog maar CTF, Oddball etc zijn?
     
  19. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet, het is gewoon een speciale optie alleen voor TS. Een goede verandering vind ik zelf! *)
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    alle potjes hebben ook een gemiddelde langere speeltijd, vind dat games zoeken zelf niet zo erg maar als je dat wel vond is dit wel een goede verbetering.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina