1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je een beetje de ruimte hebt is het zwaard toch niet zo erg?
    Als er iemand met een zwaard op je af komt, achteruit rennen en blijven schieten en granaten gooien. De afstand wordt dan niet kleiner, dan kan hij die aanval ook niet doen.
    En met de goede combo van wapens heb je hem zo dood, net zoals iedere andere speler.
    En daarna pak je zelf het zwaard op 8)

Bij de kleinere levels is dit niet te doen omdat je dan voordat je elkaar ziet al zo dicht op elkaar zit dat de aanval meteen gedaan kan worden.

Het valt me trouwens op dat weinig mensen goed op de radar letten. Ik heb wel eens met een close range wapen (shotgun of zwaard) achter iemand aangerend omdat ik net niet dichtbij genoeg was. En die ander had het gewoon niet in de gaten.
    Het gebeurt ook best vaak dat je iemand tegenkomt die bij een hoek staat te wachten die dan niet door heeft dat er ook nog iemand achter hem staat die hem dan neerslaat. (en nee, niet met een ingezoomde sniper)

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Bij grotere ruimtes kan je natuurlijk het zwaard makkelijker neerhalen.. En bij kleine levels ga je alleen maar dood door die domme supersprong aanval |:- .. Ik wou dat je het zwaard bij custom game kon uitzetten.. No sniper is een optie maar het zwaard uitzetten niet :mad: Als ik bij Bungie zat was het dus anders gegaan. En ja mensen kijken idd niet op de radar, wat wel handig is want zo krijg ik lekker in de rug sla kills }:]

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het wel een beetje nep hoor, misschien komt het omdat ik nog een n00b ben ...
    Maar meestal als je je hele magazijn leegknalt op iemand, gaat diegene niet eens dood .. maar als hij maar 3x op je schiet lig jij meteen? Dat vind ik een beetje nep ... :mad:

Verder wel leuk spel, voertuigen zijn echt cool ... toppie

4. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb ik ook last van, maar dat zal eerder aan onze ervaring liggen dan aan het spel ben ik bang.. Het gaat wel steeds beter bij mij trouwens..

5. Xilvero

Xilvero Flaming Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom issie een NOOB als hij het zwaard heeft, en al helemaal als hij het kan houden.
    Ik vind dat jullie idd erg zijn geOwnt. :9

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Omdat je voor het zwaard geen skill hoeft te hebben alleen maar een rode cursor en weer eens een kill.

7. Xilvero

Xilvero Flaming Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft hem maar een keer te stucken, dan is het over.
    En dat gezeiks over het zwaard, ik vind het gewoon erg goed dat 'ie erbij zit.
    Je kunt wat makkelijker killen op korte afstand, maar van iets meer dan 5 meter heb je er feitelijk niets aan.
    Alles is weer super uitgebalanceerd, zoals we niet anders kennen van Halo.

8. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt vooral aan de wapenkeuze. Als jij 2 SMG hebt en die andere en plasma pistool en een magnum. Dan heeft je tegenstander (wanneer hij een beetje skills heeft) al bij voorbaat gewonnen. Gebruik bijvoorbeeld covenant wapens om iemands schild naar beneden te halen en een magnum/BR om de klus te klaren.

9. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    is de magnum een effectief wapen om te pakken? k zie em altijd liggen maar ik denk dan nee lama :D

misschien dat dat gaat helpen

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    In combinatie met een smg is hij wel sterk ja.

11. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    k merkte het net ja :D

thnx

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2x Magnum is veel beter als 2x SMG als je tenminste snel kunt schieten. 10 schoten is genoeg voor een kill. Ik schiet met 2x pistol iemand binnen 1-2 seconden dood.

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    De magnum heeft veel schotkracht ja, maar dan moet je iemand echt met alle schoten raken anders mag je weer gaan reloaden na een korte tijd .. das wel een nadeel

K zie geen verschil in de multiplayer ten opzichte van deel 1, richten is nog steeds kut en dan nog dat neppe gedoe van dat je je hele magazijn op iemand leegschiet, en hij dan 2x op je schiet dat je dan doodligt, is ook wel nep, frustraties komen dan echt naar boven bij mij hoor ..

14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    SMG en Pistol is ook lekker vind ik....

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ja ma als ik jou moet geloven is halo2 een budget-game en alle anderen noobs;)

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben bang dat dit toch echt aan jou ligt :{

Richten is volgens mij en duizenden anderen nog steeds heel relaxed, beter is er niet te vinden op de xbox.

Mischien moet je de volgendekeer je hele magazijn RAAK schieten :+ . Verschillende wapens zijn voor verschillende afstanden goed. Daarnaast is het altijd mogelijk om met een alien wapen het schield er sneller af te schieten en hem dan met een human wapen af te maken.

Gewoon veel oefenen en dan komt het vanzelf, succes

17. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook ja. Een SMG is alleen maar effectief van dichtbij. Dat rondje is niet voor niks zo groot. De kogels vliegen overal in het rondje heen. Dus mis schieten is niet moeilijk.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee alleen jij bent een n00b. Budget game :confused: jah voor jou wel als je hem download..........Halo2 is gewoon geen top game voor mij maar een middelmatige game of moet ik jou mening delen ????

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ik zeg toch niet dat t een budget-game is...
    En hoe kan ik op Live met halo2 alsk hem heb gedownload?
    je hoeft ook niet alles zo serieus te nemen en je meteen aangevallen te voelen.

je hebt nu al behoorlijk wat keren gezegd dat je halo2 en het MP gedeelte ervan niet goed vind. dit benadruk je ook eigenlijk in elke post. verder pats je constant met je prachtige kills en weet ik wat nog meer.

en nee, je hoeft mijn mening niet te delen, liever niet zelfs:p (een leuk discussie is altijd mooi:))

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K schiet ze echt allemaal raak en het blijft irri .. k hou em nog een paar dagen, als het me dan niet bevalt, ruil ik em in voor PES4

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina