1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook zitten er een groot aantal ruk maps tussen en dan kun je ook nog niet eens dat verrote zwaard uitzetten

2. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een jankerds zhier zeg, vind je het spel niks speel het dan niet

3. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nielsje, ik zou zeggen: zeg nix als je nix te zeggen hebt, ok?
    Dat sword is idd te ziek, als je in een klein hoekje gaat campen met sword, waar je net veilig bent voor granaten maar alles dat langs komt kan locken, dan.... dan hak je toch alles neer? dan heb ik het bv. over lockout, daat kan je onder in het midden gaan zitten, en er ligt geen rocketlauncher dus daar hoef je je geen zorgen over te maken, als je een beetje uitkijkt voor granaten is dat ook geen probleem, en dan komt ie vroeg of laat toch wel als je voor staat.

technotic, ik noem de slechte kanten van halo2 mss wel op voordat iedereen veel te positief over dit spel gaat doen.

Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je Halo 2 te veel moet vergelijken met z'n voorganger. Ja, er zijn dingen veranderd, zowel in positieve zin als in negatieve, maar om nu te zeggen dat je geen skill nodig hebt om te winnen vind ik onzin.

Ik ben zelf een gemiddelde speler en je merkt direct of je in gevecht bent met een betere of slechtere tegenstander, ongeacht het wapen wat ze hebben.

Uiteraard kun je niet al te veel doen als je iemand met een rocketlauncher tegenkomt in een smal gangetje, maar als je iets meer ruimte hebt maken ze geen kans tegen een goed iemand met een battlerifle.

just my $0,2

5. SjoerdjeA

SjoerdjeA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het logisch dat als je met 2 tegen 1 speelt. Die gasten die met ze 2en zijn winnen..... O-)

6. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ het spinnenmannetje,

Wederom ben ik sprakeloos, maar dit keer zeg ik dan wel maar wat omdat ik jou dan erger... nee grapje ;) Wat ik zei is dat ik de post van jerhui humor vond, en dat mensen die daar de humor niet van snappen beter hun mond kunnen houden.

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Beste kinders... Als jullie nu gewoon ff wat gaan gamen en niet dit topic helemaal verkloten svp.
    Er zijn weinig spellen te vinden met zo'n goede balans als deze game |:-
    De swords kun je makkelijk aanpakken met wat (sticky) granaten, een gun (maakt niet uit welke) en wat achteruit lopen en jumpen...
    De meeste mensen met een zwaard lok je makkelijk uit hun (camp) tent door net te doen alsof je binnen komt rushen en dan snel achteruit te gaan lopen. Its simpel (niet bij iedereen maar met wat oefenen kun je heel wat zwaarden afpakken).
    Misschien moeten jullie je gewoon even overgeven aan de setup van de game. Als je dat doet zul je merken dat er juist veel meer balans inzit als in Halo1 (waar iedereen met hetzelfde klappertjes pistool rondliep |:- )

8. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee sorry dat is het niet, als je een 2 tegen 1 situatie hebt, moet je altijd nog kunnen winnen, daarom moet je goed zijn in een spel.
    en trouwens, je hebt ook domme opties zoals capture the flag burial mounds, en assault op zwanzibar, je krijgt die flag er niet weg als je een beetje oplet, en je een beetje kan aimen, en bij zwanzibar, tis veel te moeilijk om die bom te planten op niveau, en daarbij heb je bij die stats alleen gespeeld en gewonnen, 0 - 0 is dan meteen verloren, ze er dan aub gelijkspel ook bij...
    en nog zoiets erg erg jammers is dat capture the flag, de persoon die de laatste flag binnenhaald al is het 2 - 2 die wint toch de hele match dan, dus een team met een hogere rank heeft sowieso dik voordeel.

9. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xwon, jammer dat je zo'n mening hebt ondanks je uit chillburg komt :p,
    maar ik weet niet of het jou elke keer luckt een sword te sticken, en als je achteruit loopt ben je langzamer dus pakt dat sword je zo, en je loopt toch niet met een sword iemand achterna van een langere afstand als je hem niet kan locken?
    En als je een beetje verstand hebt laat je je niet zomaar naar buiten locken met het sword in bezit.

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het helmaal met je eens... Halo 2 is verre van perfect. Sommige wapens slaan nergens op (zwaard) er zijn te veel glitches (op bijna iedere map ken ik wel een manier om een vlag op een goedkope manier te jatten).

Maar om nu te zeggen dat een potje Halo 2 gelijk staat aan een loterij vind ik onzin. Moet je voor de gein maar eens met een aantal van je vrienden een team training gaan spelen... je zal dan snel genoeg merken dat je op dit niveau nog redelijk makkelijk in je eentje tegen drie SMG sprayende spellers kan winnen met skill. :cool:

Natuurlijk is geluk belangrijk, maar noem me één spel waar dat niet voor geldt. :+

11. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Het dikgedrukte is een ge-wel-dige opmerking. Toppie hoor ;).
    Dit spel kan inderdaad über frustrerend zijn door dat soort mensen ja.

En wat die slowchat van SPiNNeNMaN en Bemsma NL betreft, het klopt allemaal. Veel te makkelijk schieten en veel te makkelijk raken. Bovendien kan Halo2 ook heel frustrerend zijn ;).

Sowieso is Halo2 geen spel waar je echt goed in kunt worden zoals in Rs3 of CS. Komt omdat iedereen toch altijd gelijke kansen heeft, de combinatie wapens gaat boven skill, en dát is een grote fout.

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoort me niet zeggen dat het sword iedere keer neergaat. Maar het is gewoon mogelijk om dat zwaard af te nemen (soms ten koste van je eigen leven maar dan heeft je team in iedergeval het zwaard). Ik pak NOOIT het sword van zn orginele spawn punt. Ik neem hem alleen "over" van iemand.
    Check mn stats als je wilt, ik verlies ook veel potjes maar juist door de balans in de game heb ik super veel fun online.

Ik heb het al eens eerder in dit topic aangehaald en blijf erbij. Dit spel heeft me al zoveel emoties bezorgd. Frustratie, woede, lache, juichen, roepen, schelden, de mute knop aanzetten om ECHT te schelden, mensen uitlachen, uitgelachen worden, coole acties met je friends opzetten, acties opzetten die nergens op slaan maar leuk bedacht waren dus wel om moesten lachen, enz, etc, bla bla bla...

Laat ik het zo zeggen, het is makkelijk om een game compleet af te kraken, maar ik zeg je, wil je een op een avond allerlei verschillende situaties mee maken... Halo is the game for it. (voor mij althans)

13. dat klop xwon, wat spinnenman zegt. ik weet niet hoe goed jij bent maar ik vind het aardig knap als je altijd da zwaard kan ontwijken en hem stucken en altijd weet waar hij zit te campen. Als je echt zo goed bent waarom kom je dan niet een try out bij onze clan doen dan mag je er zeker in.

14. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ok, maar je moet nou eenmaal wat mazzel hebben bij elke combat, en vooral die shotgun, je schiet iemand 5x goed raak hij gaat niet dood, hij schiet 1x terug en je bent plat :/, ik vind dat niet zo erg, maar maak er aub geen game modes bij als shotgun CTF in matchmaking :p.

EDIT: Bemsma, ik ben het helemaal met je eens dat je het met mij eens bent.

15. Ja ook van die zinloze games als alleen swords op beaver creek en lock out.
    Het gaat echt nergens over, iedereen kan het en je kunt het niet eens blokken

EDIT: SpiNNeNmaN, ik ben het helemaal eens dat jij het met mij eens bent dat ik het met jou eens ben.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2004
  16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoort mij niet zeggen (zie mn vorige reply) dat ik ALTIJD dat zwaard pak, maar met een beetje oefenen moet je hem kunnen counteren.
    En ik speel al in een clan *) Is wel een slappe ouwe lullen clan maar toch :cool:
    Thanks for the invite overigens.

Al I want to say is. Het spel rockt de pan uit. Ik heb gisteren assault gedaan 1 vs 1 op Lockout, 3 to win...
    Hebben we een uur over gedaan en het was fantastisch!

17. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey Xwon, sorry hoor, maar dat van bemsma was geen serieuze clan invite :p.
    hij bedoelde dat als ji echt zo goed was om elke keer dat sword uit te schakelen [ wat niet mogelijk is ] dan mag je in onze clan.

btw xwon, jij speelt cker op hoog niveau, ik kan het zien *) .
    17 major clanmatches gespeeld, en nog nooit eentje gewonnen :+

18. Reprazent NL

Playlist Level Games Played Wins

Minor Clanmatch 5
    64 14

Major Clanmatch 1
    17 0

Xwondering
    Bungie Login: EXWON

Clan: Reprazent NL

Last Active: 12/13/2004 9:07 PM

Playlist Level Games Played Wins

Rumble Pit 6
    18 4

Team Skirmish 9
    274 102

Head To Head 3
    3 2

Big Team Battle 8
    53 25

Team Slayer 3
    13 4

EDIT: WHAHAHA JIJ ZUIGT ZO HARD ALS DE BALLEN VAN EEN KOE }:] }:] :D :D

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2004
  19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Probeer een topic nog wat inhoud te geven. Lees wat ik schrijf en je ziet dat ik hier niet van de daken kom schreeuwen zoals jullie dat claimen te doen.

20. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat jij wilt ;),
    mar die bemsma wouw het weer ff overdrijven :p,
    btw het werd net gezellig :/, waarom zijn er nog amper mensen die iets posten om ons ongelijk te geven? :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina