1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    cool :cool: !

2. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien waren we trouwens allemaal even slecht of goed :D:D

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Super cool inderdaad! Leuk om te horen dit soort verhalen _O_

4. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook zwaar verslaafd aan H2. Ik speel heel vaak Ascension Rumble Pit. Heerlijk fraggen.

@CHiLL@@P: Waar haal jij die stats vandaan? Waar kan je ze zien?

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
  6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja gisteren was het gewoon raar. Het was gewoon amerikanen dag. Dit spel is erg vet alleen tegen amerikanen is er zowat altijd lag. Bij matchmaking gisteren heb ik alleen maar tegen amerikanen gespeeld :mad:.. Wou dat er een mode was die american free was :)

7. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd WHAT, wij hadden gisteren exact hetzelfde. Overal lag, hadden een potje team slayer (50) in de lockout, en we stond in nog geen 3 minuten met 18-0 achter. Gelukkig nog wat rechtgezet, maar de lag was echt merkbaar....

Daarvoor nog wel een mooie pot 2-4 (onze twee mates schoten ons eerst neer, en toen kickte mijn andere teamm8 hen eruit...) uiteindelijk 25-23 verloren...maar wel cewl 2 tegen 4 en dan nog tegenstand bieden...

8. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    2vs4 heb je juist meer kans op winnen :| je team krijgt veel minder deaths,de tegenstanders kunnen weinig killen,en jij kan alleen maar veel killen,je kan veel makkelijker met granaten killen e.d

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als hun met 4 man bij elkaar blijven kun je gewoon niet winnen. Zelfs niet met granaten. Als die gasten ook maar een beetje kunnen spelen word je afgemaakt.

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd.. de minderheid verliest natuurlijk vaker

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhm tja

Wij waren lichtelijk in het nadeel ja. 1 ging sniperen. 1 ging op afstand met de battlerifle en 2 stormden telkens op ons af (in Collossus) 1 had de shotgun met granates en 1 had double wielding SMG+plasma rifle.

Ergens hadden ze het best leuk bedacht :D (waren trouwens 1 nick+3 guests, dus ook nog eens makkelijk lullen, waarschijnlijk wel kleine schermpjes hehe)

Anyways, we gingen de gangen maar in en hadden zelf nog wel shotguns...maar als je eenmaal gekilled bent, dan is het toch wat anders...

12. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren heb ik mijn Halo 2 versie gekregen.. Ik had nog nooit een FPS op een console gespeeld (wel op PC), dus het was wel heel erg wennen met de controller.. Na 2 uurtjes ging het al een stuk beter.

Online is in ieder geval erg gaaf, alleen hoe krijg ik in hemelsnaam die tegenstanders normaal dood?? Ik heb het gevoel dat ik een minuut op iemand moet schieten terwijl ik zelf binnen de korste keren het loodje leg... Iemand een tip hoe ik met iets minder kogels toch wat meer kills kan maken.. Zit nu op ongeveer 5 kills in een game.

13. halo_is_lauw

halo_is_lauw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan ook gewoon als je bij hem staat eerst slaan en dan schiete helpt ook wel meer :p mag ik je toevoege aan me friendslist he??

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M@cer, het komt erop neer dat je voor elke situatie de juiste wapenkeuze hebt (en wellicht dus moet leren)

Close combat is imo de shotgun, double wielded pistols, het zwaard perfect
    Medium combat double wielding --> pistols, smg+plasma rifle, smg+pistol, battle rifle
    Ranged combat sniper, bazooka, battle rifle of de covenant equivalent

Maargoed, hangt er vaak maar net vanaf welk level en welke locatie binnen een level...

Succes!

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M@cer, het komt erop neer dat je voor elke situatie de juiste wapenkeuze hebt (en wellicht dus moet leren)

Close combat is imo de shotgun, double wielded pistols, het zwaard perfect
    Medium combat double wielding --> pistols, smg+plasma rifle, smg+pistol, battle rifle
    Ranged combat sniper, bazooka, battle rifle of de covenant equivalent

Maargoed, hangt er vaak maar net vanaf welk level en welke locatie binnen een level...

Succes!

16. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey M@cer dat probleem heb ik soms ook. ik heb soms ook het idee dat jezelf echt een minuut moet schieten en dat ze je binnen een paar seconden dood hebben. het is wel zo dat je de juiste combinatie van wapens moet hebben. het gaat bij mij al een stuk beter nu. maar soms bak ik er helemaal niets van. mag ik je toevoegen aan mijn friendslist? ik vind het wel leuker om met nederlanders te spelen.

17. halo_is_lauw

halo_is_lauw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eeej flipmode mag ik jou ook toevoege aan me friendslist??? :) zie je wel online :)

18. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Voeg me maar toe... Gebruik geen headset, want af en toe roep ik dingen die niet over het netwerk kunnen :)

19. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk mag dat. ik ben vanavond rond een uur of tien weer online denk ik. iedereen mag me toevoegen.

20. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je daarvoor geen headset gebruikt moet het wel heel erg zijn... Gewoon opzetten man. Maakt het veel gezelliger.

Als je geen tegenstanders dood krijgt moet je eens experimenteren met wapens.
    Plasma wapens schieten snel het schild kapot, human wapens zijn effectiever tegen mensen waar het schild weg is.
    Een combinatie van die twee is dus erg sterk.
    Ik kan je aanraden om veel dual wield (2 wapens tegelijk gebruiken) te spelen. 2 SMG's is eens zo effectief als een enkele. En dan een covenant en een human wapen. Plasma pistol, plasma rifle, smg, pistol. Iedere combinatie van die 2 werkt behoorlijk goed. Maar natuurlijk sommige weer wat beter dan de andere.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina