1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    gister avond was @home aan het kutten! was wel 8 keer dr uit geknikkerd onder een matchmaking rumble pit potje, stelletje teringlijers
     
  2. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iedereen die speelt eigenlijk een schild. of kun je hier op een bepaalde manier aankomen?
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je schild is dat balkje boven je radar, dat heeft iedereen. Je kunt wel een blokje (net zoals die active camouflage) oppakken zodat je een overshield krijgt.
    De eerste kogels schieten je schild weg, daarna heb je nog een aantal kogels nodig om iemand dood te schieten.
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    gisteren ben ik ook een level gedropt door lag, maar vandaag :) ff rechtetrokken naar 11. Rumble Pit Slayer op Lock out.
    Elite TAR (skin : steel Elite) met Sword=>11 kills=> killtacular!
    daarvoor ook een killing spree met het sword...maar hier mee won ik het potje.
    Jup, ik ben een swordwhore.
    da stats!
    check ook het potje Swords daaronder...
    *tip* kom je Elite TAR tegen op live met een zwaard? Blokje om dan maar.*
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Zwaard vind ik maar minder...
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    LOL als de tegenstander hem heeft.
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    :) Nee hoor niet alleen dan.. ik weiger dat wapen te gebruiken als hij ergens ligt.. Vind geweren veel cooler :cool:
     
  8. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel klote dat als ik ff een paar dagen een anders pel doe ik er wer helemaal uit ben. Duurt het minstens een dag voordat ik weer een beetje fatsoenlijk weerstand kan bieden. En soms heb ik ook (volgens mij door mijn eigen verbinding) last van lag, dan is het ook echt frustrerend omdat ze me dan vaak eerder kapot schieten dan dat ik kan reageren. Nou ja dan maar weer snachts spelen als mijn huisgenoten slapen...
     
  9. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het dus echt zwaar relaxt :D maarja het was ook gelijk mijn eerste xbox live ervaring
     
  10. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan is het natuurlijk leuk he :)
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    *Tip* Of plak er een plasma granaat op
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwaards zijn echt relaxed. Ben ook zo'n swordwhore :) Als er een zwaard ligt, heerlijk dubbel en tripple kills maken in team matches en ook in head to head is het heerlijk.
     
  13. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel lekker ;)
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk toch iets raars op:

    -tijdens rumble pit hoor ik:1 mintute remaining, over 1 seconde: game over.
    -Ook tijdens Rumble pit: Aan het einde worden de scores ff heel snel doorelkaar gegooid waardoor er op een gegeven moment bij iedereen een score van 0 stond.
    -Een game wordt gestard, en dan zie ik links boven staan: Assaulting, Defend !, die twee woorden flikkeren heel snel achter elkaar.

    Komt dit jullie bekent voor of ben ik de enige hiermee?

    Zijn dit gewoon multiplayer bugs of wat ?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    _O_

    meestal denk ik: af en toe het zwaard voor 2-3 kills moet kunnen, maar als ik dan van die (*&)&MIETJES zie met dat kutzwaard, die daarna heel trots zijn over hun 11 kills met het zwaard, dan pak k t liefst halo2, en breek het doormidden. het zwaard is TE belangrijk in het spel, alles draait erom. als je meot verdedigen is het zwaard erg sterk, maar als je meot aanvallen wordt het helemaal erg.
    je loopt ff een basis binnen, moord iedereen uit met wat vage onrealistische sprongen, en je rent weg met (bijv) de vlag. leuk he |:-
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  16. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    en daar komt het stukje taktiek kijken waar het allemaal om draait... heeft jou team het zwaard niet dan moet je een oplossing vinden om het terug te krijgen zonder al te veel schade... de meest voorkomende taktiek is toch wel dat iemand met de shotgun voorop gaat om schade te doen het zwaard er achter aan en daarna nog 2ofzo met pistol/machine ding geweer... en als je zon taktiek moet verdedigen tja het moet maar toch... en dan komen die plak granaten mij toch altijd wel goed van pas:cool:....:9 ik vind het zwaard juist een hele goede toevoeging(y)
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bovenste heb ik nog niet meegemaakt. Die tweede wel, bugje denk ik. Bij die derde wordt toch ook geroepen: Assault, defense.
    Volgens mij wordt daar eerst het gametype gezegd, en daarna jouw taak. Zo kun je ook Assault, offence hebben.
     
  18. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    - wanneer iemand 25 kills heeft is het 'game over' die tijd maakt dan niet uit.
    - heb ik ook ervaren, maar dat stoort toch niet?
    - zie hierboven
     
  19. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoeld dus dat het hele potje om dat zwaard draait, zoals je zelf ook zegt.. als je dat niet leuk vind is het zwaard ****
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    precies, kzat gisteren met een paar engelsen team slayer te doen. we wonnen alles makkelijk, echt makkelijk. komen we op midship terecht, de tegenpartij had het zwaard eerst. we zijn gepwned met 50-17, alleen omdat er een enorme NOOB zo blij met het zwaard bezig was. het ergste is: daarna gaan ze ons trots vertellen dat we noobs zijn en hun maar wat goed zijn. |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina