1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo_is_lauw

halo_is_lauw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet terugbrengen fear je moet gewoon wennen en als je eenmaal vrienden op halo 2 heb dan kan je custom games maken en dan ben je wel uren zoet

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    zal proberen mn frustraties slapend te houden :)

3. halo_is_lauw

Leuk Bevonden:
    0
    das goed ;) het is egt wel een tof spel hr

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Neuh .. heb et een paar dagen zitten spelen, kreeg niet hetzelfde gevoel zoals ik bij Burnout 3 kreeg, die verslaving shit enzo :)

PES4 morgen lekker inruilen woooohooo ..

zie sig

5. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FeaR Haal de sig weg ander anders zal er iets heel ergs gebeuren

6. halo_is_lauw

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens mozilla het is veel te halo haterig

_O_ HALO 2 _O_

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    lol wat ga je doen, ga je me ownen op Live met Halo 2?

heeft iedereen al gedaan _0/

mijn sig _O_

8. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    zondag was mijn dag gewoon met halo 2 helaas niet kunnen spelen op xbox live! maar ik heb me kunnen vermaken met XBc en daar weer genoeg vrienden bijgekregen _O_ [rambo007, dualshock, locker ed.]

ik joinde dus een server waar al 14 man online waren later kwam er nog 1 gast erbij, nou het spel begint map = ivory tower, kills = 50, slayer ,alles default :) in het begin had ik de shotgun en lag ik meteen 8 punten voor [12-4-4-4-4-3en nog wat noobs met 1 of 2/3]toen ineens werd ik gekild nou ik dacht ok als ik eff door ga dan win ik wel eff maar ik zag zeer weinig mensen, totdat ik mijn zwaardje weers vond [even tussendoor de stand was toen [ik had er 13 en de andere 'koplopers' 34 ]en toen kwam ik op gang ik kreeg een killing spree van 33 ja egt waar geen bulshit O-) 8) en toen was de stand ik; 46-44-44-43-43-42-41-40] erg spannend dus ik zat gewoon maar wat te doen om kills te krijgen. toen verloor ik de leiding met nog 2 punten te gaan vond ik de rocket launcher en met mijn eerste schot had ik een dubble kill en ik was de winaar _O_ /0\

einuitslag;
    50 - 49 - 48 - 48 - 48 - 48 - 47 - 46 - 45 en nog wat rond de 10
    dit was een van de spanneste matches die ik heb gespeeld

en fear je sig zuigt mijn aars :9 haha ik vindt hem wel chill _O_ weten we meteen wat je van halo 2 vind

Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uhh niet waar maar ok.....

Check Bungie.net dan, kun je het zelf zien. Geen complex krijgen hè.......zou jammer zijn.....dat niveau haal je toch nooit.....

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen, maar jou stats zijn ook niet zo hoog ;)

11. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heren, heren... straal die kerstgedachte een uit, eenbeetje vrede onder de mensen ;)

12. Mijn live experience met live is dat ik halo 2 een kut spel vind
    het is te makkelijk zodat iedereen het kan
    het gaat er gewoon om wie het eerst schiet die heeft gewonnen
    Het is gewoon een klote spel met goedkope wapens, levels en veel van de mensen die het op internet spelen zijn ook nog eens debielen.

En nog effe iets jullie zijn toch allemaal te slecht }:] }:] }:]

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2004
  13. SjoerdjeA

SjoerdjeA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Te makkelijk= Speel naar hoger level.
    Wie het eerst schiet= Daar gaat het toch om bij shooters, wie het eerst en het best schiet wint :confused:
    Debiele mensen die op het internet spelen= Besef je nou wat je zegt, je noemt jezelf een debiel...

14. ja maar als je een dubbele smg hebt schiet je altijd raak

15. het raak schieten is veel te makkelijk als je dat nog niet eens beseft is het wel heel erg met je gesteld

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het ook een rukspel, maar in een shooter gaat het er toch echt om wie het eerst schiet..... En ik zou mezelf geen debiel noemen, dat vind ik een beetje debielig.... |:- Maar als jij jezelf een debiel vind, mijn zegen heb je....

17. SjoerdjeA

SjoerdjeA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh dus als jij aan de ene kant van colgulation staat, en ik aan de andere kant. Dan raak jij mij met een dubbele smg...

18. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bemsma heeft groot gelijk, halo 1 kon je in je 1'tje veel man tegelijk uitschakelen, hierbij als het 2 v 1 is met een beetje normale tegenstanders kan je niet winnen tenzij je een sword of rocket hebt, en dan heb je echt slappe wapens, maar dat sword rag je iedereen mee neer, als je head to head speelt heb je sword en je wint [als je er iets van bakt]. En je kan niet echt super zijn in dit spel, das ook al zo jammer, in halo1 had je noobs / halve noobs / normale spelers / goeie spelers en pro's op verschillende niveau's, bij dit spel is het , noob en redelijk, een noob kan gewoon iemand verslaan die dit spel al 2 jaar speelt. dus tjah halo2 suckt gewoon, kan er nix anders van maken.

19. dan raak ik je nog met een needler

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina