1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we speelden gisteren een spel, met acht warthogs in coagulation,
    regels alles mag behalve schieten :confused:
    maar was wel grappig eigenlijk :cool: zien je allemaal warthogs om elkaar heen
    rijden en een helehoop lui er tussen door lopen en warthogs proberen te
    ontwijken en te boarden.
    ik had een board duel met een andere gast ik pakte zijn warthog, hij pakte mijne weer,
    ik pakte zijn warthog en hij pakte mijne weer zo gingn dat 8-9 keer
    en toen werd ik door een andere warthog overreden :'-(

je kills gaan niet zo snel dan BTW.
    maar daar gaat het niet om.

2. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    8 warthogs, ik wist niet dat dat kan. hoe kun je dat dan instellen?

3. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee... ik had de game niet gehost

op het begin stonden er wel gewoon 4...
    maar ze kwamen er al weer bij toen de andere nog niet stuk waren dan denk ik...

Laatst bewerkt: 2 dec 2004
  4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat er moet komen bij optimatch:

Gametype (ctf, slayer...)
    Number of players (2,4,6,8...(kan ook met min & max werken))
    Map (Zanzibar,...)
    Starting Weapon (voor mensen die dat persé willen..)

En bij elke keuze kan je ook gewoon any zetten.

Zou dit niet een veel beter systeem zijn???

5. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik word er nu een beetje moe van. Hoe krijg ik het voor elkaar dat anderen mij horen tijdens een match in Halo 2? Als ik een een chatroom zit met andere friends horen ze me wel. Maar zodra we spelen horen ze niets.

Ik heb al bij de setting gekeken en alles uitgeprobeerd maar het lukt me niet.
    Iemand die weet hoet het moet? ALvast bedankt.

6. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten echt hoognodig 1 Flag CTF afschaffen op Ivory Tower. Ik bedoel dat is echt helemaal niets. Je pakt de vlag rent door het midden wordt neergeschoten, en iedere speler verschuift hem een stukje en je hebt hem. Alleen op Zanzibar kan je 1 Flag CTF.

En waarom hebben ze in hemelsnaam een Rocketlauncer op Ivory Tower geplaatst. Zal wel aan mij liggen...

7. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op de witte knop drukken als je tegen je team wilt praten. Verder zit er in Halo 2 proximity voice wat inhoud dat alleen mensen die dichtbij genoeg zijn je kunne horen. Mensen die te ver weg staan of verder weg kunnen je dan slecht of gewoon niet horen.
    Als dit je probleem niet oplost weet ik het verder niet.

8. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje omtrent ctf games

Als je op het einde gelijk speelt met flag captures bijv 1-1, dan win (en verlies) je soms ook. Terwijl je de andere keer beide eerste wordt

Hoe wordt dit bepaald?

Aantal pogingen dat een vlag gepakt is?

9. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    .

het kan er mee temaken hebben dat de tegen party lagere stats hebben dan jullie en
    dat jullie dus volgens de stats hadden moeten winnen, maar jullie hebben dus gelijk gespeelt
    tegen een team met lagere stats (is gelijk aan verliezen) (andersom winnen natuurlijk)

Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  10. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook wel eens gedacht

daarom wil ik het zeker weten, zodat we onze tactiek hier op kunnen afstemmen, mocht het op een gelijk spel uitlopen.

Als het nou om grabs gaat, dan kan je namelijk proberen om in de laatste sec toch ff die vlag aanteraken

11. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht zoiets van dat het laatste team die de vlag steelt wint...

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je in de laatste ronde gelijk maakt wint jou team. Als je dus 0-1 staat en je scoort de laatste vlag wordt het 1-1 maar heb je alsnog gewonnen!

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    nah, te specifiek zeggen ze, dan krijg je te lange wachttijden...dit is juist heel eerlijk, de beste wint. En de beste behoort alle spel modi te beheersen.

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil niet de beste zijn, daar gaat het helemaal niet om.
    Het moet gewoon mogelijk zijn te spelen wat je wilt spelen!!

En als je dan gewoon zoals nu speelt is het toch nog 80% geluk. In welk team zit je? Kom je de vijand tegen in z'n rug, of hij je in jouw rug? Welk wapen heb je toevallig gevonden? Loopt hij op je granaat?...
    Dus die ranking maakt niet zoveel uit, tenzij in clanverband vind ik.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind dat het gewoon zoals Return to Castle Wolfenstein moet zijn.. En ik vind dat custom games ook gewoon toegankelijk moet zjin voor mensen die geen friends van me zijn (en niet via via.)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meer zoals SOCOM. Gewoon rooms maken waarin je vrij kunt joinen dus niet als hij begonnen is je er niet meer in kunt. Dan heb je gewoon rooms met alleen CTF servers of Assault servers. Of gewoon rooms waarin je alleen een bepaalde map speelt en daarin alle verschillende games.

17. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Kan blijven zeuren hoe het moet zijn, maar de game is zo opgezet en kan dus nooit meer veranderd worden

dus hou aub is op met dat constante gejank en gezeur

zo dat is er uit :p

18. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als we nu zeuren dat het anders moet, dan kan bungie daar rekening mee houden ...

of niet natuurlijk :)

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als mensen hier zeuren is het op de verkeerde plek, alsof Bungie alle fora van het net gaat bekijken of er nog bruikbare tips te vinden zijn |:-
    Mensen die veranderingen willen zien moeten bij Bungie zijn. Er wordt naar ze geluisterd (kijk maar naar de eerste twee updates).
    Maar ipv heel de tijd de negatieve kanten van het spel te gaan bespreken kun je beter de leuke mogelijkheden gaan verkennen en gewoon GAMEN.

Ik heb nog nooit zo'n intense beleving online meegemaakt als dit spel _O_
    De continue afwisseling tussen, haat, liefde, argressie, passie, verdriet, plezier, overwinnings gevoel, als team in de pan gehakt worden of een team in de pan hakken... Al deze zaken en nog veel veel meer... Dat kan alleen met het systeem als Matchmaking... De trashtalk met gamers all over the world afgewisseld met respectvolle lofzang voor een lekker pot maakt dit spel en de manier waarop je met mensen van over heel de wereld speelt uniek!!!

Je hoort je tegenstanders tegen elkaar schreeuwen als we een bom aan het armen zijn, een vlag aan het scoren, 4 meer kills hebben dan hen met teamslayer... Je hoort mijn team tegen elkaar schreeuwen als er een bom in onze basis gearmd wordt, er een vlag bij de tegenstander gescoord wordt, als ze 4 kills meer dan ons hebben met slayer...
    Enz, etc, etc.... Nee mensen, deze winter is het Halo2 op Live _O_

Misschien moeten de mensen die over het spel zitten te zeiken hem snel op marktplaats zetten en verder gaan met dingen die ze wel leuk vinden....

Stats Player Xwondering
    Playlist \ Level \ Games Played \ Wins
    Rumble Pit \ 6 \ 15 \ 4
    Team Skirmish \ 9 \ 240 \ 89
    Head To Head \ 3 \ 3 \ 2
    Big Team Battle \ 7 \ 44 \ 21
    Team Slayer \ 3 \ 12 \ 3

Stats Clan Reprazent NL
    Playlist \ Level \ Games Played \ Wins
    Minor Clanmatch \ 5 \ 60 \ 13
    Major Clanmatch \ 1 \ 11 \ 0

Zoals jullie zien al lekker veel gespeeld en relatief wat vaker verloren dan gewonnen :'-( Maar het plezier wat ik heb gehad tot nu toe valt niet af te lezen aan cijfers *)

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel vooral Big Team Battle. Ben nu lvl12 gelof ik daar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina