En wat spinnenman zegt is ook helemaal waar en hij zal het wel weten als 1 van de beste halo 1 spelers
Kun je het iets duidelijker maken... Er valt niet veel uit te halen. Bemsma, volgens mij hadden we het over een SMG. /edit: Sniper niet klopt?
Nou ga maar eens tegen die STK gasten spelen, gisteren ook potje tegen gespeeld. (1-1) Dan zie je wel dat er mensen zijn die echt beter zijn dan de rest. Zelfde geld voor King Tuur hij sloeg me teammaten iets van 5x dood met die bom
J aik zei ook dat ik je van de andere kant van het level met een smg raak alleen toen poste spinnenman er iets tussen door
OOK nog zoiets doms, die needler hebben ze fucking te sterk gemaakt, het is paar needles en dood, en dan die klote spawn van dit rot spel, je krijgt gewoon veel te vaak een spawn op de plek waar je net dood gegaan bent, alsof dat zo handig is? want die noobs hebben een sniper, en die zijn te langzaam om van je lijk af te aimen, en dna spawn je weer in hun visier. en als je dan net lekker bezig bent, dan spawnt er zo'n rotte noob in je rug, of sterker nog, hun hele team spawnt ineens in je rug.
Dermate je hoger komt qua levels zie je toch wel een groot verschil in niveau, zit nu op level 13 en speel veel tegen level 15+ en daar zie je toch wel dat het allemaal wat moeilijk wordt
King Tuur zit ook bij ons in de clan btw, maar STK zijn ook geen goden hoor, en daarbij, stk zijn nix beter met hun aim, ze hebben gewoon betere tactieken, en dat is jammer aan halo2, dat heel die aim nix meer waard is, je moet gewoon betere tactieken hebben, en tjah ik heb liever dat je ook nog moet kunnen aimen. Nu kan het leger net zo goed halo2 gaan spelen, die zijn nog beter in tactieken en raak schieten doen ze toch wel in dit spel
Maarja ik keek in zanzibar een heel klein stukje met me hoofd uit een raam of ze er aan kwamen (ik weet het dom) En toen was het bam headshot met sniper :{ Weet niet of het geluk was of niet maar daar schrok ik toch wel ffkes van
LMAO voor mensen die Halo 2 zo slecht vinden spelen jullie wel erg veel Ik kwam net een sortgelijke reactie tegen op een ander forum:
Ook opgevallen dat er inmiddels meer maps in optimatch beschikbaar zijn? Ik kreeg zomaar ineens midship en nog een tweetal andere maps die ik voorheen niet in Slayer tegenkwam. Shibby!
en trouwens, wij spelen veel ja, maar dat is om beter te worden in tactieken, en niet met die aim, je moet gewoon de betere guns eerder hebben, en dan kan je nie meer missen, die snipers hebben zoveel auto aim dat je headshot voor headshot iedereen kapot schiet, ik was slecht met de sniper in halo1, maar das wel anders in halo2. In halo1 was ik meer skilled met de rocket launcher, gewoon omdat het meer lol was deed ik het vaker en werd het op een gegeven moment echt te makkelijk om ghosts en warthogs neer te halen van grote afstanden , maar nu heeft die rocket launcher ook nog zo'n domme lock on troep, mss handig voor een banshee, maar das dan ook het enige middel tegen een banshee, die banshee's zijn nog veel te stevig, als je geen rocket hebt krijg je ze bijna niet uit de lucht + dat je die rockets nog lekker makkelijk kan ontwijken ook als je weet wie de rocket heeft.
Conclusie: Het schieten enzo is veel te makkelijk gemaakt en iedereen kan met z'n tweeen iemand neerhalen
hehehe, vette humor jerhui en iedereen die hier serieus op ingaat... ik ben sprakeloos, ik weet niet wat ik tegen jullie moet zeggen